quote:
Ho-humquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij mij ook even. FF trouwens.
Haiquote:
Maar je gedachten kunnen verzetten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Ja boek is wel goed, alleen heb eerst een sudoku gemaakt. Misschien zo nog even verder lezen..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Ja boek is wel goed, alleen heb eerst een sudoku gemaakt. Misschien zo nog even verder lezen..
Maar wat stond er dan? Of begreep je gewoon de vraaag niet?quote:
nee hoor die ligt al heel lang in bedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met het 6-jarige kind aan de hand?
Er stond geen vraagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat stond er dan? Of begreep je gewoon de vraaag niet?
Nuutquote:
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor die ligt al heel lang in bed
Dag lieve meneerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lieve vrouw
[..]
andere lieve vrouw
Fijn dat het beter isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog niet helemaal zoals het moet, maar wel een stukkie beter
heel nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NuutWe hebben het over vanalles gehad behalve anderen
![]()
Ik geloof dat toch niet helemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:
uhuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wel een beetje dom zijn hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond geen vraagGewoon weer een foutje van de makers van het boek
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je gedachten kunnen verzetten?
uiteraardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]iedereen aan de beurt geweest dus
gast er komen tumoren op ijn speakers van je grafmuziekquote:
quote:
Nee manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]iedereen aan de beurt geweest dus
Waarom wordt het niet meer uitgezonden dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit te wachten op de samenvattingen uit de Champions league. Vet kut dat er niks meer uitgezonden wordt
Vanmiddag ging het gewoon goed. Helemaal geen spanning of angsten, maar daar is nu niks meer van over.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe is het vanmiddag gegaan dan?
[..]
Nee man![]()
Alleen leuke mensen
![]()
Is het ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje dom zijn he
Het zijn diepe lijnen, je moet de tijd nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast er komen tumoren op ijn speakers van je grafmuziek
OMGquote:
Wat hadden jullie over mij te besprekenquote:
quote:
dus toch geroddeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man![]()
Alleen leuke mensen
![]()
Ik doelde meer op of je het ook met de begeleiding hebt besproken...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het gewoon goed. Helemaal geen spanning of angsten, maar daar is nu niks meer van over.
Nee johquote:
mja promoot het maar fijn niet hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het zijn diepe lijnen, je moet de tijd nemen.
Nee, geintje, maar ik ken Vas, mede-zanger of hoe je het ook noemt...
Dus ik promote het een beetje, maar dan onduidelijk
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee johDat doen vrouwen NOOIT
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat hadden jullie over mij te bespreken?
O dat, Nee is er niet van gekomen, waren te druk met de post bezig, dat ik er ook niet meer aan gedacht hebquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doelde meer op of je het ook met de begeleiding hebt besproken...
o nee, dat heet nieuws uitwisselenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee... Maar lieve schat, doe jezelf dan een plezier en betrek in elk geval iemand erbij voordat je de deur echt niet meer uitgaat...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O dat, Nee is er niet van gekomen, waren te druk met de post bezig, dat ik er ook niet meer aan gedacht heb![]()
Neuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandigquote:
maar owee als anderen nieuws oer hen uitwisselenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o nee, dat heet nieuws uitwisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |