Nou, dat durven ze niet tegen mij te zeggen, maar als ik hier een boekje open zou doen. Nee, volgens mij is hij wel lief.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die staat op een straat hoek ''Allesj goed'' tegen alles wat vrouw is te hissen en als ze hem negeren zijn ze een hoer
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Ja ik kom uit rotjeknor, zullen we eens gaan triple daten, jij, Scorpie en ik?
Ooh, je zou eens verbaasd staan over de naaistreken die zij en ik je gaan leverenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Lullig van hem, vind je niet, Mala. Als puntje bij paaltje komt dan haakt hij af.
[..]
Ooh, je zou eens verbaasd staan over de naaistreken die zij en ik je gaan leveren
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben jullie beiden gewoon niet waard. Ik kies er liever 1tje uit.
Dit dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?
Mala en ik zijn beiden niet jaloers aangelegd, dus wat is je probleem?
Oh als je het zo zegt zie ik geen probleem. Wanneer is de date?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?
Mala en ik zijn beiden niet jaloers aangelegd, dus wat is je probleem?
Betaal jij voor ons allen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh als je het zo zegt zie ik geen probleem. Wanneer is de date?
Uiteraard!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O het is je te doen om mijn geld, is dat het.
Ga je onze prive chauffeur zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is het goed. Moet ik je oppikken met de BMW?
Tuurlijk, een dagje uit met 2 chicks die verdienen gewoon een prive chauffeur!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ga je onze prive chauffeur zijn
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, een dagje uit met 2 chicks die verdienen gewoon een prive chauffeur!
Ligt eraan wat je onder enge ziektes schaart. Neem je anders die Mocro Boudibou mee, heb je wat backup.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?
HBO schatquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Denkniveau is 1 woord. Comprendes? Kom hier net en dat velen zo internet verslaafd zijn, tja..
Op elke site is het ook weer anders en ik ben ook totaal niet geinteresseerd in iets wat enige vorm met computeren te maken heeft.
JIj hebt bedrijfseconomie gestudeerd. Wat, waar en vooral welk niveau. Sommigen vinden zichzelf tegenwoordig al student op een MBO, volgens mij omdat ze dan de 18 zijn overschreden. Ach, dat hele onderwijs zit tegenwoordig in een malaise, daarom draait de economie ook zo lekker, dat komt nu niet bepaald alleen door een economische crisis/-recessie, genoemd de kredietcrisis.
Wanneer ga je me vertellen wat je met je slaafjes hebt gedaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?
Ja, heb je als je ziek bent, hea. Moet je toch wat..quote:
Backup voor wat? 'Die Mocro' is anders wel een mooie lul eerste klasquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder enge ziektes schaart. Neem je anders die Mocro Boudibou mee, heb je wat backup.
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik ik weet niet of ik dat jammer moet vinden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, heb je als je ziek bent, hea. Moet je toch wat..
Als jij nu hierzat, dan had ik natuurlijk wat anders gedaan,
maar luister die moderators kijken hier mee naar die berichten
en daar houd ik niet van, dus ik doe niet aan priveberichten hier.
Sorry, maar jij mij wel een leuk ding als Marokkaan zijnde. Ja, nu
heb ik wel wat geschreven.
De rest schrijf ik hier niet, maar als mensen hele rare dingen gaan roepen,
ik kom hier nog maar koud 27 uur. Voor de rest doe ik niks met internet,
maar kom ff niet buiten vandaar.
Maar Scorpie is een beetje bang voor Mala en mij geworden, misschien dat
jij ook me kan gaan?
Nais, ben je ook nog sportief?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Devion het volgende:
[..]
HBO schat![]()
@Mala, 1,93m, nu tevree?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |