Daar komt het natuurlijk ook vandaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat me dus aan dat spelletje denken
Moest je altijd eerst helemaal naar het andere eind van die boot rijden omdat je anders niet genoeg snelheid kon maken om op te stijgenquote:
Het kan zijn dat het op de nes een ander spel was wat er op leekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken het wle op de gameboy color mar nes niet
Hier geen problemenquote:
praat geen nonsens,ik ken je niet derhalve haat ik je nietquote:
Okay, coolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar komt het natuurlijk ook vandaan
je lijkt altijd zo negatief als ik in de buurt ben!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
praat geen nonsens,ik ken je niet derhalve haat ik je niet
aan jouwquote:
zo ben ik, een gemene rotzakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je lijkt altijd zo negatief als ik in de buurt ben!
quote:
He he, ben je nou eindelijk WEL veertien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze wisten dat ik zondag m'n verlate verjaardags feest wou houden,
hier nu ook, de lijn word dicht gedrukt door mijn laptopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier hapert alles
Wat een balleninternet hier
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier hapert alles
Wat een balleninternet hier
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
HalloProtest tegen vragen die niks vragen bij wiskunde
Nijniequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Diep vanbinnen ben ik nog 12, en dat zal ik altijd blijvenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He he, ben je nou eindelijk WEL veertien?
10x lezen, daarna nog steeds de vraag niet zienquote:
Nijner!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
het is echt zoooo traag, het kost ruim 7 minuten om een simpel youtube dingetje te ladenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je al blij dat je wat ziet
[..]
Verklaar je nader
*AHUM*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef PeZu het volgende:
nu is dankzij die nerdepraat de enige vrouw vertrokken
Mijn mobiel lenen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is echt zoooo traag, het kost ruim 7 minuten om een simpel youtube dingetje te laden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |