Ja, echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En het is blijkbaar geen Chineesquote:
Fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Alleen ben ik niet meer aan de BTW toegekomennouja , daar heb ik nog een volle maand voor
![]()
Morgen eens kijken of ik alle debet facturen kan invoeren
Ik kook voor jou binnenkortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het heeeeeeeeel zeker
Cadeautje om even daar weg te kunnen![]()
Nee, dan had 'ie hoei gehetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En het is blijkbaar geen Chinees
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kook voor jou binnenkortVet uitgebreid ja?
Kan ook nogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan had 'ie hoei geheten
Ik wou dat ik hier weg konquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het heeeeeeeeel zeker
Cadeautje om even daar weg te kunnen![]()
De rest van de cd heb je al wel weer terug?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef MPG het volgende:
Ik moet nog 3 liedjes zien te vinden van de verdwenen cd...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, echt he....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, oei dokter wat doet u nu?
Verbazingwekkendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En het is blijkbaar geen ChineesEen tijdje terug zag ik een Chinees op tv die heette serieus Yu Tjoep (Chinees uitspreken)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Of foeyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan had 'ie hoei geheten
Nee, gewoon omdat ik je lief vindquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaah
![]()
maar hoefnie omdat treinkaartje hoor
friemelquote:
Okee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |