trusten wokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time
wokkie gaat afsluiten
zonder verhaaltje vanavond
Moet ze nog wel leren, ze moeten in de goede volgordequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat je een 10 haalt
klopt wel zijn homoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou in dat geval zijn alle mannen ehm homo!Dat is net zo'n onzinnige opmerking vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Beter toch? Lekker hoog cijfer
Dus... die zinnen gaan wel lukken, de volgorde nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet ze nog wel leren, ze moeten in de goede volgorde![]()
MPG is er om voor te lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time
wokkie gaat afsluiten
zonder verhaaltje vanavond
Stampen dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet ze nog wel leren, ze moeten in de goede volgorde![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt wel zijn homoHomo sapiens is anders dan homseksueel homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Morgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stampen dusSucces
Voor wanneer moet je het kennen?
Das wel balen ja.quote:
Maar het zijn maar 9 regeltjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MorgenEn we hebben het vandaag opgekregen
Veel leer plezierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MorgenEn we hebben het vandaag opgekregen
maar alle is ook iets anders dan in het algemeenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Homo sapiens is anders dan homseksueel homo!
moet je niet doen dan verkruimelen ze helemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb me nu op een zak Bugles gestort![]()
Ja, dan kan ik ze snuifenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je niet doen dan verkruimelen ze helemaal
cheesingquote:
Ik vind gewoon dat jij geen gelijk hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar alle is ook iets anders dan in het algemeen
ik vind dat jij mij niet zo moet plagen, als je wat van me wilt zeg het dan gewoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat jij geen gelijk hebt
Je weet best wat ik van jou wilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat jij mij niet zo moet plagen, als je wat van me wilt zeg het dan gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |