Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik niks gevraagdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik het was, hoefde je het niet te vragen
Ik wil niet weten waarom ze daar uitgeteld lagen te wezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja, als de bank maar alles is
lekkerquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
Ik ga douchen en naar bed
Nee, je bent een mietje want je durft het niet te zeggen tegen STquote:
Geniet van je douche en slaap lekker LLquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
Welterusten lieflijke damequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
ja het was vast geen post om steetje nieuwsgierig te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je bent een mietje want je durft het niet te zeggen tegen ST![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
Slaap lekker mopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
Ehm. Op de bank is heel veel mogelijk hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja, als de bank maar alles is
Welterustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
Nee, want die subtiliteit missen mannen in het algemeenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het was vast geen post om steetje nieuwsgierig te maken
Dat is waar maar bij bed krijg toch sneller ideeenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Op de bank is heel veel mogelijk hoor
Behalve als MPG er is, want die is wat breed voor de bankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Op de bank is heel veel mogelijk hoor
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Op de bank is heel veel alles mogelijk hoor
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
Ach schat, wat snoezigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar bij bed krijg toch sneller ideeen
Rustig aan Bosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf ook niet lang meer op denk ik,
Morgen naar de opening van de nieuwe klinische autisme unit bij de GGZ.
Daarna misschien nog even werken.
maar het is verkeeerd!!!!!!quote:
Nou...ach ja, mijn bank is natuurlijk ook enormquote:
Jij ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie zijn liefdank jullie wel
tot morgen
HOAXquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve als MPG er is, want die is wat breed voor de bank.
Erg hequote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...ach ja, mijn bank is natuurlijk ook enorm
Niet voor mijn bankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve als MPG er is, want die is wat breed voor de bank.
Ben ik daar niet te breed voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zit aan je tax voor vandaag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een paar minuutjes dan kan ik eindelijk lekker voetbal kijken. Heb het hier wel een beetje gehad eigenlijk
tot morgen lovelyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie zijn liefdank jullie wel
tot morgen
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh ja marijk denkt dat ik het niet durf te zeggen maar jij bent ook een vd vrouwen die een stukje pezu wiltquote:
Ehm, lieve schat, we hadden het over je chocolaatjes he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja marijk denkt dat ik het niet durf te zeggen maar jij bent ook een vd vrouwen die een stukje pezu wilt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef PeZu het volgende:
vroeger toen pezu nog klein was, ja dat kan, had ik een vriendinnetje genaamd marijke
pezu is fins voor chocolaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, lieve schat, we hadden het over je chocolaatjes he?
joh dat meen je nietquote:
bed...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar bij bed krijg toch sneller ideeen
quote:
Ja echtquote:
ervaringsdeskundige zo te lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
bed...
doe niet zo bekrompen...
bank, auto, zwembad, rivier op klaarlichte zomerdag, parkeerplaats, tent, etc, enz,...
Je bent al moeilijk aan het doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
bed...
doe niet zo bekrompen...
bank, auto, zwembad, rivier op klaarlichte zomerdag, parkeerplaats, tent, etc, enz,...
jacuzziquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
bed...
doe niet zo bekrompen...
maar waar beweerde ik dan je dat geweest zou zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan zei ik niets
[..]
Ja echt
quote:
owwww dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
mijn bank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hell yeahquote:
oh, jaaaa, want pezuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja marijk denkt dat ik het niet durf te zeggen maar jij bent ook een vd vrouwen die een stukje pezu wilt
is dat jouw huisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
mijn bank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tot morgen flesquote:
Nergens, maar ik dacht ik zeg het evenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar waar beweerde ik dan je dat geweest zou zijn
en koffie met taartquote:
Je moet wat als je nog thuis woontquote:
Wat een huiskamerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
mijn bank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, en zie je hoe de bank twee keer een andere achtergrond heeft?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet wat als je nog thuis woont...
ja ik mag dan wel oud zijn met mijn geheugen is weinig misquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nergens, maar ik dacht ik zeg het even
Dat lijkt me een heerlijke bankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
mijn bank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oud huis zo te zien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en zie je hoe de bank twee keer een andere achtergrond heeft?
dat is omdat ik vaak de meubels anders neer zet
ik dacht dat dat eruit moestquote:
ik wou al niks zeggen maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
u b trolling right?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, met mijn geheugen wel, dus ik wilde je alleen maar helpenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik mag dan wel oud zijn met mijn geheugen is weinig mis
Volgens mij vonden de meeste mensen het wel wat hebben, met die plaatjes. En nee, ik ga geen nieuwe poll makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat eruit moest
ik vond die ene keer van die laatste foto het tofst, dawwe toen ook de kamer drie meter hoger hadden gemaakt en een kroonluchter op de kop hadden getiktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik help daar altijd mee
Het huis van st re-decoraten
wie ziet dat nu nietquote:
ik ben niet boos zo stata mijn rotkop gewoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, met mijn geheugen wel, dus ik wilde je alleen maar helpenWist niet dat je boos werd
Ja, dat was echt coolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond die ene keer van die laatste foto het tofst, dawwe toen ook de kamer drie meter hoger hadden gemaakt en een kroonluchter op de kop hadden getikt
Wel handig zo'n huis waar dat zo kanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond die ene keer van die laatste foto het tofst, dawwe toen ook de kamer drie meter hoger hadden gemaakt en een kroonluchter op de kop hadden getikt
maar lekker ding, jij hebt geen rot kopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niet boos zo stata mijn rotkop gewoon
eg wel, een lelijke boeventroniequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar lekker ding, jij hebt geen rot kop![]()
Weet je hoe geyl?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
eg wel, een lelijke boeventronie
typisch tuig
Haiquote:
ooh ja de een houdt van witte en de ander van krentebolletjes hehquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja de een houdt van witte en de ander van krentebolletjes heh
Oh haiquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Hopelijk morgen naar naar het ziekenhuis voor de dermatoloog.
Voel me nog niet veel beter maar ik zou graag gaan.
wta hedde gequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Is het ver weg van je huis? En brengt iemand je met de auto? Dan zou ik gewoon gaan en daarna lekker weer op bed gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Nijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh hai![]()
![]()
Hoe is het met je hoofdpijn?![]()
ik vind mezlef iig niet lelijk dus dat scheeltquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij vonden de meeste mensen het wel wat hebben, met die plaatjes. En nee, ik ga geen nieuwe poll maken.
Ik heb het wel weer in de Wiki erbij geplakt.
Was ik wel van plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het ver weg van je huis? En brengt iemand je met de auto? Dan zou ik gewoon gaan en daarna lekker weer op bed gaan
morgen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat was echt cool![]()
![]()
Wanneer gaan we weer?
Zie reactie op "hierboven"quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was ik wel van plan.
Stiekem haat ik ziekenhuizen
Maar toch wil graag
Joahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
morgen?![]()
ik denk nu aan een hutje op de hei-thema..
of of of....kasteel
Tot morgen Bosquote:
trusten bosquote:
google het maarquote:
quote:
Lekkerquote:
rijst gerechtquote:
owww dat is lekker :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerDat kook ik zelf ook nog wel eens, maar dan een alternatieve versie
Lekker
Lekker slapen meisje en tot morgenquote:
quote:
Ik maak het wel een keertje voor jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww dat is lekker :p
Ik hou wel van dergelijke gerechten, en een beetje klooien met recepten is ook leuk
Ohquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Soort van acne wat momenteel weer erger is geworden.
Ja, misschienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker slapen meisje en tot morgen
Je wordt zo wel heel druk met kokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak het wel een keertje voor je
Slaap lekker snoetjequote:
Plaag me niet zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OhEn nu maar hopen dat dokter Oei ze er iets aan kunnen doen
![]()
slaap ze suikertjequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, misschien![]()
Morgen eerst werken en daarna meteen door naar zussie om te helpen en dan pas laat naar huis...![]()
Dag snoepje
Truste en succes snoeteploevesnoetjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, misschien![]()
Morgen eerst werken en daarna meteen door naar zussie om te helpen en dan pas laat naar huis...![]()
Dag snoepje
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee
Ik ben morgen naar Rotjeknor, even hier weg
Dus anders bellen we wel even
Succes in elk geval lief meisje
Friemel!quote:
Er staat toch een streep doorquote:
Jij ook succes moppedoppepoffertjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Truste en succes snoeteploevesnoetje
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee
En gebruik vooral mijn treinkaartje als je wilt![]()
Ik krijg hem echt niet meer op tijd op![]()
![]()
![]()
ooh dan mag het welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat toch een streep door
Sowieso dokter oeiquote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel!Heb je vandaag een beetje overleefd?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat toch een streep door
Ik weet het heeeeeeeeel zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Ik sms je nog wel, ja?
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook succes moppedoppepoffertje
Ja, echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En het is blijkbaar geen Chineesquote:
Fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Alleen ben ik niet meer aan de BTW toegekomennouja , daar heb ik nog een volle maand voor
![]()
Morgen eens kijken of ik alle debet facturen kan invoeren
Ik kook voor jou binnenkortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het heeeeeeeeel zeker
Cadeautje om even daar weg te kunnen![]()
Nee, dan had 'ie hoei gehetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En het is blijkbaar geen Chinees
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kook voor jou binnenkortVet uitgebreid ja?
Kan ook nogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan had 'ie hoei geheten
Ik wou dat ik hier weg konquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het heeeeeeeeel zeker
Cadeautje om even daar weg te kunnen![]()
De rest van de cd heb je al wel weer terug?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef MPG het volgende:
Ik moet nog 3 liedjes zien te vinden van de verdwenen cd...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, echt he....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, oei dokter wat doet u nu?
Verbazingwekkendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En het is blijkbaar geen ChineesEen tijdje terug zag ik een Chinees op tv die heette serieus Yu Tjoep (Chinees uitspreken)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Of foeyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan had 'ie hoei geheten
Nee, gewoon omdat ik je lief vindquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaah
![]()
maar hoefnie omdat treinkaartje hoor
friemelquote:
Okee?quote:
Ik heb één van de vier nummers waar het om draait ehm 'ergens' uit een bibliotheek gehaaldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De rest van de cd heb je al wel weer terug?
Ja, dan is het goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, gewoon omdat ik je lief vind![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het goed![]()
En dan nu: douchen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, oei dokter wat doet u nu?
![]()
[..]
VerbazingwekkendEen tijdje terug zag ik een Chinees op tv die heette serieus Yu Tjoep (Chinees uitspreken)
zet je de cam even aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het goed![]()
![]()
Douchzequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het goed![]()
![]()
Wat denk jij wel niet van de dokterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Whehehehehehequote:[..]
VerbazingwekkendEen tijdje terug zag ik een Chinees op tv die heette serieus Yu Tjoep (Chinees uitspreken)
Douche ze, en slaap lekker suikersnoetjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het goed![]()
![]()
laters koenquote:
Geniet er vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het goed![]()
![]()
Het was een gynaecoloog toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van de dokter?
[..]
Whehehehehehe
Ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Toekito het volgende:
Wie kijkt er naar de vrijende rechter?
gemeente veldhoven maakt zich volkomen belachelijk!quote:
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Toekito het volgende:
vrijendequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Toekito het volgende:
Lieve schat, ik heb nog steeds geen tvquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
gemeente veldhoven maakt zich volkomen belachelijk!
Muckjequote:
Maar straks schrik ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel, met het licht uit.
Dat is spannender![]()
OMG, ik heb medelijden met jequote:
je moet werken hier hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb nog steeds geen tvMorgen dus maar even de herhaling bij jullie kijken
![]()
Ow, ik dacht dat ik vakantie hadquote:
Van die vrijende rechter natuurlijkquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was een gynaecoloog toch?
ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Toekito het volgende:
Wie kijkt er naar de v
rijdende trechter?
Whaoh! Ik wil!quote:
Oeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik vakantie had![]()
[..]
Van die vrijende rechter natuurlijk
alleen ik heb vakantiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow, ik dacht dat ik vakantie had![]()
Krijg je dit soort toestandenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
[..]
quote:
Lekker slapen en beterschap nogquote:
Die filmquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Krijg je dit soort toestanden
[..]
Owquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Krijg je dit soort toestanden
[..]
Lekker slapen en beterschap mopquote:
Handjes boven de deken dan!quote:
Morgenquote:
Geen sorryquote:
Dan ga je iig niet met MIJ meequote:
blik voor croissantjes staat al in de koelkastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen sorryIk slaap wel vet uit donderdag
En dan maak ik een ontbijtje voor jullie
Geniet ervanquote:
Lummel ze, en laat wat whisky voor me overquote:
Foei! Boefje!quote:
Ze zijn weggewaaid?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
Einde van storm chasers is best wel heavy
Ik regel wel watquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
blik voor croissantjes staat al in de koelkast
Mijn handjes doen niks daar hoorquote:
Dat niet maar de gene die de stom in de gaten hield in de tiv is 1 week nadat ze een onderschepping hadden gehad thuis ernstig gewond geraakt en daar aan overledenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar de gene die de stom in de gaten hield in de tiv is 1 week nadat ze een onderschepping hadden gehad thuis ernstig gewond geraakt en daar aan overleden
Oeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar de gene die de stom in de gaten hield in de tiv is 1 week nadat ze een onderschepping hadden gehad thuis ernstig gewond geraakt en daar aan overleden
ja doe dat dan tijdnes een orkaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neenee, die blik zegt genoegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn handjes doen niks daar hoor![]()
Is die dokter bij haar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, die blik zegt genoeg...
OEI.
Dat weet ik dus niet, alleen dat hij zwaar gewond is geraaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jeetje
Wat was er gebeurd dan?
Dat zekerquote:
Het gaat over tornado'squote:
Ik ben er ook stil vanquote:
Serieus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, die blik zegt genoeg...
FOEI.
appel, peer beide fruitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, alleen dat hij zwaar gewond is geraakt
[..]
Dat zeker
[..]
Het gaat over tornado's
[..]
Ik ben er ook stil van
Ieh bah gelukkig nietquote:
ik kan je wel wat engelse docu's laten zien......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
komop, ik ben 14 dan doe je zoiets niet(meisjes dan
)
Ow?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
)
En toch kun je ze niet met elkaar vergelijkenquote:
Ik hoop het nietquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
)
Ehm, wat voor docu's?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan je wel wat engelse docu's laten zien......
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan je wel wat engelse docu's laten zien......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |