Lekker slapen Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
En ik ga ook eens slapen, over 6 uur mag ik weer opstaan.
Welterusten allemaal.
Slaap lekker Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Welterusten allemaal.
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen MartIk ga met je mee
zeker een mooie fotoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef friemelaar het volgende:
Wel mooie foto eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Truste Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Welterusten allemaal.
Truste Marijkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
Sym, als je het over de duvel hebt:
http://frontpage.fok.nl/review/430733/1/1/50/preview-16-and-pregnant-seizoen-2.html
toeval bestaat nietquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Welterusten allemaal.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
slaap ze toekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Toekito het volgende:
Ik ga ff paar pijnstillers pakken en slapen![]()
trusten DMquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Welterusten allemaal.
sweet dreams marijkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja het is wat met de UKquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
ik mezelf ook maar een sin slaap huilen van alle ellende op deze rotte aarde
ik heb het over de gehele staat waarin de wereld maatschappij zich bevindt en al helemaal die van nederland, het bedroefd me ten zeerste en dat veel pijn in mijn hartquote:
het brandt overal inderdaad en niet alleen in Amsterdamquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het over de gehele staat waarin de wereld maatschappij zich bevindt en al helemaal die van nederland, het bedroefd me ten zeerste en dat veel pijn in mijn hart
en mensen hebben niet in de gaten wat het allemaal met me doetquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het brandt overal inderdaad en niet alleen in Amsterdam
He lieverdquote:
ze kunnen het ook niet weten.. ze hebben je pas een keer ontmoetquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en mensen hebben niet in de gaten wat het allemaal met me doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |