Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
komop, ik ben 14 dan doe je zoiets niet(meisjes dan
)
Ik ben anders ook 14 geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
komop, ik ben 14 dan doe je zoiets niet(meisjes dan
)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan je wel wat engelse docu's laten zien......
Over 14-jarige meisjes die de plaatselijke kroeg bezochten en daar gratis drankjes scoordenquote:
sterker nog, als jij niet kon ruiken zo jij het verschil niet merkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow?![]()
[..]
En toch kun je ze niet met elkaar vergelijken
Kan geen nieuw deel openen op telefoonquote:
Welles, de vorm is toch heel anders manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
sterker nog, als jij niet kon ruiken zo jij het verschil niet merken
en alsjij in ene orkaan of ander harde wind ding staat is dat ook beide niet fijn
Nee, dat dan weer niet.quote:
goeie smoesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan geen nieuw deel openen op telefoon
toen ik op open nieuw deel klikte nog nietquote:
dan schil ik ze wel rondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welles, de vorm is toch heel anders manEn de textuur ook
Dus
Maar toch doe ik het nietquote:
MZtopic is hoger in rang dan een Toektopicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Waarom verder in een topic dat later is geopend
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
toek heeft een piet en marijke tietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Eenschquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
MZtopic is hoger in rang dan een Toektopic
Truste Trevquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Nou, gewoon omdat het min of meer een fok! standaard is om dat niet te doen maar ik zal mijn bek wel houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Omdat MZ.
Omdat wat maakt het eigenlijk uit.
Omdat RN mij had gevraagd een nieuw deel te openenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, gewoon omdat het min of meer een fok! standaard is om dat niet te doen maar ik zal mijn bek wel houden
stel je niet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, gewoon omdat het min of meer een fok! standaard is om dat niet te doen maar ik zal mijn bek wel houden
ja de fok standaard daar moeten we wel strikt aan houden hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je gelooft me niet he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Laat ze lekker
Jij hoeft daar nul over te zeggen
ik was gewoon ongeduldig dus krijg ik een slotje. En wat andere daar van vinden is niet boeiend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat RN mij had gevraagd een nieuw deel te openenTevreden nu?
Hondaatjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
nou ben enigzins klaar geloof ik. in ieder geval niet productief meer
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
quote:
Jawel, ik zeg alleen dat je je niet hoeft te verantwoorden over dat soort dingen tegenover anderen.quote:
Dan ga je lekker even niets doen en dan slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
Okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg alleen dat je je niet hoeft te verantwoorden over dat soort dingen tegenover anderen.
slaap ze trevquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
de ukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over Britse tienermoeders en daar zijn wel jongere meisjes bij
slaap ze rockyquote:
Ja beetje jammer is datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
trustenquote:
Ik herinner me een bericht van een aantal jaren geleden... 3 generaties vrouwen op hun 13e moeder... de oudste was dus oma op haar 39equote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zeg ik:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Over 14-jarige meisjes die de plaatselijke kroeg bezochten en daar gratis drankjes scoorden...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja beetje jammer is datMaar Engeland is sowieso een land met veel van dat soort problemen, veel meer dan hier
ja dat is toch bizar....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herinner me een bericht van een aantal jaren geleden... 3 generaties vrouwen op hun 13e moeder... de oudste was dus oma op haar 39e.
hier zijn er ook teveel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja beetje jammer is datMaar Engeland is sowieso een land met veel van dat soort problemen, veel meer dan hier
De U.K. danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn soms nog ukkies ja, die een uk hebben.
Handigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
probleem gevallen exporteren we ook daar naar toe
Mja :[ .quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
even Fokken, nog een glaasje Wijn en idd slapie doen danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je lekker even niets doen en dan slapenHoe is het met je schoonvader trouwens?
Nou ja, in het belang van het kind snap ik dat ergens wel... De meeste tieners kunnen amper voor zichzelf zorgen, dus laat staan voor een kleine baby...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier zijn er ook teveel.
Heb soms het idee dat als je je vriendin zwanger maakt de instanties wel ineens hard lopen waar ze dat anders niet doen.
Je herkent ze ook altijd zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
De U.K. dan
het lijtk wel of de genenpoel daar ernstig aan verversing toe is op dat inteelt eiland
begrijpelijk dat het schaamrood je op de kaken staat na zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Die nieuwe cd van Gordon is eigenlijk best leuk
Het scheelt ook maar één letterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je herkent ze ook altijd zoDa's best ernstig
Het is net als op Urk
![]()
ja je ziet ze zowat op een kilometer afstandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is net als op Urk
![]()
Bah... Wat akelig johquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
even Fokken, nog een glaasje Wijn en idd slapie doen dan
Ben vanavond even langsgeweest, Was weer drama met de verzorging.
Was al zo'n dag vol met escalaties dus dit kon er ook wel bij![]()
Maar hij lag te slapen toen ik kwam en ik vind het heel herkenbaar wat ik zie toen mijn ouders op sterven lagen.
Vraag is hoelang houdt het lichaam het vol. Kan best nog even duren ben ik bang
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het scheelt ook maar één letter.
Nee nee nee, dat zei je niet!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het scheelt ook maar één letter.
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja je ziet ze zowat op een kilometer afstand
ja ik overdrijf natuurlijk een beetje maar gezond is het nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, in het belang van het kind snap ik dat ergens wel... De meeste tieners kunnen amper voor zichzelf zorgen, dus laat staan voor een kleine baby...
[..]
Het is net als op Urk
![]()
Ja, maar overdrijven is heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik overdrijf natuurlijk een beetje maar gezond is het niet
je maakt mensen dan afhankelijk voor de rest van hun leven in veel gevallen. En daar moet je voor uitkijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, in het belang van het kind snap ik dat ergens wel... De meeste tieners kunnen amper voor zichzelf zorgen, dus laat staan voor een kleine baby...
doe niet zo gepikeerd man dramaqueenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
Goed, het Engeland (bash) gebeuren laat ik hier maar over aan de 'deskundigen'
* Stuart is weg
ga je toetsenbord spoelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Dank je.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah... Wat akelig johHeel veel sterkte de komende tijd
sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat zei je niet!!!
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar overdrijven is heerlijkNet als generaliseren
Liever dat dan een kind zonder enig kans op een normale toekomst... Maar vaak is de zorg er wel op gericht dat ze het vervolgens zelf kunnen en dat soort gezinnen aan hun lot overlaten vind ik ook niet helemaal verantwoord.... Het gaat om een beetje een gulden middenweg, zoals volgens mij met alles...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
je maakt mensen dan afhankelijk voor de rest van hun leven in veel gevallen. En daar moet je voor uitkijken.
Ik dacht dat je je dramaklas gemist had zondag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg
nu moet ik mijn toetsenbord deppenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je dramaklas gemist had zondag.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg
Denk dat we dat station inmiddels zijn gepasseerd hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe niet zo gepikeerd man dramaqueen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
of omkerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu moet ik mijn toetsenbord deppen
Jeetje, beroerd is datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je.
Mijn vrouw komt morgenavond toch maar versneld hierheen zodat zij het gedoe met ziekenhuis kan managen en haar moeder kan helpen. Want aan haar broer hebben we op dit moment niet veel![]()
hij heeft het te drukIk zat vanmorgen om 0600 al richting Zurich. ben bewust om 1700 weggegaan zodat ik in Duitsland nog even naar het ziekenhuis kon en was uiteindelijk om half tien thuis waar ik nog even kon werken
![]()
En hij werkt hier in Basel
truste Stuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat we dat station inmiddels zijn gepasseerd hier.
* Stuart mompelt iets over selectiviteit enzo. Anyway, ben er weg van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Juin uit Eigen Tuin!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, beroerd is datVooral ook voor je vrouw... Niet dat ze daarheen moet, maar wel dat ze met dit soort zaken geconfronteerd wordt
![]()
[..]ctrl-alt-delSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Open deuren, onweerstaanbaar !
ik zie het aan een collega van pak hem beet 23 die nu jaar moeder is. Die doet niks zolang ze geld krijgt. Pas als er 1 of andere ambtenaar wakker wordt en haar dwingt iets nuttigs te gaan doen gaat ze wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liever dat dan een kind zonder enig kans op een normale toekomst... Maar vaak is de zorg er wel op gericht dat ze het vervolgens zelf kunnen en dat soort gezinnen aan hun lot overlaten vind ik ook niet helemaal verantwoord.... Het gaat om een beetje een gulden middenweg, zoals volgens mij met alles...Maar het blijft lastig hoor dit soort dingen. Bij de schuldhulpverlening zie je het ook heel vaak, mensen komen na een aantal jaar gewoon weer terug
man o man wat stel jij je aan zeg, ik heb het over nu en over wat eerder is voorgevallen weet ik niks, boeit ook niet maar goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat we dat station inmiddels zijn gepasseerd hier.
* Stuart mompelt iets over selectiviteit enzo. Anyway, ben er weg van![]()
![]()
ja nogal. en der wrdt zo gekloot in dat ziekenhuis. we staan op het punt om hem over te plaatsenquote:
Jee wat klote zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
ja nogal. en der wrdt zo gekloot in dat ziekenhuis. we staan op het punt om hem over te plaatsen
Ja, maar dat is maar een slecht voorbeeld, daar kent iedereen er wel een van... Maar dat wilt niet zeggen dat de "goeden" daar ook onder moeten lijden toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zie het aan een collega van pak hem beet 23 die nu jaar moeder is. Die doet niks zolang ze geld krijgt. Pas als er 1 of andere ambtenaar wakker wordt en haar dwingt iets nuttigs te gaan doen gaat ze wat nuttigs doen.
Ze vind echt dat ze "recht" heeft op 18 jaar niet werken en betaald worden door ons. Nou sorry maar lijkt me niet.
Jeetje, dat is wel het laatste wat je er bij kunt gebruikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
ja nogal. en der wrdt zo gekloot in dat ziekenhuis. we staan op het punt om hem over te plaatsen
nee maar geeft wel aan dat het beleid beter moet en kanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is maar een slecht voorbeeld, daar kent iedereen er wel een van... Maar dat wilt niet zeggen dat de "goeden" daar ook onder moeten lijden toch?
Precies. Mijn nicht had 3 kleine kinderen, wilde eigenlijk erg graag werken, maar haar gezondheid liet het niet toe. In zo'n geval vind ik het niet meer dan terecht dat er ondersteuning is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is maar een slecht voorbeeld, daar kent iedereen er wel een van... Maar dat wilt niet zeggen dat de "goeden" daar ook onder moeten lijden toch?
Ja, maar er bestaat niet echt een algemeen beleid wat dat ondervangt he zonder dat je de goeden ook benadeelt... Wat mij betreft zou er iets meer verantwoordelijkheid bij de consulenten moeten liggen... Maar ja dan krijg je ook volstrekte willekeur... (al is dat nu al zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar geeft wel aan dat het beleid beter moet en kanzoals op zoveel dingen.
quote:
ja, vanmorgen hadden ze zijn eten weggehaald zonder dat ie wat gegeten had. een van de zusters vond dat ie zich aansteldequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel het laatste wat je er bij kunt gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ja, vanmorgen hadden ze zijn eten weggehaald zonder dat ie wat gegeten had. een van de zusters vond dat ie zich aansteldeEcht die zou je zo van de bovenste verdieping flikkeren 's middags zag mijn schoonmoeder aan de symptomen dat ie ondersuiker had. Gebraagd of ze wildde controlren en dat vonden ze niet nodig. Na aandringen toch maar gedaan en bleek dat ie idd ver ondersuiker had.kwam d edokter met een puddinkje aan dat zou voldoende zijn
Bul ontnemen bij die gast. na half uur nogmaals controleren, zusters nog bozer. nog steeds ondersuiker. Toen werden ze toch wat actiever
![]()
Dat snap ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef Toekito het volgende:
Klopt MZ maarja word er gewoon gek van dat zij bijv. geld krijgt en Muck afspraak na afspraak geannuleerd ziet worden.
Het is dat je er niks mee opschiet anders zou je ze allemaal zelf in een ziekenhuisbed rammenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ja, vanmorgen hadden ze zijn eten weggehaald zonder dat ie wat gegeten had. een van de zusters vond dat ie zich aansteldeEcht die zou je zo van de bovenste verdieping flikkeren 's middags zag mijn schoonmoeder aan de symptomen dat ie ondersuiker had. Gebraagd of ze wildde controlren en dat vonden ze niet nodig. Na aandringen toch maar gedaan en bleek dat ie idd ver ondersuiker had.kwam d edokter met een puddinkje aan dat zou voldoende zijn
Bul ontnemen bij die gast. na half uur nogmaals controleren, zusters nog bozer. nog steeds ondersuiker. Toen werden ze toch wat actiever
![]()
Succes en sterktequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef crv het volgende:
goed, ik gaat maar proberen te slapen. morgen voor de verandering weer een conference call om 7 uur als ik al lang en breed in de trein zit![]()
En nog niet eens een normale, kan het halve offshore team op zijn lazer geven omdat ze een meeting van vandaag verneukt hadden
Welterusten iedereen, en ik zal niet zo vaak of zelfs ff helemaal niet online zijn de komende weken
Sterkte CRV, en slaap welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef crv het volgende:
goed, ik gaat maar proberen te slapen. morgen voor de verandering weer een conference call om 7 uur als ik al lang en breed in de trein zit![]()
En nog niet eens een normale, kan het halve offshore team op zijn lazer geven omdat ze een meeting van vandaag verneukt hadden
Welterusten iedereen, en ik zal niet zo vaak of zelfs ff helemaal niet online zijn de komende weken
sterkte kerelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef crv het volgende:
succes en slaap ze hondaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef crv het volgende:
Truste Toekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Toekito het volgende:
Ik ga ff paar pijnstillers pakken en slapen![]()
Rustig aan Toekjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Toekito het volgende:
jij komt me morgen beter maken toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan ToekjeLekker slapen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij komt me morgen beter maken toch?
Lekker slapen Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
En ik ga ook eens slapen, over 6 uur mag ik weer opstaan.
Welterusten allemaal.
Slaap lekker Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Welterusten allemaal.
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen MartIk ga met je mee
zeker een mooie fotoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef friemelaar het volgende:
Wel mooie foto eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Truste Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Welterusten allemaal.
Truste Marijkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
Sym, als je het over de duvel hebt:
http://frontpage.fok.nl/review/430733/1/1/50/preview-16-and-pregnant-seizoen-2.html
toeval bestaat nietquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Welterusten allemaal.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
slaap ze toekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Toekito het volgende:
trusten DMquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Welterusten allemaal.
sweet dreams marijkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja het is wat met de UKquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
ik mezelf ook maar een sin slaap huilen van alle ellende op deze rotte aarde
ik heb het over de gehele staat waarin de wereld maatschappij zich bevindt en al helemaal die van nederland, het bedroefd me ten zeerste en dat veel pijn in mijn hartquote:
het brandt overal inderdaad en niet alleen in Amsterdamquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het over de gehele staat waarin de wereld maatschappij zich bevindt en al helemaal die van nederland, het bedroefd me ten zeerste en dat veel pijn in mijn hart
en mensen hebben niet in de gaten wat het allemaal met me doetquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het brandt overal inderdaad en niet alleen in Amsterdam
He lieverdquote:
ze kunnen het ook niet weten.. ze hebben je pas een keer ontmoetquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en mensen hebben niet in de gaten wat het allemaal met me doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze kunnen het ook niet weten.. ze hebben je pas een keer ontmoetowwww dat is zooo'n mooi liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze kunnen het ook niet weten.. ze hebben je pas een keer ontmoetja maak e rmaar grapjes overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
owww dat is balen zegquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef crv het volgende:
lig ik bijna plat, gaat mijn blackberry af..... Mailbox vol en aangezien ik morgenochtend dat kreng gelijk hard nodig heb![]()
Zijn we weer achter de pc gekropen en nu doet outlook ook nog een skut
quote:
sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
huil ze pezuquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
ik mezelf ook maar een sin slaap huilen van alle ellende op deze rotte aarde
barretjequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
goedeavond!
extra training was pittig maar zeer zeker de moeite waard!dat gaan we vaker doen
nu wel weer OVERAL en NERGENS spierpijn.. hopelijk kan ik morgen m'n handen nog gebruiken
heb ik nog wat gemist deze avond
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owwww dat is zooo'n mooi liedje
ik ben helemaal droog gehuild, ik lig in een foetus houding te huu-en, met een kussentje tussen mijn knieen voor het comfortquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben helemaal droog gehuild, ik lig in een foetus houding te huu-en, met een kussentje tussen mijn knieen voor het comfort
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 295 PeZu
02. 192 Marijkezwolle
03. 157 MPG
04. 134 Trevland
05. 132 RockNijntje
06. 117 Barretje80
07. 115 friemelaar
08. 102 TheFamousMan
09. 095 goldfinger1963
10. 094 pgrferrari
11. 092 Toekito
12. 090 Whiskers2009
13. 088 LovelyLady
14. 077 wel.o.k
15. 075 DaMart
16. 074 Symphonic
17. 074 Stuart
18. 060 Panda72
19. 058 MissMSX
20. 056 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
ben je nou godver-de-godver NOG niet je bed uit geweest ??quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben helemaal droog gehuild, ik lig in een foetus houding te huu-en, met een kussentje tussen mijn knieen voor het comfort
* Barretje80 moet echt minder posten tijdens het werkquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je nou godver-de-godver NOG niet je bed uit geweest ??
nee durf ik niet,de wereld is engquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je nou godver-de-godver NOG niet je bed uit geweest ??
ongelooflijk lui krengquote:
weet je hoe lekkerquote:
Jij??quote:
Poezzie!quote:
trusten en succes morgen ochtend!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef crv het volgende:
zo alles naar pst gekopieerd wat ouder is dan het weekend![]()
Nu kunnen we weer rustig gaan slapen tot 5 uur![]()
ook jaquote:
Hey Barretjequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Poezzie!![]()
de dag een beetje overleeft??
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef crv het volgende:
zo alles naar pst gekopieerd wat ouder is dan het weekend![]()
Nu kunnen we weer rustig gaan slapen tot 5 uur![]()
mooi.. iedere dag die goed gaat is meegenomen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Ja, ging prima vandaag
Jup!quote:
Barbabe!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
goedeavond!
extra training was pittig maar zeer zeker de moeite waard!dat gaan we vaker doen
nu wel weer OVERAL en NERGENS spierpijn.. hopelijk kan ik morgen m'n handen nog gebruiken
heb ik nog wat gemist deze avond
mietjes benne het, de nacht is nog vroeg, fok slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rustig hier trouwens.. Maar ja, morgen gewone werkdag natuurlijk voor iedereen
MPGquote:
Ja hoor poepiequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Barbabe!![]()
Ja, je hebt mij gemist... Toch
?
PRECIESquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mietjes benne het, de nacht is nog vroeg, fok slapen
hoi poesjequote:
tot een uurtje of 2 meestal wel genoeg mensen.. daarna daalt het aantal meestal drastischquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MPG![]()
Hoera, er zijn toch nog meer mensen wakker dan ik dacht
quote:
Ja hoor... Ben nog bezig zelfsquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MPG![]()
Hoera, er zijn toch nog meer mensen wakker dan ik dacht
* Barretje80 post ook even wat muziekquote:
Sort of.quote:
Nu maak je me nieuwsgierig...quote:
Wat zaken regelen voor de Frontpagequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig...
Klinkt niet heel spannendquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zaken regelen voor de Frontpage...
Tabelletjes maken, o.a.
pats, ja mijn biertje wat doe jequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
*laat het gaan , laat het vallen, laat het los *
Is het ook nietquote:
Respect hoor, ik zou er geen zin in hebben op dit tijdstipquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar nu kom ik er ff rustig aan toe
.
quote:
quote:Top 100 van dinsdag 22 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 385 PeZu
08. 306 Whiskers2009
18. 207 Stuart
20. 196 Marijkezwolle
24. 176 TheFamousMan
28. 169 LovelyLady
30. 162 MissMSX
32. 160 MPG
35. 153 Bos81
38. 145 goldfinger1963
44. 136 Trevland
44. 136 RockNijntje
46. 135 pgrferrari
58. 117 friemelaar
75. 098 Symphonic
81. 094 Toekito
89. 091 DaMart
Ik ben gelukkig wel een avond mensquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Respect hoor, ik zou er geen zin in hebben op dit tijdstip
Over HEEL Fok! is dat he??quote:
waar ben ik nou gebleven ??quote:
Het is zeker fijn als je die persoon in je leven hebt ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
dat nummer spreekt me aan, als je zelf heeeeel diep gegaan bent
het is fijn te weten dat er dan altijd iemand zal zijn die dit nummer voor je zou willen zingen ...
Ik ben ook een avondmens, daarom is het normaliter ook altijd zo lastig opstaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig wel een avond mens...
Maar overdag kom ik er vaak niet aan toe, omdat er dan een boel andere dingen tussendoor komen, dus ja, dan is het een verademing om zo laat nog wat te kunnen doen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is zeker fijn als je die persoon in je leven hebt ja.
iedereen heeft zo'n persoon.. dat hoeft echt niet altijd je geliefde te zijn !quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is zeker fijn als je die persoon in je leven hebt ja.
Hey, over de 15.000 gegaan vandaagquote:
das niet waar hehquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen heeft zo'n persoon.. dat hoeft echt niet altijd je geliefde te zijn !
wat.. alsof je ouders niet de angst, ellende en vertwijfeling van je over zouden willen nemen??quote:
Nou..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja dat kan iet altijd hehquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat.. alsof je ouders niet de angst, ellende en vertwijfeling van je over zouden willen nemen??
Tuurlijk wel (de mijne wel), maar is toch anders..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat.. alsof je ouders niet de angst, ellende en vertwijfeling van je over zouden willen nemen??
Helemaal niks. Lekker rustig, saai en goed dagje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nog spannende dingen meegemaakt vandaag ?
Precies. Een hele goede vriend, of een familielid, kan allemaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja maar jij hebt weer die partner..quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal niks. Lekker rustig, saai en goed dagje.
Jij wel?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:40 schreef Barretje80 het volgende:
dit nummer wordt gedraaid op onze bruiloft
deze versie
Lied??quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de hele dag administratie gedaan
![]()
Het spannendste was zo ongeveer dat ik een enveloppe lied vallen
Jullie hebben smaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:40 schreef Barretje80 het volgende:
deze versie
ja maar niet iedereen heeft dat hehquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja maar jij hebt weer die partner..
en mijn beste vriendin.. daar zou ik het ook voor doen.. en zij voor mij ...
O)www die is echt mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:40 schreef Barretje80 het volgende:
deze versie
Truste Mpegquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Tot morgen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
![]()
![]()
Tot morgen.
die jij nog ooit zou draaien in je plaatjes programmaquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de hele dag administratie gedaan
![]()
Het spannendste was zo ongeveer dat ik een enveloppe lied vallen
quote:
Trustequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
![]()
![]()
Tot morgen.
trusten MPGquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
![]()
![]()
Tot morgen.
trusten MPG!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
![]()
![]()
Tot morgen.
Preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Owh, sorry
![]()
![]()
Wat balen zeg..
ja maar ik heb hem niet, dus al je hem hebt, stuur hem dan ff als ik weer thuis ben en draai ik hem zeker voor jequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die jij nog ooit zou draaien in je plaatjes programma![]()
wij moeten em ook nog even ergens goed downloaden.. want om nou youtube aan te zwengelen in zo'n trouwzaal ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja maar ik heb hem niet, dus al je hem hebt, stuur hem dan ff als ik weer thuis ben en draai ik hem zeker voor je
Waar trouwen jullie eigenlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij moeten em ook nog even ergens goed downloaden.. want om nou youtube aan te zwengelen in zo'n trouwzaal ..
Dank je, gaat wel lukken.quote:
hier.. in Rijswijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar trouwen jullie eigenlijk?
het zo'n mooi nummer vinden maar de cd niet hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij moeten em ook nog even ergens goed downloaden.. want om nou youtube aan te zwengelen in zo'n trouwzaal ..
PM ff het linkje van de youtube naar me, dan komt het goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al..quote:
mjaquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zo'n mooi nummer vinden maar de cd niet hebben_!
ik heb al vrij genomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En de hele KSC was uitgenodigd heb ik begrepen
mja die is ook gewoon op cd t ekoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mjaheeft het origineel wel.. maar ik vind em alleen mooi met orkest
wanneer ook al weer??quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En de hele KSC was uitgenodigd heb ik begrepen
ik download em wel via itunesquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja die is ook gewoon op cd t ekoop
Preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik pas me aan
vast wel.. zolang er gratis drank is ..quote:
ook goed, je zo ut och ook gene auto stelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik download em wel via itunes
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vast wel.. zolang er gratis drank is ..
cola is ook gratis hoorquote:
quote:
zo ben ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vast wel.. zolang er gratis drank is ..
Ga je ook meequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wanneer is het eigenlijk??
hihihiquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en voor Trev een cooooooooolaaaaaaaaaaaaaa dan
tuuk pezu weet wel wat mooi isquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hihihi
oei! is het al ZOOOOOOOO laat
zo maar eens gaan slapen..
luister nog even pezu z'n keuzeen is idd errug mooi!
ZIJ weet wel waar het isquote:
ik ken Schiedam ook wel aardig inmiddels, ik heb er een uur rond gereden zonder eruit te komenquote:
Dat dan weer wel.. Nu de datum nogquote:
schiedam.. hmm.. dat wordt een andere bruiloft danquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken Schiedam ook wel aardig inmiddels, ik heb er een uur rond gereden zonder eruit te komen
Schiedam?? Dan vind je het niet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken Schiedam ook wel aardig inmiddels, ik heb er een uur rond gereden zonder eruit te komen
maakt ook niet uit, ik pas me aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
schiedam.. hmm.. dat wordt een andere bruiloft dan
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
schiedam.. hmm.. dat wordt een andere bruiloft dan
Die staat al in verschillende van de oude topicsquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. Nu de datum nog![]()
weet je hoe lachen, een van de valk binnenwandelen waar ene bruiloft ad gang is en gewoon meevieren en keihard zuipenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, ik pas me aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |