Dat. Ik word ook wel vaker vreemd genoemd, maar dat trek ik me niet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef Garisson72 het volgende:
Wat was de context waarin hij dat zei?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Je bent iig extreem onzeker als je je zo aantrekt van zijn mening. Of En je vindt hem leuk.
Hij lijkt me maar een vreemde vent. Waarom vind je zijn mening over jou zo belangrijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Kaiyo het volgende:
ehm, er ging een gesprek aan vooraf dat niet helemaal goed voelde. Toen ik hem daarnaar vroeg, klopte dat. En daarop belde hij om dat te bevestigen en meteen contact te verbreken. (niet gek, want we kenden elkaar echt nog maar heel kort)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Je bent iig extreem onzeker als je je zo aantrekt van zijn mening. Of je vindt hem leuk.
Dat kan wel degelijk, dat noemt men een vooroordeel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:45 schreef Wickyleaks het volgende:
Iemand die je amper kent kan geen oordeel over je vellen
Dat zeg je goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, dat noemt men een vooroordeel.
En nu heb je meteen het gevoel dat je jezelf niet meer kunt zijn? Nu ben je in één klap onzeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Kaiyo het volgende:
ehm, er ging een gesprek aan vooraf dat niet helemaal goed voelde. Toen ik hem daarnaar vroeg, klopte dat. En daarop belde hij om dat te bevestigen en meteen contact te verbreken. (niet gek, want we kenden elkaar echt nog maar heel kort)
...en anders ben je idd vreemd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Je bent iig extreem onzeker als je je zo aantrekt van zijn mening. Of je vindt hem leuk.
tja, contact met mensen moet ergens beginnen he. Zie jij je contacten alleen in de kroeg op basis van toeval dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef Techno het volgende:
Je kent hem niet goed maar je smst en belt wel met hem?
Het is ook menselijk om soms je schouders op te halen en iets anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Kaiyo het volgende:
Nee, een intelligent persoon staat voor mij niet vanwege zijn IQ hoger aangeschreven. Ik begon eigenlijk zonder duidelijk doel met hem te beschrijven. En ja, het is een leuke man maar ik zou me er net zoveel van aantrekken als een niet-leuk iemand me vreemd vind.
Is het niet alleen maar menselijk om te weten hoe je op anderen overkomt?
Ja, maar kennelijk was dat vóór dit figuur nooit een probleem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Kaiyo het volgende:
Is het niet alleen maar menselijk om te weten hoe je op anderen overkomt?
Precies. Aangezien hij zoveel moeite met je heeft en geen contact meer met je wil: lekker laten gaan die kerel. Zijn verlies, niet het jouwe. Zo moet je denken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook menselijk om soms je schouders op te trekken en iets anders te gaan doen.
hmm.. misschien heb ik het wat aangedikt in het verhaal maar ik ben inderdaad meer onzeker bij nieuwe mensen, verjaardagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu heb je meteen het gevoel dat je jezelf niet meer kunt zijn? Nu ben je in één klap onzeker?
Ik heb het idee dat je iets weglaat, of dit:
[..]
...en anders ben je idd vreemd.
Ik ben ook vreemd maar ik vind dat juist leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:51 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
hmm.. misschien heb ik het wat aangedikt in het verhaal maar ik ben inderdaad meer onzeker bij nieuwe mensen, verjaardagen.
Ik vind het niet erg om vreemd te zijn, maar ik wil graag weten op welke manier. Ik zou het niet leuk vinden als iemand weg blijft omdat hij/zij me te brutaal vind overkomen bijvoorbeeld.
Okay, maar dan zou ik me niet laten leiden door de bevindingen van één man, die je nog nooit gezien hebt, die jou alleen kent van sms en een paar telefoontjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:51 schreef Kaiyo het volgende:
Ik vind het niet erg om vreemd te zijn, maar ik wil graag weten op welke manier. Ik zou het niet leuk vinden als iemand weg blijft omdat hij/zij me te brutaal vind overkomen bijvoorbeeld.
In de OP zei je anders dat je hem alleen kende van smsen en bellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Kaiyo het volgende:
tja, contact met mensen moet ergens beginnen he. Zie jij je contacten alleen in de kroeg op basis van toeval dan?
wauw... hmm. Daarmee hb jij door de jaren heen vast een heel sterk persoonlijkheid opgebouwd. Ik zou toch liever niet zo willen denken. Bovendien heb ik sowieso niet het idee dat hij iets verloren zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Precies. Aangezien hij zoveel moeite met je heeft en geen contact meer met je wil: lekker laten gaan die kerel. Zijn verlies, niet het jouwe. Zo moet je denken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
intelligente mensen hebben vaak de eigenschap achter te liggen op sociaal en emotionele kennis.
Dat laatste was een vraag aan jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef Techno het volgende:
[..]
In de OP zei je anders dat je hem alleen kende van smsen en bellen.
Dan heb jij het niet helemaal begrepen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Een vent die je pas net kent zegt dat je wreemd bent en daarom vraag je aan een forum vol mensen die je helemaal niet kent of dat echt zo is.
Dat is wel wreemd ja...
Dus jij geeft je telefoonnummer aan een wildvreemde man die je nog nooit gezien en/of gesproken hebt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef Kaiyo het volgende:
Dat laatste was een vraag aan jouIk ken hem echt alleen van sms, bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus jij geeft je telefoonnummer aan een wildvreemde man die je nog nooit gezien en/of gesproken hebt?so what if i did? En trouwens, ik belde op zoek naar bijles. En toen was er een goeie film op waarvan de een de ander op de hoogte stelde, haha! Eigenlijk wel funnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even serieus; wat is er vreemd aan het geven van je nummer aan een vreemde? Zijn daar adresgegevens mee op te sporen. Loop ik gevaar? Wat?
Ik vind hem wreemd dat ie per direct zonder uitleg het contact met iemand verbreekt omdat diegene "wreemd" is. Ik weet niet of het je wel moet boeien waarom hij dat vindt. Maar als je het perse wilt weten moet je hem gewoon bellen inderdaad; het ergste wat er kan gebeuren is dat ie met een perfect legitieme klacht betreffende een eigenschap van jou komt waarmee hij intelligent wetenschappelijk bewijst dat je inderdaad wreemd ben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:02 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Dan heb jij het niet helemaal begrepen hoor.Ik vraag of het dan niet nog vreemder is te vragen wát hij dan vreemd vind aangezien hij daar absoluut niet op zit te wachten.
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als iemand daarvoor nog eens contact opneemt (ik zou persoonlijk ook niemand vreemd noemen maar goed, just saying)
hmm.. we hadden een meningsverschil inderdaad. Ik kwam nogal onvruchtbaar uit de hoek. Maar dat zou niks moeten uitmaken aangezien hij -naw- toch al geen interesse had.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:04 schreef Grunge. het volgende:
Kan het niet zijn dat je je mening hebt verkondigd en dat die afweek, in ieder geval volgens zijn normen? Dat het daarom vreemd was volgens hem? Dat heb ik zo vaak. Ik kom altijd uit voor mijn mening (niet dat ik dan maar alles zeg, hoor, maar ik vind het wel belangrijk om mijn mening te geven als het ergens over gaat) en die wijkt echt heel vaak af. Ik heb daardoor al zo vaak gehoord dat ik 'vreemd', 'gek' en 'raar' ben. Ik geloof dat ik zelfs zo bekend sta. Nou ja, dat moet dan maar, ik ga mezelf niet verloochenen. Ik vind het altijd zo narrow minded om iemand 'vreemd' te noemen. We hoeven toch niet allemaal hetzelfde te zijn?
Niet VREEMD opkijken als je straks een telefoonstalker hebt dan hè. Misschien ben je niet vreemd, maar dan toch wel ietwat naief.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef Kaiyo het volgende:
Even serieus; wat is er vreemd aan het geven van je nummer aan een vreemde? Zijn daar adresgegevens mee op te sporen. Loop ik gevaar? Wat?
Zit jij hier nu halsstarrig 'vreemd' en 'wreed' door elkaar heen te contamineren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Ik vind hem wreemd dat ie per direct zonder uitleg het contact met iemand verbreekt omdat diegene "wreemd" is.
dit hecht niet te veel waarde aan zijn meningquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij lijkt me maar een vreemde vent. Waarom vind je zijn mening over jou zo belangrijk?
ha! grappigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
[..]
Ik vind hem wreemd dat ie per direct zonder uitleg het contact met iemand verbreekt omdat diegene "wreemd" is. Ik weet niet of het je wel moet boeien waarom hij dat vindt. Maar als je het perse wilt weten moet je hem gewoon bellen inderdaad; het ergste wat er kan gebeuren is dat ie met een perfect legitieme klacht betreffende een eigenschap van jou komt waarmee hij intelligent wetenschappelijk bewijst dat je inderdaad wreemd ben.Denk alleen eerder dat ie niet opneemt, sorry zegt en het uitlegt of er omheen draait omdat hij jou helemaal niet wreemd vindt maar emotioneel geraakt is door iets wat jij gezegd hebt, zonder dat jij je daarvan bewust was.
contact opnemen met iemand die het contact verbroken heeft alleen omdat die zei dat je raar was? Ja dat maakt het alleen maar erger. Ben je nog nooit in je leven beledigt dan? Zoek er neit te veel achter en blijf gewoon lekker jezelfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
ha! grappig![]()
First off, bellen nooit. Dát zou pas brutaal zijn. Ik dacht eraan om dan te mailen via marktplaats, schoolmail?![]()
Over dat laatste, dat hij emotioneel geraakt zou zijn; het kan echt van alles zijn!
- als het met mijn vreemdheid te maken heeft, wil ik het weten
- als ik hem emotioneel geraakt zou hebben, zou hij mij nu waarschijnlijk wel een bitch vinden en al vergeten zijn.
Ik ben er eigenlijk wel uit: er is nu weinig gaande, hem contacteren zou alleen maar meer weirdness meebrengen.
Eigenlijk niet nee...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
contact opnemen met iemand die het contact verbroken heeft alleen omdat die zei dat je raar was? Ja dat maakt het alleen maar erger. Ben je nog nooit in je leven beledigt dan? Zoek er neit te veel achter en blijf gewoon lekker jezelf
Wat vind je precies vreemd dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind je aan de hand van je posts tot nu toe ook vreemd, ja. Wat is er nou precies gebeurd? Context aub.
wie weet hebben we het over dezelfde situatie, of over dezelfde man?? Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Joh, ik kan dit nu zeggen tegen je, maar ik heb niet helemaal hetzelfde meegemaakt, maar hij is tikkie anders en daarom doe ik het ook. Ik bel hem en hij belt mij. Hij is tig jaar jonger, maar ik begrijp het wel dat hij in je hoofd blijft zitten, omdat hij anders dan normaal doet. Trekt toch aan.
Ik ben na bijna 2 jaar nog steeds niet klaar met hem. Relatietjes tussendoor gehad, maar dat wil hij op de een of andere manier niet. Ik weet hoe hij eruit ziet, hoor.
Hij belt mij ook, maar dat weet niemand. Hij weet ook dat ik zoveel jaar ouder ben. Kan er niet teveel over vertellen, want al die websites lopen inelkaar over.
Als hij hier voor de deur zou staan, alles heeft hij achterhaald van me, dan zal er geen bed aan te pas komen de eerste tijd.
Maar ben je door sms en telefoon verliefd op hem? Wie weet hebben we het over dezelfde? hhaha
Hij heeft me nog nooit gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Ireyon het volgende:
Waarschijnlijk vindt-ie je een beetje vreemd, maar wel lekker
vind jij het ook al Wreemd? =)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het wreemd , dat je contact blijft zoeken met iemand die niet wil. Wil je zo graag aardig gevonden worden dan??
Er zijn wel meer mensen die me vaag of vreemd vinden, maar daar lig ik niet echt van wakker, laat staan dat ik een verklaring nodig heb daarover.
Naja dat gaat hij waarschijnlijk wel denken jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:59 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
vind jij het ook al Wreemd? =)
Jah, ik vind het leuk om aardig gevonden te worden en niet leuk om stom gevonden te worden. Jij niet? En ik hoop het hiermee ook voor de laatste keer duidelijk te maken; ik wil wten in welk opzicht hij mij vreemd vpnd. Ik heb er geen problemen mee dát hij mij vreemd vind. En jammer, dat hij me niet aardig vind so be it, maar waarom dan??
Bovendien zou ik dat van iedereen willen weten. Als iemand jou/jullie vreemd vind, raar vind, niet cool, brutaal wil je toch gewoon weten waarom dat zo is?? Ik kreeg dat tijdens dat laatste gesprek niet zo goed uit mijn mond. En wil het nu gewoon alsnog weten. Maar dat is dus vreemd.... Ik zou het echt erg vinden als hij mijn bericht krijgt en denkt: "oh men, ben ik daar nu nog niet vanaf?!"
Ik doe het niet.![]()
.
.
.
.
.
.
.
denk ik.......
Ik snap je helemaal. Bedankt. Maar het gaat niet om een gewoon meningsverchil. Het gaat over jou persoonlijk. Hij vind jou dom ofzo. Zou je het bijzo'n opmerking willen laten, je schouders optrekken en verder gaan? (ik ga ook heus wel verder met leven, zo dramatisch is het niet maar het is vakantie voor mij, dit spookte door mijn hoofd, vrienden zijn misschien te voorzichtig dus ik dacht; what the heck lets try this Fokpage)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja dat gaat hij waarschijnlijk wel denken ja
Maar wat ik niet zo snap...
Je wil graag weten waarom hij je vreemd vind? of wat aan jou vreemd is...
En van andere heb je nog nooit van die feedback gehad...
Wat maakt het dan zo belangrijk of waar wat hij vind?
Ik vind roze mooi, veel mensen niet... Ik hou van mensen die cynisch zijn maar veel mensen niet
Ik vind dat vreemd dat niet iedereen dat leuk vind maar dat maakt het nog geen universele waarheid of zo
Snap je wat ik bedoel?
heel veel mensen vinden mij vreemdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal. Bedankt. Maar het gaat niet om een gewoon meningsverchil. Het gaat over jou persoonlijk. Hij vind jou dom ofzo. Zou je het bijzo'n opmerking willen laten, je schouders optrekken en verder gaan? (ik ga ook heus wel verder met leven, zo dramatisch is het niet maar het is vakantie voor mij, dit spookte door mijn hoofd, vrienden zijn misschien te voorzichtig dus ik dacht; what the heck lets try this Fokpage)
True storyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heel veel mensen vinden mij vreemd
ik vind mezelf leuk en er zijn genoeg mensen die dat ook vinden
waarom zou de mening van 10 mensen die mij vreemd vinden zwaarder wegen dan die van 10 mensen die mij niet vreemd maar juist leuk vinden?
Zolang ik zelf maar bij die laatste 10 hoor...
Je hele leven gaan mensen over je oordelen.. De meeste mensen zitten er naast omdat ze je niet kennen. Moet je daar dan altijd waarde aan hechten of tekst en uitleg bij krijgen?
Die beste man gaat je alleen maar vreemder vinden als je er over belt/mailt what ever dus daar schiet je niks mee op...
Je kunt beter zorgen dat jij jezelf kent en dat je het kunt vinden met de eigenschappen die je blijkt te hebben...
Dus als je toch vakantie hebt zou ik daar mijn tijd in stoppen
...ehm, can someone explane what the hell just happend herequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Kaiyo
Nou, ik denk niet dat wij het over dezelfde persoon hebben, maar gezien je reacties spoor je niet.
Ja, jij bent best wel onzeker, ik niet en nooit geweest en dat zal ik ook nooit voor een vent worden.
Onzekerheid, maar ik geloof jou niet zo/ Ben je soms zelf een vent?
Joh, geen hand vol, maar een land vol mannen/kerels/jongens/vrouwen.
Als je het niet erg vindt reageer ik niet meer. Beetje aandachtstekort. Sorry, gaat je goed
Dat is een cliché waarmee veel minder begaafden zichzelf proberen te compenseren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
intelligente mensen hebben vaak de eigenschap achter te liggen op sociaal en emotionele kennis.
Dus trek jij je daar maar gewoon niet al teveel van aan
Je denkt dat ik een ego heb omdat ik het raar vind dat iemand me vreemd vind? Onderbouw eens waarom ik mijn eigenwaarde bij de horens moet vatten? Ik dacht altijd wel realistisch en zelfkritisch te zijn namelijk. En, het is echt geen verzonnen verhaal. Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Kaiyo
Ik denk dat je je eigenwaarde maar eens moet gaan hervatten, bij de horens moet vatten,maar wat ik eerder denk dat het een verzonnen verhaaltje is.
wauw, ok ok duidelijk. Bedankt voor je verhaal. Bij mij is er niks meer aan de gang overigens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Of het een hem of haar is dat weet ik niet eens, maar foto s zeggen ook niet alles en telefoongesprekken en beetje e-mailen en msnen ook niet.. alhoewel
Maar ik doe het zelf ook met hem, maar ik zal met iemand van internet op zo n manier niet gerekend, dus ik zal eerlijk zijn.
Bij mij loopt het ook zo en ik heb al paar kortstondige relatietjes tussendoor gehad (komt door mij) en ik vertel het hen ook altijd, maar hij gaat moeilijk uit mijn hoofd, ook door wat hij mij geflikt heeft. Dat zet ik hier niet neer, want ik weet zeker dat een van zijn vrienden, familieleden, kennissen hier ook zal zitten. Hij hackt mij en voor hetzelfde geldt zit hij hier zo. Moest gisteravond wel lachen, toen lag hij al om 23.17 uur in bed. Ja, we hebben altijd van die nachtelijke rendez-vous, zeg maar.
Je wordt er gewoon niet wijzer van. Ik weet het omdat het leeftijdsverschil echt gewoon veel te groot is en hij een andere ethniciteit heeft, waarin dat helemaal niet wordt getolereerd en omstanders het raar vinden. Hij belt me s nachts wel en ook overdag. Soms ook wel met anderen of dan bel ik, maar dan wil hij me wel kennen, maar gaat hij vreemd doen.
Ik wil je alleen maar zeggen dat je er niks aan hebt en zoals ik al zei, voor hem tig anderen.
Ik ga gewoon door met mijn leven, dat weet hij en dat moet jij ook doen.
Hoelang is dit nu eigenlijk al aan de gang?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ben ook een intelligente man en ik vind je helemaal niet vreemd.
haha!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef Schenkstroop het volgende:
tering dat meen je niet, kan je daar over inzitten en reageren mensen hier serieus op?
Kijk, zo makkelijk is het nu om in een niet-boeiend onderwerp gezogen te worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is er zo moeilijk om te vragen wat hij dan precies vreemd vindt?
Op zich wel logisch, t is niet dat ik daarmee iets verlies, wat niet al verloren was. Maar het zou toch een vreemdere situatie opleveren waarin ook hij zich misschien erg ongemakkelijk gaat voelen. Ik laat het lekker zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Had je een goede band met hem, toen je wel met hem belde en/of smste? Kijk, als het je echt interesseert, moet je hem gewoon bellen of smsen of mailen om te vragen.
Je moet eigenlijk geen zorgen maken dat hij jou nog vreemder gaat vinden. En wat, hij vindt je toch al vreemd? Als je zo geinteresseerd bent in de antwoord en je weet dat jullie waarschijnlijk elkaar toch niet meer gaan spreken, zou ik het gewoon vragen. Wie weet, misschien kan je het zelfs uitpraten.
Valt wel mee, ik ben zelf vrij onzeker. Maar als er echt een reden achter zit dat mensen niet meer met je omgaan en dat ook een goede reden is, dan moet je naar jezelf gaan kijken. Maar ik bedoel, kom op, als één iemand zegt dat je vreemd bent, en dat terwijl ie je niet eens goed kent?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
wauw... hmm. Daarmee hb jij door de jaren heen vast een heel sterk persoonlijkheid opgebouwd. Ik zou toch liever niet zo willen denken. Bovendien heb ik sowieso niet het idee dat hij iets verloren zou moeten hebben.
Wat maakt jou onzeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ben zelf vrij onzeker.
Vraag het hem gewoon. Hij is toch niet van adel ofzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Kijk, zo makkelijk is het nu om in een niet-boeiend onderwerp gezogen te worden.
Was dit een serieuze vraag? Of lag daar een besloten antwoord in?
Je hebt in ieder geval een mooi gezichtjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Genoeg waar ik hier niet over ga uitweiden.
Hij heeft het contact verbroken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vraag het hem gewoon. Hij is toch niet van adel ofzo?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Kaiyo het volgende:
Dank je.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een mooi gezichtje
Maakt geen verschilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vraag het hem gewoon. Hij is toch niet van adel ofzo?
Dat zoiezo. Maar je moet het vooral zelf weten. Jij kent die kerel, jij weet hoe hij is. Denk je dat hij het vreemd zal vinden? Of denk je dat hij juist open zal staan voor een gesprek? Je moet niet denken aan wat hij van jou zal vinden, je moet denken en wat je met die gesprek kan bereiken en wat verkeerd kan gaan. Stel je voor hij gaat je nog meer afwijzen of harde woorden gebruiken als je hem opbelt, kan je dat aan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Maakt geen verschil![]()
Plaats jezelf in zijn situatie: Je hebt te maken met iemand die je duidelijk niet wilt sprken. Komt diegene alsnog contact zoeken
Dat gedeelte heb ik dan gemist. Hij heeft dus duidelijk te kennen gegeven niet meer met jou te willen praten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Maakt geen verschil![]()
Plaats jezelf in zijn situatie: Je hebt te maken met iemand die je duidelijk niet wilt sprken. Komt diegene alsnog contact zoeken
Jij bent goed, jij bent echt heel goed...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat zoiezo. Maar je moet het vooral zelf weten. Jij kent die kerel, jij weet hoe hij is. Denk je dat hij het vreemd zal vinden? Of denk je dat hij juist open zal staan voor een gesprek? Je moet niet denken aan wat hij van jou zal vinden, je moet denken en wat je met die gesprek kan bereiken en wat verkeerd kan gaan. Stel je voor hij gaat je nog meer afwijzen of harde woorden gebruiken als je hem opbelt, kan je dat aan?
Of stel andersom, hij gaat je juist vertellen dat hij zelf boos was omdat je hem had gekwetst of verontwaardigd en dat hij wel bereidt is om het uit te praten of uitleg te geven, kan je dat aan?
Wat werd er precies gezegd? Geef em wat tijd wellicht zoeken jullie naderhand alsnog contact met mekaar opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Kaiyo het volgende:
Ja, hij zei duidelijk 'ik wil geen contact meer met jou'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat gedeelte heb ik dan gemist. Hij heeft dus duidelijk te kennen gegeven niet meer met jou te willen praten?
Dat is wel het beste ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Kaiyo het volgende:
Voor mezelf ben ik eruit-> ik neem geen contact met hem op.
Lijkt me sterk, i'm moving on :-) Hej, wel cool dat je alsnog reageerde hahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat werd er precies gezegd? Geef em wat tijd wellicht zoeken jullie naderhand alsnog contact met mekaar op
What the hell is that??!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ging het over plassex ofzo?!
Wat was er dan zo schaamtelijk dat hij je vreemd zou vinden?
Om zo'n meningsverschil geen contact meer willen joh wat een watje! Zo ben ik nieteens!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
What the hell is that??!
Tja, we hadden het over relaties enzo. Iets met hij weet binnen enkele minuten of hij de rest van zijn leven bij een vrouw zou kunnen blijven. En ik iets met kiezen op basis van eigenschappen, en dat duurt even. Dat ik niet van een voorspelbaar leven hou, en hij wel. Eigenlijk doet dit exacte gesprek er ook niet toe, want ik denk niet dat hij potentie in mij zag as in relatiemateriaal...Of wel... Eigenlijk was er best iets geks aan de hand denk ik. Ik durf het haast niet te denken maar ... naaah never mind
Ik ben aan het nadenken... en kom tot nieuwe inzichtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Om zo'n meningsverschil geen contact meer willen joh wat een watje! Zo ben ik nieteens!
Dit keer wel... blijkbaar. Maar benader het eens vanuit een persoonlijke hoek: jij zou toch ook willen weten waarom iemand iets over je vindt?! Zo gek is dat toch niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
In één klap? Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je daarvoor al onzeker moet zijn geweest als één iemand jou je zo kan laten voelen.
Doe je dat vaker? Je de mening van anderen zo zeer aantrekken?
Klopt, wat dat betreft begrijp ik je wel maar het mag je echt niet zozeer beïnvloeden, je bent echt wel sterker dan dat! So what dat hij je "vreemd" vindt? Hij mag dan wel intelligent zijn maar als hij je zomaar, zonder uitleg of wat dan ook vreemd noemt vind ik hem vreemd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Dit keer wel... blijkbaar. Maar benader het eens vanuit een persoonlijke hoek: jij zou toch ook willen weten waarom iemand iets over je vind?! Zo gek is dat toch niet?
leuke post!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft begrijp ik je wel maar het mag je echt niet zozeer beïnvloeden, je bent echt wel sterker dan dat! So what dat hij je "vreemd" vindt? Hij mag dan wel intelligent zijn maar als hij je zomaar, zonder uitleg of wat dan ook vreemd noemt vind ik hem vreemd!
En zelfs al ben je vreemd, wat dan nog? Hij zal z'n woorden heus niet ineens terugnemen als jij je anders gaat gedragen denk ik.
Het mag je wel raken maar het is heel belangrijk dat je je eroverheen zet!
Ehm... meen je dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Ik heb een URIKA moment te pakken, denk ik.
Ik vind het bedenkelijker dat jij meteen weet dat het een geweer is, dan dat zij niet weet hoe je 'eureka' schrijft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Countess het volgende:
[..]
Ehm... meen je dat?
[ afbeelding ]
Eu'reka, klinkt toch niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het bedenkelijker dat jij meteen weet dat het een geweer is, dan dat zij niet weet hoe je 'eureka' schrijft.
Nee, ik bedoel: vreemder. Ik vind het vreemder. Om in de geest van het topic te blijven.
Da's geen schande. Ik bedoel: da's niet zo wreemd.quote:
We'll... someone wanted to shoot me for it?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's geen schande. Ik bedoel: da's niet zo wreemd.
Even terug op jou komend. Waarom laat je je onzeker maken en dat moet je sowieso al niet doen, maar je hebt hem toch nog nooit ontmoet. Ik laat me zeker niet door hem onzeker maken en ook niet gezien leeftijd, want hij weet hoe oud ik ben en mijn relaties zijn altijd veel jonger geweest. De liefde kwam meestal of altijd van hun kant. Ik zette er altijd een punt achter.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
wauw, ok ok duidelijk. Bedankt voor je verhaal. Bij mij is er niks meer aan de gang overigens.![]()
ehm, en mag ik je vragen of je nog interesse in hem hebt. Waarom leg jij je er eigenlijk zo snel bij neer. Dat hij terug komt, steeds, wil toch wel zeggen dat hij interesse heeft? Of niet? Bovendien, als je iets kwijt wilt (dat idee heb ik een beetje), gewoon om erover te praten kun je ook een prive bericht sturen, indien je bang bent ontdekt te worden oid.
Ben je onzeker over je leeftijd? (als jullie daar beide geen moeite mee hebben, wat doet de mening van jullie omgeviing er dan toe) Op welke manier vind jij hem vreemd doen?
Ik hoop dat hij Fok! niet gaat hacken als hij erachter komt dat jij hier post. Dan heb ik namelijk geen leven buiten Fok!.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
. Voor de gein maakte ik eerst wel nieuwe msns aan en die hackte hij dan ook weer.
Nee, wat dat behandelen betreft, je kent mij toch niet in het echt. En hoezo heb jij dan geen leven buiten FOK? Hij doet het toch alleen bij mij ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Fok! niet gaat hacken als hij erachter komt dat jij hier post. Dan heb ik namelijk geen leven buiten Fok!.
OT
Snap echt niet wat je nog moet met zo'n kerel. Je gaat je echt afvragen of sommige mensen er niet gewoon om vragen om slecht behandeld te worden.
Wat jammer dat het allemaal zo ingewikkeld moet zijn. Uit je verhaal valt op te maken dat twee volwassenen iets voor elkaar voelen. In plaats van daarmee aan de slag te gaan, door er normaal en open over te praten worden er kinderachtige spelletjes gespeeld. Daar moet je toch een keer gek van worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Even terug op jou komend. Waarom laat je je onzeker maken en dat moet je sowieso al niet doen, maar je hebt hem toch nog nooit ontmoet. Ik laat me zeker niet door hem onzeker maken en ook niet gezien leeftijd, want hij weet hoe oud ik ben en mijn relaties zijn altijd veel jonger geweest. De liefde kwam meestal of altijd van hun kant. Ik zette er altijd een punt achter.
Met hem is het echter anders, want hij is een soort van eigen geworden, je moet niet vergeten dat ik al bijna 21 maanden met hem kontakt heb, maar mijn leven gaat gewoon door, maar hij zit toch in mijn hoofd. Afgelopen zomer wist hij precies hoelang ik hem niet had gebeld. Als hij niks van mij hoort gaat hij mij bellen.
Hij heeft mij gehackt op internet, maar toen mijn rolgordijnen hier naar beneden zaten kon hij dat ook precies vertellen en meer dingen. Nee, hij woont niet bij mij in de stad. Hij kan me precies citeren wat ik tegen hem aan de telefoon heb gezegd. Dat kan je natuurlijk opnemen, maar het enige wat ik van hem wil weten is waarom hij toch zoveel van mij wil weten. Op zijn manier is het ook een manier van stalken.
Mei vorig jaar kreeg hij een vriendinnetje. Op Hyves zette hij dat hij harstikke verliefd was en ik mocht dat ook lezen. Dus ik zo n krabbel geplaatst bij hem van "gefeliciteerd" bla bla bla. Ik werd door hem meteen van dat Hyves afgegooid. Wel belde hij me toen hij met haar omging en als je smoorverliefd bent lijkt het me niet dat je iemand anders gaat bellen, zeg ik tegen hem "wat wil je nou?" Was het antwoord "jou".
Hij zegt of heeft al een paar keer laten weten, telefonisch, dat het uit is en hij zou zogezegd een ander vriendinnetje hebben. Geloof ik niks van, maar ik wil weten waarom iemand zoiets doet.
Waarom belt hij dan? Wel vaak midden in de nacht stuk of tig keer achterelkaar, dan weer s morgens tig keer achterelkaar, hij is wel anoniem gaan bellen.
Nee, ik ben niet verliefd op hem, maar ik voel wel wat voor hem, maar het kan niet gezien een te groot leeftijdsverschil en dat zou nog niet eens het probleem zijn, maar het is een moslim. Kijk ze kunnen tot een bepaalde tijd lekker hun gang gaan, maar ik verwacht niet dat hij met een Nederlandse zou trouwen of iemand van Europese komaf, maar wel waar hij vandaan komt.
Ik weet allang dat hij me, zo heb ik het gevoel, dat hij me in zijn macht wil houden. Er is ook iets tussen ons, want idd iemand die je niet interesseert, bel je niet. Op internet heb ik geen kontakt met hem Eerst wel, maar door hem heb ik geen msn meer. Voor de gein maakte ik eerst wel nieuwe msns aan en die hackte hij dan ook weer. Ik heb op internet, mede door hem, nagenoeg met niemand kontakt. Echte bekenden dat heeft hij gelezen, daar bemoeide hij zich niet mee.
Dus dat is wat ik vreemd aan hem vind en dat hij zijn vriendjes naar mij laat bellen. Bij sommigen zijn het normale gespreken, bij anderen gaat het midden in de nacht alleen over seks. Ik lul wel mee. Ik denk dat hij wil kijken of ik daarop inga.
Ik had dit beter in een PBtje kunnen zetten, maar kom hier pas en weet niet hoe het hier precies werkt.
Fijne dag! -x-
Mocht je het tegen mij hebben; ik hou ervan als mensen open durven te zijn. Dat is geen slecht behandelen. En als je het tegen 'welkenaammoetikkiezen' hebt.. she's moving onquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Fok! niet gaat hacken als hij erachter komt dat jij hier post. Dan heb ik namelijk geen leven buiten Fok!.
OT
Snap echt niet wat je nog moet met zo'n kerel. Je gaat je echt afvragen of sommige mensen er niet gewoon om vragen om slecht behandeld te worden.
Jij laat jezelf onzeker maken door iemnand die je alleen kent van SMS en telefoongespreken? Heb je hem wel eens ontmoet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Kaiyo het volgende:
door een opmerking van een zeer intelligente man die ik eigenlijk helemaal niet zo goed kende (alleen via sms en telefoon gesprekken). Voorheen had ik eigenlijk geen moeite met open zijn, praten, sociaal zijn etc. Maar sinds dat laatste gesprek waarin hij te kennen gaf mij vreemd te vinden, ben ik echt onzeker gemaakt. Ik heb het gevoel dat ik mezelf niet meer kan zijn bij nieuwe mensen... (<-- tikkeltje overdreven)
Ik snap alleen niet zo goed wát hij dan vreemd vond aangezien zijn verhaal niet helemaal klopte toen ik daarnaar vroeg. Maar omdat hij waarschijnlijk heel fatsoenlijk is heeft hij dat maar achtergehouden, denk ik.
Ik heb de neiging hem te contacteren om te vragen wat hij dan vreemd vond. Maar ik weet heel zeker dat hij daar helemaal niet op zit te wachten. But i need to know. Moet ik het doen? Ik durf niet omdat ik me schaam tegenover hem :S (vrienden vragen heeft geen zin omdat a) het zijn allemaal vrouwen b) willen me waarschijnlijk niet kwetsen dus natuuuuuuuuuuurlijk ben ik niet vreemd!)
ik had hem nog niet ontmoet... we kenden elkaar niet. misschien was hij later wel van plan om dat te vragen. En anders had ik het zelf ook wel kunnen vragen i guess. Dat is het punt nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij laat jezelf onzeker maken door iemand die je alleen kent van SMS en telefoongesprekken? Heb je hem wel eens ontmoet?
Want om eerlijk te zijn, mannen die langdurig met vreemde vrouwen praten zonder ze uit te vragen, die zijn pas vreemd.
Thanks voor je ondersteuning met die achterlijke die bij mij post. Ben altijd gewoon doorgegaan. Het enige wat ik van hem wil weten waarom hij het doet. Hij weet toch dat hij mij er niet mee raakt, maar je wil graag wel weten waarom mensen bepaalde dingen doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Wat jammer dat het allemaal zo ingewikkeld moet zijn. Uit je verhaal valt op te maken dat twee volwassenen iets voor elkaar voelen. In plaats van daarmee aan de slag te gaan, door er normaal en open over te praten worden er kinderachtige spelletjes gespeeld. Daar moet je toch een keer gek van worden.
Maar jij gaat nu gewoon verder, begrijp ik? Je bent immers weer op zoek naar een nieuwe. Ik hoop dat je van hem afkomt in ieder geval.
Bedankt voor je verhaal.
Misschien is dit de enige manier voor hem om nog in je leven te blijven en op een zieke manier toch nog aandacht van je te krijgen. Dat zie je soms bij kinderen, stoute dingen doen om gezien te worden. Misschien heeft ie wel een obsessie voor je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Thanks voor je ondersteuning met die achterlijke die bij mij post. Ben altijd gewoon doorgegaan. Het enige wat ik van hem wil weten waarom hij het doet. Hij weet toch dat hij mij er niet mee raakt, maar je wil graag wel weten waarom mensen bepaalde dingen doen.
Denk dat het ook een beetje komt door zijn achtergrond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Misschien is dit de enige manier voor hem om nog in je leven te blijven en op een zieke manier toch nog aandacht van je te krijgen. Dat zie je soms bij kinderen, stoute dingen doen om gezien te worden. Misschien heeft ie wel een obsessie voor je.
Waarom hoor je dat altijd alleen van het plebs?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
Dus trek jij je daar maar gewoon niet al teveel van aan
Generaliseren brengt met zich mee dat je de oplossing op de verkeerde plek zoekt. Je hebt een indicdent met een Marokkaan, of misschien wel meerdere Marokkanen die naar mijn gokken allemaal van dezelfde 'klasse' zijn. Vergelijk dat met tokkies en vind hetzelfde resultaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Denk dat het ook een beetje komt door zijn achtergrond.
hmm... letterlijk weet ik niet meer. Maar, ik denk dat hij -net zoals alle andere vrijgezelle gezonde mensen- willekeurig ofzo mensen leert kennen om te kijken of er iets is waarmee je verder kunt. Alleen er was niet echt iets wat hem aantrok omdat ik hem die gelegenheid (welliswaar onbewust) niet gaf. Zo zei ik bijvoorbeeld geen relatie aan te kunnen gaan met iemand die niet net zoals ik jaren op reis wil, omdat je elkaar anders jaren uit het oog verliest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik begrijp er echt helemaal niks van.
Zou toch wel graag willen horen wat je nou toch min of meer letterlijk allemaal tegen hem liep te zeggen waardoor er ineens op gereageerd wordt met 'ik wil geen contact meer met jou'..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
hmm... letterlijk weet ik niet meer. Maar, ik denk dat hij -net zoals alle andere vrijgezelle gezonde mensen- willekeurig ofzo mensen leert kennen om te kijken of er iets is waarmee je verder kunt. Alleen er was niet echt iets wat hem aantrok omdat ik hem die gelegenheid (welliswaar onbewust) niet gaf. Zo zei ik bijvoorbeeld geen relatie aan te kunnen gaan met iemand die niet net zoals ik jaren op reis wil, omdat je elkaar anders jaren uit het oog verliest.
ps1: Maar nogmaals, ik voerde een discussie daar waar hij het misschien persoonlijk opvatte. En daar ben ik gewoon dom in geweest.
ps:2 Ik denk het allemaal wel te snappen/plaatsen. ik doe er niks mee in ieder geval. ik ben dom geweest, niks aan te doen.
phaha! hier moest ik wel even om lachen. ehm, saai is ie zeker niet! Super intelligent/ gemotiveerd wel. Reizen vind ie ok, maar niet 5 jaar achter elkaar. En jah, het is vast iemand die wil settelen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Mishu het volgende:
Oh ik snap het al, het is zo'n suffe CDA stemmert die op zoek is naar een vrouw die 'normaal' is en niet op zoek naar avontuur en spanning. Want vrouwen die dat willen zijn slechte moeders en huisvrouwen en mensen die niet tevreden kunnen zijn met wat ze hebben (lees: een saaie CDA vent). Hij heeft zeker ook zijn opleiding saaie economie in 1 keer afgerond en is daarna meteen gaan werken omdat hij zo snel mogelijk een huisje wilt gaan kopen met zijn enige vriendin die hij ooit heeft gehad waar hij meteen oud mee wilt worden?
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Mishu het volgende:
Oh ik snap het al, het is zo'n suffe CDA stemmert die op zoek is naar een vrouw die 'normaal' is en niet op zoek naar avontuur en spanning. Want vrouwen die dat willen zijn slechte moeders en huisvrouwen en mensen die niet tevreden kunnen zijn met wat ze hebben (lees: een saaie CDA vent). Hij heeft zeker ook zijn opleiding saaie economie in 1 keer afgerond en is daarna meteen gaan werken omdat hij zo snel mogelijk een huisje wilt gaan kopen met zijn enige vriendin die hij ooit heeft gehad waar hij meteen oud mee wilt worden?
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Zo buiten de deur neuker, die bij vrouwtje blijft voor de hypotheek omdat ze getrouwd zijn (in gemeenschap van goederen) of samenwonen met een samenlevingscontract.
Luister Kaiyo, je kent echt iemand niet die je alleen op internet, over de telefoon hebt gesproken en van een foto hebt gezien.
Ik generaliseer niks met Marokkanen, dat hele verhaal ken jij niet. Als je het weet en misschien maak ik er wel een topic van, dan gaan veel mensen het begrijpen.
ok, dan hoop ik je een keer te mogen begrijpenquote:
Naar wie verwijs je dit? Mij??quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef Mishu het volgende:
Nee jij bent lekker. Want 'van mij hoeft het allemaal niet zo'. Wat voor een levensinstelling heb je dan?
Maar hij zou je toch niet vreemd noemen omdat jij wilt reizen en hij minder zin daarin heeft? Wat voor eikel is dat? Of waren er meer dingen die er speelde dat je liever niet op in gaat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Naar wie verwijs je dit? Mij??Zo ja, wat moet ik dan? Iemand wijst je af. Dan is het toch klaar.
Nee, eigenlijk was dat het wel. Maar dat mag toch ook voldoende zijn haha! Misschien zag hij het wel gewoon niet zitten. Voor wat zou hij anders nog zijn best moeten doen? Bovendien zit ik ook niet te wachten op liefdadigheid, als hij het echt niet zag zitten is het beter dat hetgeen wat er was, nu over is. ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar hij zou je toch niet vreemd noemen omdat jij wilt reizen en hij minder zin daarin heeft? Wat voor eikel is dat? Of waren er meer dingen die er speelde dat je liever niet op in gaat?
Nee, het type CDA-kneus zegt altijd dat het van hem 'allemaal niet zo moet'. Eens een blowtje proberen, iets te veel drinken, lol hebben, dat soort dingen. Dat hoeft van hen niet zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Naar wie verwijs je dit? Mij??Zo ja, wat moet ik dan? Iemand wijst je af. Dan is het toch klaar.
Ik snap dat je het goed bedoelt, maar het is onaardig om zo naar mensen te kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, het type CDA-kneus zegt altijd dat het van hem 'allemaal niet zo moet'. Eens een blowtje proberen, iets te veel drinken, lol hebben, dat soort dingen. Dat hoeft van hen niet zoZe zijn daar te volwassen voor
![]()
![]()
Ik ben vreemd en gevaarlijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef Garisson72 het volgende:
Mja, kijk maar uit met die Countess.
so, in verhitte toestand ben je een stuk extremer. Afgekoeld waarschijnlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik ben vreemd en gevaarlijk!
Nee joh TS, is toch niet erg dat je niet wist hoe je dat schreef.
Balans is altijd goed! Dat had ook hij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:18 schreef Mishu het volgende:
Ja, dat wel. Maarja, ik kom er met een wat minder principiele doch gedisciplineerde houding ook wel. Ik ben gewoon wat gematigder. Ik vind dat je in de tussentijd ook lekker moet leven, een beetje gek doen, uit de bocht springen.
Tja, ieder zijn ding.
Omdat die het idee niet kunnen verdragen dat er mensen zijn die op alle gebieden boven hen uitstijgen. In de praktijk is het echter zo dat intelligente mensen juist ook vaker sociaal intelligent zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom hoor je dat altijd alleen van het plebs?
En dat weet je door een paar telefoon-gesprekken? "Te evenwichtige mensen" vind ik persoonlijk maar eng!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Balans is altijd goed! Dat had ook hij.
Hoezo? Niet overdrijven he dude.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat weet je door een paar telefoon-gesprekken? Te "evenwichtige" mensen vind ik maar een beetje eng!
Die mensen weten hun psycho-trekjes goed te verbergen. Dan weet je niet waar je aan toe bent tot je midden in een relatie zit met zo'n persoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Omdat die het idee niet kunnen verdragen dat er mensen zijn die op alle gebieden boven hen uitstijgen. In de praktijk is het echter zo dat intelligente mensen juist ook vaker sociaal intelligent zijn.
Dat zou inderdaad een makkelijk te bedenken conclusie zijn. Maar hij was ondanks zijn succes een normale dude. Waarom kunnen jullie niet gewoon de conclusie trekken dat het ook aan mij had kunnen liggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Door de telefoon was hij zeker de goedheid zelve/moreel en overal had hij een evenwichtig antwoord op? Die mensen weten hun tekortkomingen goed te verbloemen achter woorden.
haha! Ach doe normaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die mensen weten hun psycho-trekjes goed te verbergen. Dan weet je niet waar je aan toe bent tot je midden in een relatie zit met zo'n persoon.
Mja onzeker? Hm.. Het is meer dat ik realistisch ben en wil blijven naar mezelf. Ik wil ook wat met zo'n opmerking kunnen. Wat zou jij doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef Neurodrive het volgende:
Je zegt dat zijn opmerking je 'onzeker heeft gemaakt'.
Is er een mogelijkheid dat je al onzeker was en dat dat de reden is dat je je onprettig voelt bij die opmerking?
Aan zo'n opmerking heb je eigenlijk niets. 'Je bent vreemd' zegt ie. Ik had sowieso meteen even gevraagd waarom hij dat denkt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Mja onzeker? Hm.. Het is meer dat ik realistisch ben en wil blijven naar mezelf. Ik wil ook wat met zo'n opmerking kunnen. Wat zou jij doen?
i did, het antwoord dat daarop volgde kan niet kloppen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef Neurodrive het volgende:
[..]
Aan zo'n opmerking heb je eigenlijk niets. 'Je bent vreemd' zegt ie. Ik had sowieso meteen even gevraagd waarom hij dat denkt.
Aan de andere kant heb je wel een punt dat je onzeker overkomt als je hem dat nu nog gaat vragen. Dan rest alleen nog de vraag of je meer waarde hecht aan weten wat die opmerking precies betekende of dat je meer waarde hecht aan het 'niet onzeker overkomen'.
wat was het antwoord dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
i did, het antwoord dat daarop volgde kan niet kloppen.
Wat ik ermee wilde is weten wat die opmerking inhield. Ik vind het niet erg om onzeker over te komen, ik plaats hem met zo'n vraag wel in een vreemde ongemakkelijke situatie. En dat is wat me tegenhoudt.
Ik zei in een sms iets van; dus dat betekend dat JIJ nog vrijgezel bent?? Ofzo. Er volgde een onhandig sms gesprek. Ik stelde voor om te bellen, dat is handiger. Dus hij smste in hoofdletters GOED! Daarna hadden we THE vreemde gesprek. Waarin we dus van mening verschilden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat was het antwoord dan?
Als je echt heel vreemd bent denk jij misschien dat het niet klopt terwijl het wel klopt
i would have done the same. Bedankt toch wel dat je er was om te reagerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik krijg hier hoofdpijn van ik ben weg. Veel sucses met je verliefdheid kaiyo!
Ik heb gegoogled wat `Urika was, daarvoor had ik nog nooit van Urika gehoordquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
so, in verhitte toestand ben je een stuk extremer. Afgekoeld waarschijnlijk?
Een beetje zelfreflectie vind ik een hele normale reactie. Stel je voor dat je een bepaalde karaktertrek of gedraging van jezelf niet ziet, dan zou ik dat toch graag willen weten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Mja onzeker? Hm.. Het is meer dat ik realistisch ben en wil blijven naar mezelf. Ik wil ook wat met zo'n opmerking kunnen. Wat zou jij doen?
Ik heb mannen nooit begrepen, dus dit is alleen maar goed voor me.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Garisson72 het volgende:
't Is me wel een staaltje over-analyseren waar de honden geen brood van lusten, wat hier gebeurt hè.
Precies.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef Countess het volgende:
[..]
Een beetje zelfreflectie vind ik een hele normale reactie. Stel je voor dat je een bepaalde karaktertrek of gedraging van jezelf niet ziet, dan zou ik dat toch graag willen weten.
Een opmerking van iemand die niets voor je betekent, leg je sneller naast je neer, dan een opmerking van iemand die je wel waardeert.
Wat ik me wel afvraag, is hoe de toon van de boodschap was en in welke context- dat geef je zelf min of meer al aan. Dat iemand je vreemd noemt, hoeft niet per se negatief te zijn.
dit soort dingen overdenken maakt je alleen juist onzeker, vreemd en in de warquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Ik heb mannen nooit begrepen, dus dit is alleen maar goed voor me.
Bovendien word ik hier echt wijzer van.
ow tante Rhu, schenk me meer van uw wijsheid!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit soort dingen overdenken maakt je alleen juist onzeker, vreemd en in de war
again leer eerst je zelf kennen etc blabla dan komt de rest van zelf
Ja maar dat heb ik 4 pagina's geleden ook al gezegd...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
ow tante Rhu, schenk me meer van uw wijsheid!!
Dus ik moet het laten gaan?
Maar toen wist ik nog niet dat je de wijsheid zelve was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik 4 pagina's geleden ook al gezegd...
tijd om dit topic ook te laten gaan lijkt me
alles is al 100 keer gezegd en nog een keer herhaald
Wacht even. Had je jouw nummer al naar wat random mannen ge-PM'd hier?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:44 schreef Kaiyo het volgende:
Maar toen wist ik nog niet dat je de wijsheid zelve was.
Enfin, let this mother bleed out
Thanx allen.
Als het je dwars blijft zitten omdat het `onuitgesproken lijkt, dan vind ik het geen kwestie van ouwe koeien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:27 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Precies.
De toon was gewoon redelijk, wat voorzichtig. Het is negatief in dat opzicht dat hij daardoor contact verbrak.
Zou jij er nog naar vragen? Ouwe koeien uit de sloot halen, die allang dood zijn, zeg maar. En hem dat nog ten laste leggen?
editquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Countess het volgende:
[..]
Als het je dwars blijft zitten omdat het `onuitgesproken lijkt, dan vind ik het geen kwestie van ouwe koeien.
Oh wacht, dit topic moet eindigen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |