blik voor croissantjes staat al in de koelkastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen sorryIk slaap wel vet uit donderdag
En dan maak ik een ontbijtje voor jullie
Geniet ervanquote:
Lummel ze, en laat wat whisky voor me overquote:
Foei! Boefje!quote:
Ze zijn weggewaaid?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
Einde van storm chasers is best wel heavy
Ik regel wel watquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
blik voor croissantjes staat al in de koelkast
Mijn handjes doen niks daar hoorquote:
Dat niet maar de gene die de stom in de gaten hield in de tiv is 1 week nadat ze een onderschepping hadden gehad thuis ernstig gewond geraakt en daar aan overledenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar de gene die de stom in de gaten hield in de tiv is 1 week nadat ze een onderschepping hadden gehad thuis ernstig gewond geraakt en daar aan overleden
Oeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar de gene die de stom in de gaten hield in de tiv is 1 week nadat ze een onderschepping hadden gehad thuis ernstig gewond geraakt en daar aan overleden
ja doe dat dan tijdnes een orkaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neenee, die blik zegt genoegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn handjes doen niks daar hoor![]()
Is die dokter bij haar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, die blik zegt genoeg...
OEI.
Dat weet ik dus niet, alleen dat hij zwaar gewond is geraaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jeetje
Wat was er gebeurd dan?
Dat zekerquote:
Het gaat over tornado'squote:
Ik ben er ook stil vanquote:
Serieus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, die blik zegt genoeg...
FOEI.
appel, peer beide fruitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, alleen dat hij zwaar gewond is geraakt
[..]
Dat zeker
[..]
Het gaat over tornado's
[..]
Ik ben er ook stil van
Ieh bah gelukkig nietquote:
ik kan je wel wat engelse docu's laten zien......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
komop, ik ben 14 dan doe je zoiets niet(meisjes dan
)
Ow?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
)
En toch kun je ze niet met elkaar vergelijkenquote:
Ik hoop het nietquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus!
)
Ehm, wat voor docu's?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan je wel wat engelse docu's laten zien......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |