quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef PeZu het volgende:
vroeger toen pezu nog klein was, ja dat kan, had ik een vriendinnetje genaamd marijke
pezu is fins voor chocolaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, lieve schat, we hadden het over je chocolaatjes he?
joh dat meen je nietquote:
bed...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar bij bed krijg toch sneller ideeen
quote:
Ja echtquote:
ervaringsdeskundige zo te lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
bed...
doe niet zo bekrompen...
bank, auto, zwembad, rivier op klaarlichte zomerdag, parkeerplaats, tent, etc, enz,...
Je bent al moeilijk aan het doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
bed...
doe niet zo bekrompen...
bank, auto, zwembad, rivier op klaarlichte zomerdag, parkeerplaats, tent, etc, enz,...
jacuzziquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
bed...
doe niet zo bekrompen...
maar waar beweerde ik dan je dat geweest zou zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan zei ik niets
[..]
Ja echt
quote:
owwww dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
mijn bank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hell yeahquote:
oh, jaaaa, want pezuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja marijk denkt dat ik het niet durf te zeggen maar jij bent ook een vd vrouwen die een stukje pezu wilt
is dat jouw huisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
mijn bank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tot morgen flesquote:
Nergens, maar ik dacht ik zeg het evenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar waar beweerde ik dan je dat geweest zou zijn
en koffie met taartquote:
Je moet wat als je nog thuis woontquote:
Wat een huiskamerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
mijn bank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, en zie je hoe de bank twee keer een andere achtergrond heeft?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet wat als je nog thuis woont...
ja ik mag dan wel oud zijn met mijn geheugen is weinig misquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nergens, maar ik dacht ik zeg het even
Dat lijkt me een heerlijke bankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
mijn bank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oud huis zo te zien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en zie je hoe de bank twee keer een andere achtergrond heeft?
dat is omdat ik vaak de meubels anders neer zet
ik dacht dat dat eruit moestquote:
ik wou al niks zeggen maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
u b trolling right?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, met mijn geheugen wel, dus ik wilde je alleen maar helpenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik mag dan wel oud zijn met mijn geheugen is weinig mis
Volgens mij vonden de meeste mensen het wel wat hebben, met die plaatjes. En nee, ik ga geen nieuwe poll makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat eruit moest
ik vond die ene keer van die laatste foto het tofst, dawwe toen ook de kamer drie meter hoger hadden gemaakt en een kroonluchter op de kop hadden getiktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik help daar altijd mee
Het huis van st re-decoraten
wie ziet dat nu nietquote:
ik ben niet boos zo stata mijn rotkop gewoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, met mijn geheugen wel, dus ik wilde je alleen maar helpenWist niet dat je boos werd
Ja, dat was echt coolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond die ene keer van die laatste foto het tofst, dawwe toen ook de kamer drie meter hoger hadden gemaakt en een kroonluchter op de kop hadden getikt
Wel handig zo'n huis waar dat zo kanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond die ene keer van die laatste foto het tofst, dawwe toen ook de kamer drie meter hoger hadden gemaakt en een kroonluchter op de kop hadden getikt
maar lekker ding, jij hebt geen rot kopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niet boos zo stata mijn rotkop gewoon
eg wel, een lelijke boeventroniequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar lekker ding, jij hebt geen rot kop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |