Wij kunnen weer andere dingen doenquote:
Ik heb er een emulator voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden dat ik dat gespeeld heb
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
Ja, en nu zit ik dus met het deuntje van Athletic Land in mijn hoofd
Ik nu ookquote:
Liever een gekke japanner dan een msx-meisjequote:
Die weet ik ff niet meerquote:
Vroeger te veel gespeeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
vd week nog gespeeld op de msx
ja geen ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever een gekke japanner dan een msx-meisje
Okay, geen MSX danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Wat ben ik begonnen?
Ik wil het niet over msx-en hebben
Ik ga NU danny pm-en
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Wat ben ik begonnen?
Ik wil het niet over msx-en hebben
Ik ga NU danny pm-en
Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ouders
Dat ik daar zelf niet opgekomen benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef PeZu het volgende:
of je zget gewoon msx staat voor
mysterieus, sexy en xtreem
OMGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ouders
ze hebben hem gemaakt tochquote:
astuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben
Ze wisten dat ik zondag m'n verlate verjaardags feest wou houden, maar toch hebben ze een afspraak met familie gemaakt zodat het niet door kan gaan omdat ze vinden dat familie voor gaat, kan ik weer iedereen gaan afzeggenquote:
Make me an offer I can''t refusequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij kunnen weer andere dingen doen
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er iemand nog een screenshotje van Wings of Fury op de Commodore 64?
Dat is wel stomquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze wisten dat ik zondag m'n verlate verjaardags feest wou houden, maar toch hebben ze een afspraak met familie gemaakt zodat het niet door kan gaan omdat ze vinden dat familie voor gaat, kan ik weer iedereen gaan afzeggen
Maar zelfs 'Knightmare' onder je naam zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er iemand nog een screenshotje van Wings of Fury op de Commodore 64?
Ik zal er eens lang over na gaan denkenquote:
Ja, enorm kut dusquote:
Ja, nou ja, dat klinkt dan wel weer stoer toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar zelfs 'Knightmare' onder je naam zetten![]()
[ afbeelding ]
Dat me dus aan dat spelletje denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat klinkt dan wel weer stoer toch?
ik ken het wle op de gameboy color mar nes nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken dat spel volgens mij van de nes
Daar komt het natuurlijk ook vandaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat me dus aan dat spelletje denken
Moest je altijd eerst helemaal naar het andere eind van die boot rijden omdat je anders niet genoeg snelheid kon maken om op te stijgenquote:
Het kan zijn dat het op de nes een ander spel was wat er op leekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken het wle op de gameboy color mar nes niet
Hier geen problemenquote:
praat geen nonsens,ik ken je niet derhalve haat ik je nietquote:
Okay, coolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar komt het natuurlijk ook vandaan
je lijkt altijd zo negatief als ik in de buurt ben!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
praat geen nonsens,ik ken je niet derhalve haat ik je niet
aan jouwquote:
zo ben ik, een gemene rotzakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je lijkt altijd zo negatief als ik in de buurt ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |