Even terug op jou komend. Waarom laat je je onzeker maken en dat moet je sowieso al niet doen, maar je hebt hem toch nog nooit ontmoet. Ik laat me zeker niet door hem onzeker maken en ook niet gezien leeftijd, want hij weet hoe oud ik ben en mijn relaties zijn altijd veel jonger geweest. De liefde kwam meestal of altijd van hun kant. Ik zette er altijd een punt achter.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
wauw, ok ok duidelijk. Bedankt voor je verhaal. Bij mij is er niks meer aan de gang overigens.![]()
ehm, en mag ik je vragen of je nog interesse in hem hebt. Waarom leg jij je er eigenlijk zo snel bij neer. Dat hij terug komt, steeds, wil toch wel zeggen dat hij interesse heeft? Of niet? Bovendien, als je iets kwijt wilt (dat idee heb ik een beetje), gewoon om erover te praten kun je ook een prive bericht sturen, indien je bang bent ontdekt te worden oid.
Ben je onzeker over je leeftijd? (als jullie daar beide geen moeite mee hebben, wat doet de mening van jullie omgeviing er dan toe) Op welke manier vind jij hem vreemd doen?
Ik hoop dat hij Fok! niet gaat hacken als hij erachter komt dat jij hier post. Dan heb ik namelijk geen leven buiten Fok!.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
. Voor de gein maakte ik eerst wel nieuwe msns aan en die hackte hij dan ook weer.
Nee, wat dat behandelen betreft, je kent mij toch niet in het echt. En hoezo heb jij dan geen leven buiten FOK? Hij doet het toch alleen bij mij ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Fok! niet gaat hacken als hij erachter komt dat jij hier post. Dan heb ik namelijk geen leven buiten Fok!.
OT
Snap echt niet wat je nog moet met zo'n kerel. Je gaat je echt afvragen of sommige mensen er niet gewoon om vragen om slecht behandeld te worden.
Wat jammer dat het allemaal zo ingewikkeld moet zijn. Uit je verhaal valt op te maken dat twee volwassenen iets voor elkaar voelen. In plaats van daarmee aan de slag te gaan, door er normaal en open over te praten worden er kinderachtige spelletjes gespeeld. Daar moet je toch een keer gek van worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Even terug op jou komend. Waarom laat je je onzeker maken en dat moet je sowieso al niet doen, maar je hebt hem toch nog nooit ontmoet. Ik laat me zeker niet door hem onzeker maken en ook niet gezien leeftijd, want hij weet hoe oud ik ben en mijn relaties zijn altijd veel jonger geweest. De liefde kwam meestal of altijd van hun kant. Ik zette er altijd een punt achter.
Met hem is het echter anders, want hij is een soort van eigen geworden, je moet niet vergeten dat ik al bijna 21 maanden met hem kontakt heb, maar mijn leven gaat gewoon door, maar hij zit toch in mijn hoofd. Afgelopen zomer wist hij precies hoelang ik hem niet had gebeld. Als hij niks van mij hoort gaat hij mij bellen.
Hij heeft mij gehackt op internet, maar toen mijn rolgordijnen hier naar beneden zaten kon hij dat ook precies vertellen en meer dingen. Nee, hij woont niet bij mij in de stad. Hij kan me precies citeren wat ik tegen hem aan de telefoon heb gezegd. Dat kan je natuurlijk opnemen, maar het enige wat ik van hem wil weten is waarom hij toch zoveel van mij wil weten. Op zijn manier is het ook een manier van stalken.
Mei vorig jaar kreeg hij een vriendinnetje. Op Hyves zette hij dat hij harstikke verliefd was en ik mocht dat ook lezen. Dus ik zo n krabbel geplaatst bij hem van "gefeliciteerd" bla bla bla. Ik werd door hem meteen van dat Hyves afgegooid. Wel belde hij me toen hij met haar omging en als je smoorverliefd bent lijkt het me niet dat je iemand anders gaat bellen, zeg ik tegen hem "wat wil je nou?" Was het antwoord "jou".
Hij zegt of heeft al een paar keer laten weten, telefonisch, dat het uit is en hij zou zogezegd een ander vriendinnetje hebben. Geloof ik niks van, maar ik wil weten waarom iemand zoiets doet.
Waarom belt hij dan? Wel vaak midden in de nacht stuk of tig keer achterelkaar, dan weer s morgens tig keer achterelkaar, hij is wel anoniem gaan bellen.
Nee, ik ben niet verliefd op hem, maar ik voel wel wat voor hem, maar het kan niet gezien een te groot leeftijdsverschil en dat zou nog niet eens het probleem zijn, maar het is een moslim. Kijk ze kunnen tot een bepaalde tijd lekker hun gang gaan, maar ik verwacht niet dat hij met een Nederlandse zou trouwen of iemand van Europese komaf, maar wel waar hij vandaan komt.
Ik weet allang dat hij me, zo heb ik het gevoel, dat hij me in zijn macht wil houden. Er is ook iets tussen ons, want idd iemand die je niet interesseert, bel je niet. Op internet heb ik geen kontakt met hem Eerst wel, maar door hem heb ik geen msn meer. Voor de gein maakte ik eerst wel nieuwe msns aan en die hackte hij dan ook weer. Ik heb op internet, mede door hem, nagenoeg met niemand kontakt. Echte bekenden dat heeft hij gelezen, daar bemoeide hij zich niet mee.
Dus dat is wat ik vreemd aan hem vind en dat hij zijn vriendjes naar mij laat bellen. Bij sommigen zijn het normale gespreken, bij anderen gaat het midden in de nacht alleen over seks. Ik lul wel mee. Ik denk dat hij wil kijken of ik daarop inga.
Ik had dit beter in een PBtje kunnen zetten, maar kom hier pas en weet niet hoe het hier precies werkt.
Fijne dag! -x-
Mocht je het tegen mij hebben; ik hou ervan als mensen open durven te zijn. Dat is geen slecht behandelen. En als je het tegen 'welkenaammoetikkiezen' hebt.. she's moving onquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Fok! niet gaat hacken als hij erachter komt dat jij hier post. Dan heb ik namelijk geen leven buiten Fok!.
OT
Snap echt niet wat je nog moet met zo'n kerel. Je gaat je echt afvragen of sommige mensen er niet gewoon om vragen om slecht behandeld te worden.
Jij laat jezelf onzeker maken door iemnand die je alleen kent van SMS en telefoongespreken? Heb je hem wel eens ontmoet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Kaiyo het volgende:
door een opmerking van een zeer intelligente man die ik eigenlijk helemaal niet zo goed kende (alleen via sms en telefoon gesprekken). Voorheen had ik eigenlijk geen moeite met open zijn, praten, sociaal zijn etc. Maar sinds dat laatste gesprek waarin hij te kennen gaf mij vreemd te vinden, ben ik echt onzeker gemaakt. Ik heb het gevoel dat ik mezelf niet meer kan zijn bij nieuwe mensen... (<-- tikkeltje overdreven)
Ik snap alleen niet zo goed wát hij dan vreemd vond aangezien zijn verhaal niet helemaal klopte toen ik daarnaar vroeg. Maar omdat hij waarschijnlijk heel fatsoenlijk is heeft hij dat maar achtergehouden, denk ik.
Ik heb de neiging hem te contacteren om te vragen wat hij dan vreemd vond. Maar ik weet heel zeker dat hij daar helemaal niet op zit te wachten. But i need to know. Moet ik het doen? Ik durf niet omdat ik me schaam tegenover hem :S (vrienden vragen heeft geen zin omdat a) het zijn allemaal vrouwen b) willen me waarschijnlijk niet kwetsen dus natuuuuuuuuuuurlijk ben ik niet vreemd!)
ik had hem nog niet ontmoet... we kenden elkaar niet. misschien was hij later wel van plan om dat te vragen. En anders had ik het zelf ook wel kunnen vragen i guess. Dat is het punt nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij laat jezelf onzeker maken door iemand die je alleen kent van SMS en telefoongesprekken? Heb je hem wel eens ontmoet?
Want om eerlijk te zijn, mannen die langdurig met vreemde vrouwen praten zonder ze uit te vragen, die zijn pas vreemd.
Thanks voor je ondersteuning met die achterlijke die bij mij post. Ben altijd gewoon doorgegaan. Het enige wat ik van hem wil weten waarom hij het doet. Hij weet toch dat hij mij er niet mee raakt, maar je wil graag wel weten waarom mensen bepaalde dingen doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Wat jammer dat het allemaal zo ingewikkeld moet zijn. Uit je verhaal valt op te maken dat twee volwassenen iets voor elkaar voelen. In plaats van daarmee aan de slag te gaan, door er normaal en open over te praten worden er kinderachtige spelletjes gespeeld. Daar moet je toch een keer gek van worden.
Maar jij gaat nu gewoon verder, begrijp ik? Je bent immers weer op zoek naar een nieuwe. Ik hoop dat je van hem afkomt in ieder geval.
Bedankt voor je verhaal.
Misschien is dit de enige manier voor hem om nog in je leven te blijven en op een zieke manier toch nog aandacht van je te krijgen. Dat zie je soms bij kinderen, stoute dingen doen om gezien te worden. Misschien heeft ie wel een obsessie voor je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Thanks voor je ondersteuning met die achterlijke die bij mij post. Ben altijd gewoon doorgegaan. Het enige wat ik van hem wil weten waarom hij het doet. Hij weet toch dat hij mij er niet mee raakt, maar je wil graag wel weten waarom mensen bepaalde dingen doen.
Denk dat het ook een beetje komt door zijn achtergrond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Misschien is dit de enige manier voor hem om nog in je leven te blijven en op een zieke manier toch nog aandacht van je te krijgen. Dat zie je soms bij kinderen, stoute dingen doen om gezien te worden. Misschien heeft ie wel een obsessie voor je.
Waarom hoor je dat altijd alleen van het plebs?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
intelligente mensen hebben vaak de eigenschap achter te liggen op sociaal en emotionele kennis.
Dus trek jij je daar maar gewoon niet al teveel van aan
Generaliseren brengt met zich mee dat je de oplossing op de verkeerde plek zoekt. Je hebt een indicdent met een Marokkaan, of misschien wel meerdere Marokkanen die naar mijn gokken allemaal van dezelfde 'klasse' zijn. Vergelijk dat met tokkies en vind hetzelfde resultaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Denk dat het ook een beetje komt door zijn achtergrond.
hmm... letterlijk weet ik niet meer. Maar, ik denk dat hij -net zoals alle andere vrijgezelle gezonde mensen- willekeurig ofzo mensen leert kennen om te kijken of er iets is waarmee je verder kunt. Alleen er was niet echt iets wat hem aantrok omdat ik hem die gelegenheid (welliswaar onbewust) niet gaf. Zo zei ik bijvoorbeeld geen relatie aan te kunnen gaan met iemand die niet net zoals ik jaren op reis wil, omdat je elkaar anders jaren uit het oog verliest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik begrijp er echt helemaal niks van.
Zou toch wel graag willen horen wat je nou toch min of meer letterlijk allemaal tegen hem liep te zeggen waardoor er ineens op gereageerd wordt met 'ik wil geen contact meer met jou'..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
hmm... letterlijk weet ik niet meer. Maar, ik denk dat hij -net zoals alle andere vrijgezelle gezonde mensen- willekeurig ofzo mensen leert kennen om te kijken of er iets is waarmee je verder kunt. Alleen er was niet echt iets wat hem aantrok omdat ik hem die gelegenheid (welliswaar onbewust) niet gaf. Zo zei ik bijvoorbeeld geen relatie aan te kunnen gaan met iemand die niet net zoals ik jaren op reis wil, omdat je elkaar anders jaren uit het oog verliest.
ps1: Maar nogmaals, ik voerde een discussie daar waar hij het misschien persoonlijk opvatte. En daar ben ik gewoon dom in geweest.
ps:2 Ik denk het allemaal wel te snappen/plaatsen. ik doe er niks mee in ieder geval. ik ben dom geweest, niks aan te doen.
phaha! hier moest ik wel even om lachen. ehm, saai is ie zeker niet! Super intelligent/ gemotiveerd wel. Reizen vind ie ok, maar niet 5 jaar achter elkaar. En jah, het is vast iemand die wil settelen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Mishu het volgende:
Oh ik snap het al, het is zo'n suffe CDA stemmert die op zoek is naar een vrouw die 'normaal' is en niet op zoek naar avontuur en spanning. Want vrouwen die dat willen zijn slechte moeders en huisvrouwen en mensen die niet tevreden kunnen zijn met wat ze hebben (lees: een saaie CDA vent). Hij heeft zeker ook zijn opleiding saaie economie in 1 keer afgerond en is daarna meteen gaan werken omdat hij zo snel mogelijk een huisje wilt gaan kopen met zijn enige vriendin die hij ooit heeft gehad waar hij meteen oud mee wilt worden?
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Mishu het volgende:
Oh ik snap het al, het is zo'n suffe CDA stemmert die op zoek is naar een vrouw die 'normaal' is en niet op zoek naar avontuur en spanning. Want vrouwen die dat willen zijn slechte moeders en huisvrouwen en mensen die niet tevreden kunnen zijn met wat ze hebben (lees: een saaie CDA vent). Hij heeft zeker ook zijn opleiding saaie economie in 1 keer afgerond en is daarna meteen gaan werken omdat hij zo snel mogelijk een huisje wilt gaan kopen met zijn enige vriendin die hij ooit heeft gehad waar hij meteen oud mee wilt worden?
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Zo buiten de deur neuker, die bij vrouwtje blijft voor de hypotheek omdat ze getrouwd zijn (in gemeenschap van goederen) of samenwonen met een samenlevingscontract.
Luister Kaiyo, je kent echt iemand niet die je alleen op internet, over de telefoon hebt gesproken en van een foto hebt gezien.
Ik generaliseer niks met Marokkanen, dat hele verhaal ken jij niet. Als je het weet en misschien maak ik er wel een topic van, dan gaan veel mensen het begrijpen.
ok, dan hoop ik je een keer te mogen begrijpenquote:
Naar wie verwijs je dit? Mij??quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef Mishu het volgende:
Nee jij bent lekker. Want 'van mij hoeft het allemaal niet zo'. Wat voor een levensinstelling heb je dan?
Maar hij zou je toch niet vreemd noemen omdat jij wilt reizen en hij minder zin daarin heeft? Wat voor eikel is dat? Of waren er meer dingen die er speelde dat je liever niet op in gaat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Naar wie verwijs je dit? Mij??Zo ja, wat moet ik dan? Iemand wijst je af. Dan is het toch klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |