quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de hele dag administratie gedaan
![]()
Het spannendste was zo ongeveer dat ik een enveloppe lied vallen
quote:
Trustequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Tot morgen.
trusten MPGquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
![]()
![]()
Tot morgen.
trusten MPG!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
![]()
![]()
Tot morgen.
Preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Owh, sorry
![]()
![]()
Wat balen zeg..
ja maar ik heb hem niet, dus al je hem hebt, stuur hem dan ff als ik weer thuis ben en draai ik hem zeker voor jequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die jij nog ooit zou draaien in je plaatjes programma![]()
wij moeten em ook nog even ergens goed downloaden.. want om nou youtube aan te zwengelen in zo'n trouwzaal ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja maar ik heb hem niet, dus al je hem hebt, stuur hem dan ff als ik weer thuis ben en draai ik hem zeker voor je
Waar trouwen jullie eigenlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij moeten em ook nog even ergens goed downloaden.. want om nou youtube aan te zwengelen in zo'n trouwzaal ..
Dank je, gaat wel lukken.quote:
hier.. in Rijswijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar trouwen jullie eigenlijk?
het zo'n mooi nummer vinden maar de cd niet hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij moeten em ook nog even ergens goed downloaden.. want om nou youtube aan te zwengelen in zo'n trouwzaal ..
PM ff het linkje van de youtube naar me, dan komt het goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al..quote:
mjaquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zo'n mooi nummer vinden maar de cd niet hebben_!
ik heb al vrij genomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En de hele KSC was uitgenodigd heb ik begrepen
mja die is ook gewoon op cd t ekoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mjaheeft het origineel wel.. maar ik vind em alleen mooi met orkest
wanneer ook al weer??quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En de hele KSC was uitgenodigd heb ik begrepen
ik download em wel via itunesquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja die is ook gewoon op cd t ekoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |