Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
komop, ik ben 14 dan doe je zoiets niet(meisjes dan
)
Ik ben anders ook 14 geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
komop, ik ben 14 dan doe je zoiets niet(meisjes dan
)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan je wel wat engelse docu's laten zien......
Over 14-jarige meisjes die de plaatselijke kroeg bezochten en daar gratis drankjes scoordenquote:
sterker nog, als jij niet kon ruiken zo jij het verschil niet merkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow?![]()
[..]
En toch kun je ze niet met elkaar vergelijken
Kan geen nieuw deel openen op telefoonquote:
Welles, de vorm is toch heel anders manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
sterker nog, als jij niet kon ruiken zo jij het verschil niet merken
en alsjij in ene orkaan of ander harde wind ding staat is dat ook beide niet fijn
Nee, dat dan weer niet.quote:
goeie smoesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan geen nieuw deel openen op telefoon
toen ik op open nieuw deel klikte nog nietquote:
dan schil ik ze wel rondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welles, de vorm is toch heel anders manEn de textuur ook
Dus
Maar toch doe ik het nietquote:
MZtopic is hoger in rang dan een Toektopicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Waarom verder in een topic dat later is geopend
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
toek heeft een piet en marijke tietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Eenschquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
MZtopic is hoger in rang dan een Toektopic
Truste Trevquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Nou, gewoon omdat het min of meer een fok! standaard is om dat niet te doen maar ik zal mijn bek wel houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Omdat MZ.
Omdat wat maakt het eigenlijk uit.
Omdat RN mij had gevraagd een nieuw deel te openenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, gewoon omdat het min of meer een fok! standaard is om dat niet te doen maar ik zal mijn bek wel houden
stel je niet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, gewoon omdat het min of meer een fok! standaard is om dat niet te doen maar ik zal mijn bek wel houden
ja de fok standaard daar moeten we wel strikt aan houden hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je gelooft me niet he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Laat ze lekker
Jij hoeft daar nul over te zeggen
ik was gewoon ongeduldig dus krijg ik een slotje. En wat andere daar van vinden is niet boeiend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat RN mij had gevraagd een nieuw deel te openenTevreden nu?
Hondaatjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
nou ben enigzins klaar geloof ik. in ieder geval niet productief meer
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
quote:
Jawel, ik zeg alleen dat je je niet hoeft te verantwoorden over dat soort dingen tegenover anderen.quote:
Dan ga je lekker even niets doen en dan slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
over Britse tienermoeders en daar zijn wel jongere meisjes bijquote:
Okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg alleen dat je je niet hoeft te verantwoorden over dat soort dingen tegenover anderen.
slaap ze trevquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
de ukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over Britse tienermoeders en daar zijn wel jongere meisjes bij
slaap ze rockyquote:
Ja beetje jammer is datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over Britse tienermoeders en daar zijn wel jongere meisjes bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |