Je gelooft me niet he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Laat ze lekker
Jij hoeft daar nul over te zeggen
ik was gewoon ongeduldig dus krijg ik een slotje. En wat andere daar van vinden is niet boeiend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat RN mij had gevraagd een nieuw deel te openenTevreden nu?
Hondaatjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
nou ben enigzins klaar geloof ik. in ieder geval niet productief meer
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
quote:
Jawel, ik zeg alleen dat je je niet hoeft te verantwoorden over dat soort dingen tegenover anderen.quote:
Dan ga je lekker even niets doen en dan slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef crv het volgende:
Okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg alleen dat je je niet hoeft te verantwoorden over dat soort dingen tegenover anderen.
slaap ze trevquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
de ukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over Britse tienermoeders en daar zijn wel jongere meisjes bij
slaap ze rockyquote:
Ja beetje jammer is datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
trustenquote:
Ik herinner me een bericht van een aantal jaren geleden... 3 generaties vrouwen op hun 13e moeder... de oudste was dus oma op haar 39equote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zeg ik:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Over 14-jarige meisjes die de plaatselijke kroeg bezochten en daar gratis drankjes scoorden...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja beetje jammer is datMaar Engeland is sowieso een land met veel van dat soort problemen, veel meer dan hier
ja dat is toch bizar....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herinner me een bericht van een aantal jaren geleden... 3 generaties vrouwen op hun 13e moeder... de oudste was dus oma op haar 39e.
hier zijn er ook teveel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja beetje jammer is datMaar Engeland is sowieso een land met veel van dat soort problemen, veel meer dan hier
De U.K. danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn soms nog ukkies ja, die een uk hebben.
Handigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
probleem gevallen exporteren we ook daar naar toe
Mja :[ .quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
even Fokken, nog een glaasje Wijn en idd slapie doen danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je lekker even niets doen en dan slapenHoe is het met je schoonvader trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |