Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, zie je, ik moet echt een andere usernamequote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zie je, ik moet echt een andere username
Snap ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het niet altijd hoor. Soms voel je je net een soort kok/chauffeur die alle rotklusjes moet doen![]()
Het is ook wel leuk hoor. Alles heeft zo zijn voor- en nadelen. Betaald worden om naar de bioscoop te gaan is bijvoorbeeld wel leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snap ik
Maar toch, het lijkt me wel een van de leukere banen.
Sowieso wil ik echt totaal niks met techniek of voorwerpen doen, met mensen werken is wel meer mijn ding
Dan sta je toch heel stom te kijken hoeveel je met mensen werkt zodra je in de techniek sector zitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snap ik
Maar toch, het lijkt me wel een van de leukere banen.
Sowieso wil ik echt totaal niks met techniek of voorwerpen doen, met mensen werken is wel meer mijn ding
Na 10 jaar ben ik'em zatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?![]()
Ik kan er ook MM van maken
Helemaal niet... MSXquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zie je, ik moet echt een andere username
nog eng veel iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan sta je toch heel stom te kijken hoeveel je met mensen werkt zodra je in de techniek sector zit
Komen alleen maar nerds op afquote:
Maar er is niks met een msxquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja dat staat er tochquote:
stom is het nwe lief tochquote:
quote:
Ja, maar ik ben niet jijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar er is niks met een msx
Ik weet niet hoelang ik de mijne al heb maar ben hem zeker nog lang niet zat(ja ik gebruik deze nick ook buiten fok en voordat ik op fok zat al)
Onzinquote:
Matige reddingquote:
Wat is er mis met nerdsquote:
Daar heb ik ook niet-nerds voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met nerds?
Die willen tenminste Spaceballs met je kijken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met nerds?
Die willen tenminste Spaceballs met je kijken.
Dat scheelt gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig wel veel gelijk gestemde
Truequote:
yata yataquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*krak*quote:
Owjah, da's waar ookquote:
Altijd leuk als je blij bentquote:
haiquote:
Wij kunnen weer andere dingen doenquote:
Ik heb er een emulator voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden dat ik dat gespeeld heb
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
Ja, en nu zit ik dus met het deuntje van Athletic Land in mijn hoofd
Ik nu ookquote:
Liever een gekke japanner dan een msx-meisjequote:
Die weet ik ff niet meerquote:
Vroeger te veel gespeeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
vd week nog gespeeld op de msx
ja geen ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever een gekke japanner dan een msx-meisje
Okay, geen MSX danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Wat ben ik begonnen?
Ik wil het niet over msx-en hebben
Ik ga NU danny pm-en
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Wat ben ik begonnen?
Ik wil het niet over msx-en hebben
Ik ga NU danny pm-en
Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ouders
Dat ik daar zelf niet opgekomen benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef PeZu het volgende:
of je zget gewoon msx staat voor
mysterieus, sexy en xtreem
OMGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ouders
ze hebben hem gemaakt tochquote:
astuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben
Ze wisten dat ik zondag m'n verlate verjaardags feest wou houden, maar toch hebben ze een afspraak met familie gemaakt zodat het niet door kan gaan omdat ze vinden dat familie voor gaat, kan ik weer iedereen gaan afzeggenquote:
Make me an offer I can''t refusequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij kunnen weer andere dingen doen
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er iemand nog een screenshotje van Wings of Fury op de Commodore 64?
Dat is wel stomquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze wisten dat ik zondag m'n verlate verjaardags feest wou houden, maar toch hebben ze een afspraak met familie gemaakt zodat het niet door kan gaan omdat ze vinden dat familie voor gaat, kan ik weer iedereen gaan afzeggen
Maar zelfs 'Knightmare' onder je naam zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er iemand nog een screenshotje van Wings of Fury op de Commodore 64?
Ik zal er eens lang over na gaan denkenquote:
Ja, enorm kut dusquote:
Ja, nou ja, dat klinkt dan wel weer stoer toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar zelfs 'Knightmare' onder je naam zetten![]()
[ afbeelding ]
Dat me dus aan dat spelletje denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat klinkt dan wel weer stoer toch?
ik ken het wle op de gameboy color mar nes nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken dat spel volgens mij van de nes
Daar komt het natuurlijk ook vandaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat me dus aan dat spelletje denken
Moest je altijd eerst helemaal naar het andere eind van die boot rijden omdat je anders niet genoeg snelheid kon maken om op te stijgenquote:
Het kan zijn dat het op de nes een ander spel was wat er op leekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken het wle op de gameboy color mar nes niet
Hier geen problemenquote:
praat geen nonsens,ik ken je niet derhalve haat ik je nietquote:
Okay, coolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar komt het natuurlijk ook vandaan
je lijkt altijd zo negatief als ik in de buurt ben!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
praat geen nonsens,ik ken je niet derhalve haat ik je niet
aan jouwquote:
zo ben ik, een gemene rotzakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je lijkt altijd zo negatief als ik in de buurt ben!
quote:
He he, ben je nou eindelijk WEL veertien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze wisten dat ik zondag m'n verlate verjaardags feest wou houden,
hier nu ook, de lijn word dicht gedrukt door mijn laptopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier hapert alles
Wat een balleninternet hier
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier hapert alles
Wat een balleninternet hier
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
HalloProtest tegen vragen die niks vragen bij wiskunde
Nijniequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Diep vanbinnen ben ik nog 12, en dat zal ik altijd blijvenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He he, ben je nou eindelijk WEL veertien?
10x lezen, daarna nog steeds de vraag niet zienquote:
Nijner!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
het is echt zoooo traag, het kost ruim 7 minuten om een simpel youtube dingetje te ladenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je al blij dat je wat ziet
[..]
Verklaar je nader
*AHUM*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef PeZu het volgende:
nu is dankzij die nerdepraat de enige vrouw vertrokken
Mijn mobiel lenen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is echt zoooo traag, het kost ruim 7 minuten om een simpel youtube dingetje te laden
quote:
Oh zoquote:
jaquote:
huh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe langquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal er eens lang over na gaan denken
Nee, mijn profiel werd niet snel geladenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo? omdat het topic zo langzaam gaat?
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
10x lezen, daarna nog steeds de vraag niet zien
Is een chinees.quote:
Moest je weer posts kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mijn profiel werd niet snel geladen
Als nog aardig vaag...quote:
Padum tshh yeahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is een chinees.
Check nijners Sig.
Oh, als dat alles isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mijn profiel werd niet snel geladen
En even fijn gelezen?quote:
Wat heb je gelezen?quote:
QFTquote:
Iets met het 6-jarige kind aan de hand?quote:
quote:
Ho-humquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij mij ook even. FF trouwens.
Haiquote:
Maar je gedachten kunnen verzetten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Ja boek is wel goed, alleen heb eerst een sudoku gemaakt. Misschien zo nog even verder lezen..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Ja boek is wel goed, alleen heb eerst een sudoku gemaakt. Misschien zo nog even verder lezen..
Maar wat stond er dan? Of begreep je gewoon de vraaag niet?quote:
nee hoor die ligt al heel lang in bedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met het 6-jarige kind aan de hand?
Er stond geen vraagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat stond er dan? Of begreep je gewoon de vraaag niet?
Nuutquote:
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor die ligt al heel lang in bed
Dag lieve meneerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lieve vrouw
[..]
andere lieve vrouw
Fijn dat het beter isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog niet helemaal zoals het moet, maar wel een stukkie beter
heel nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NuutWe hebben het over vanalles gehad behalve anderen
![]()
Ik geloof dat toch niet helemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:
uhuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wel een beetje dom zijn hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond geen vraagGewoon weer een foutje van de makers van het boek
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je gedachten kunnen verzetten?
uiteraardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]iedereen aan de beurt geweest dus
gast er komen tumoren op ijn speakers van je grafmuziekquote:
quote:
Nee manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]iedereen aan de beurt geweest dus
Waarom wordt het niet meer uitgezonden dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit te wachten op de samenvattingen uit de Champions league. Vet kut dat er niks meer uitgezonden wordt
Vanmiddag ging het gewoon goed. Helemaal geen spanning of angsten, maar daar is nu niks meer van over.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe is het vanmiddag gegaan dan?
[..]
Nee man![]()
Alleen leuke mensen
![]()
Is het ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje dom zijn he
Het zijn diepe lijnen, je moet de tijd nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast er komen tumoren op ijn speakers van je grafmuziek
OMGquote:
Wat hadden jullie over mij te besprekenquote:
quote:
dus toch geroddeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man![]()
Alleen leuke mensen
![]()
Ik doelde meer op of je het ook met de begeleiding hebt besproken...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het gewoon goed. Helemaal geen spanning of angsten, maar daar is nu niks meer van over.
Nee johquote:
mja promoot het maar fijn niet hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het zijn diepe lijnen, je moet de tijd nemen.
Nee, geintje, maar ik ken Vas, mede-zanger of hoe je het ook noemt...
Dus ik promote het een beetje, maar dan onduidelijk
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee johDat doen vrouwen NOOIT
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat hadden jullie over mij te bespreken?
O dat, Nee is er niet van gekomen, waren te druk met de post bezig, dat ik er ook niet meer aan gedacht hebquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doelde meer op of je het ook met de begeleiding hebt besproken...
o nee, dat heet nieuws uitwisselenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee... Maar lieve schat, doe jezelf dan een plezier en betrek in elk geval iemand erbij voordat je de deur echt niet meer uitgaat...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O dat, Nee is er niet van gekomen, waren te druk met de post bezig, dat ik er ook niet meer aan gedacht heb![]()
Neuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandigquote:
maar owee als anderen nieuws oer hen uitwisselenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o nee, dat heet nieuws uitwisselen
Ik vind roddelen altijd zo negatief klinkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ookquote:
Be my guestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar owee als anderen nieuws oer hen uitwisselen
Ja doe ik, morgen komt mijn casemanager (Zeg maar mijn 1ste aanspreekpunt van de ggz) langs..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee... Maar lieve schat, doe jezelf dan een plezier en betrek in elk geval iemand erbij voordat je de deur echt niet meer uitgaat...![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je gehoord van marijke?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar owee als anderen nieuws oer hen uitwisselen
9 Zinnetjesquote:Whats she like?
What does she look like?
What does she like doing?
How tall is she?
What colour eyes has she got?
How old is she?
What kind of clothes does she wear?
Whats her hair like?
How is she?
Dat dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind roddelen altijd zo negatief klinkenTerwijl ik best wel eens over mensen praat, maar meestal in positieve zin, dus dan vind ik het geen roddelen ofzo
ZIE DE PIquote:
ik had het over vrouwen in het algemeenquote:
Nou, die algemeenheid klopt dus nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het over vrouwen in het algemeen
Ow, maar al met al kun je met de antwoorden op die vragen wel een aardig opstel schrijven hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Onze lerares Engels is gekZe wil hier een SO over geven:
[..]
9 Zinnetjes
Wat gehoord?quote:
Dan verwacht ik dat je een 10 haaltquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
9 Zinnetjes
Alle vrouwen zijn hoerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het over vrouwen in het algemeen
Beter toch? Lekker hoog cijferquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
9 Zinnetjes
Joahquote:
ja daarom heet het ook in het algemeen en niet specifiek heh dropjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, die algemeenheid klopt dus niet![]()
verkocht aan een commerciële betaalzender denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom wordt het niet meer uitgezonden dan?
Welterusten Wokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time
wokkie gaat afsluiten
zonder verhaaltje vanavond
Nou in dat geval zijn alle mannen ehm homo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daarom heet het ook in het algemeen en niet specifiek heh dropje
klopt, ik kan alles zin op de pay kanalenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verkocht aan een commerciële betaalzender denk ik.
Awwwww.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time
wokkie gaat afsluiten
Doe maar een luisterboekje opzetten danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time
wokkie gaat afsluiten
trusten wokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time
wokkie gaat afsluiten
Moet ze nog wel leren, ze moeten in de goede volgordequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat je een 10 haalt
klopt wel zijn homoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou in dat geval zijn alle mannen ehm homo!Dat is net zo'n onzinnige opmerking vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Beter toch? Lekker hoog cijfer
Dus... die zinnen gaan wel lukken, de volgorde nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet ze nog wel leren, ze moeten in de goede volgorde![]()
MPG is er om voor te lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time
wokkie gaat afsluiten
Stampen dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet ze nog wel leren, ze moeten in de goede volgorde![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt wel zijn homoHomo sapiens is anders dan homseksueel homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Morgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stampen dusSucces
Voor wanneer moet je het kennen?
Das wel balen ja.quote:
Maar het zijn maar 9 regeltjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MorgenEn we hebben het vandaag opgekregen
Veel leer plezierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MorgenEn we hebben het vandaag opgekregen
maar alle is ook iets anders dan in het algemeenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Homo sapiens is anders dan homseksueel homo!
moet je niet doen dan verkruimelen ze helemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb me nu op een zak Bugles gestort![]()
Ja, dan kan ik ze snuifenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je niet doen dan verkruimelen ze helemaal
cheesingquote:
Ik vind gewoon dat jij geen gelijk hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar alle is ook iets anders dan in het algemeen
ik vind dat jij mij niet zo moet plagen, als je wat van me wilt zeg het dan gewoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat jij geen gelijk hebt
Je weet best wat ik van jou wilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat jij mij niet zo moet plagen, als je wat van me wilt zeg het dan gewoon
ja kan ook dmv bugles te snuivenquote:
ja je wil mijn lekkers in bed zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet best wat ik van jou wil
wie nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan ook dmv bugles te snuiven![]()
[..]
ja je wil mijn lekkers in bed zeker
fles gok ikquote:
Ja, net als alle andere vrouwenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan ook dmv bugles te snuiven![]()
[..]
ja je wil mijn lekkers in bed zeker
ja iedereen wil een beetje pezuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, net als alle andere vrouwen
kijk nog eenquote:
quote:
Je hebt gewoon zitten f5enquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi.
Ik kom weer op het juiste moment binnen zie ik.
Hey OAquote:
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zitten f5en
[..]
Hey OA
en daar dus nog 1tje
Hey Crvquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Net thuis en weer verder werken![]()
En morgen wee om 6 uur de trein
OAquote:
crvquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
nouquote:
Wat is er aan de hand?quote:
hondaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hee, ben jij mij?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lag half uitgeteld op de bank en zulke lange armen heb ik niet.
Nou nou nou, zeg dan?quote:
koenquote:
hup aan de kersen wikiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lag half uitgeteld op de bank en zulke lange armen heb ik niet.
Wat deden jullie half uitgeteld op de bank samenquote:
Liggen dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat deden jullie half uitgeteld op de bank samen![]()
?
Woohoo, alleen de slingers en krans zoals op Hawaii missen nogquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat deden jullie half uitgeteld op de bank samen![]()
?
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, alleen de slingers en krans zoals op Hawaii missen nog
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
MPG, er is een FB-topic dat jij wel kunt beantwoorden met jouw expertise.
Wat voor SLA heeft FOK!?
als ik het was, hoefde je het niet te vragenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was jij het die tegen me aan lag?.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
MPG, er is een FB-topic dat jij wel kunt beantwoorden met jouw expertise.
Wat voor SLA heeft FOK!?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |