abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:06:34 #51
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93163718
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Naja dat gaat hij waarschijnlijk wel denken ja

Maar wat ik niet zo snap...
Je wil graag weten waarom hij je vreemd vind? of wat aan jou vreemd is...
En van andere heb je nog nooit van die feedback gehad...
Wat maakt het dan zo belangrijk of waar wat hij vind?
Ik vind roze mooi, veel mensen niet... Ik hou van mensen die cynisch zijn maar veel mensen niet
Ik vind dat vreemd dat niet iedereen dat leuk vind maar dat maakt het nog geen universele waarheid of zo
Snap je wat ik bedoel?
Ik snap je helemaal. Bedankt. Maar het gaat niet om een gewoon meningsverchil. Het gaat over jou persoonlijk. Hij vind jou dom ofzo. Zou je het bijzo'n opmerking willen laten, je schouders optrekken en verder gaan? (ik ga ook heus wel verder met leven, zo dramatisch is het niet maar het is vakantie voor mij, dit spookte door mijn hoofd, vrienden zijn misschien te voorzichtig dus ik dacht; what the heck lets try this Fokpage)
pi_93163938
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef Kaiyo het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal. Bedankt. Maar het gaat niet om een gewoon meningsverchil. Het gaat over jou persoonlijk. Hij vind jou dom ofzo. Zou je het bijzo'n opmerking willen laten, je schouders optrekken en verder gaan? (ik ga ook heus wel verder met leven, zo dramatisch is het niet maar het is vakantie voor mij, dit spookte door mijn hoofd, vrienden zijn misschien te voorzichtig dus ik dacht; what the heck lets try this Fokpage)
heel veel mensen vinden mij vreemd
ik vind mezelf leuk en er zijn genoeg mensen die dat ook vinden
waarom zou de mening van 10 mensen die mij vreemd vinden zwaarder wegen dan die van 10 mensen die mij niet vreemd maar juist leuk vinden?
Zolang ik zelf maar bij die laatste 10 hoor...
Je hele leven gaan mensen over je oordelen.. De meeste mensen zitten er naast omdat ze je niet kennen. Moet je daar dan altijd waarde aan hechten of tekst en uitleg bij krijgen?

Die beste man gaat je alleen maar vreemder vinden als je er over belt/mailt what ever dus daar schiet je niks mee op...
Je kunt beter zorgen dat jij jezelf kent en dat je het kunt vinden met de eigenschappen die je blijkt te hebben...
Dus als je toch vakantie hebt zou ik daar mijn tijd in stoppen ;)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:14:36 #53
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93164054
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

heel veel mensen vinden mij vreemd
ik vind mezelf leuk en er zijn genoeg mensen die dat ook vinden
waarom zou de mening van 10 mensen die mij vreemd vinden zwaarder wegen dan die van 10 mensen die mij niet vreemd maar juist leuk vinden?
Zolang ik zelf maar bij die laatste 10 hoor...
Je hele leven gaan mensen over je oordelen.. De meeste mensen zitten er naast omdat ze je niet kennen. Moet je daar dan altijd waarde aan hechten of tekst en uitleg bij krijgen?

Die beste man gaat je alleen maar vreemder vinden als je er over belt/mailt what ever dus daar schiet je niks mee op...
Je kunt beter zorgen dat jij jezelf kent en dat je het kunt vinden met de eigenschappen die je blijkt te hebben...
Dus als je toch vakantie hebt zou ik daar mijn tijd in stoppen ;)
True story :)

Gewoon uit interesse: waarom denk jij dat er mensen zijn die jou vreemd vinden? (wat dus helemaal niet incommon is)
pi_93164258
@ Kaiyo

Nou, ik denk niet dat wij het over dezelfde persoon hebben, maar gezien je reacties spoor je niet.
Ja, jij bent best wel onzeker, ik niet en nooit geweest en dat zal ik ook nooit voor een vent worden.

Onzekerheid, maar ik geloof jou niet zo/ Ben je soms zelf een vent?

Joh, geen hand vol, maar een land vol mannen/kerels/jongens/vrouwen.

Als je het niet erg vindt reageer ik niet meer. Beetje aandachtstekort. Sorry, gaat je goed
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:21:12 #55
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93164378
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Kaiyo

Nou, ik denk niet dat wij het over dezelfde persoon hebben, maar gezien je reacties spoor je niet.
Ja, jij bent best wel onzeker, ik niet en nooit geweest en dat zal ik ook nooit voor een vent worden.

Onzekerheid, maar ik geloof jou niet zo/ Ben je soms zelf een vent?

Joh, geen hand vol, maar een land vol mannen/kerels/jongens/vrouwen.

Als je het niet erg vindt reageer ik niet meer. Beetje aandachtstekort. Sorry, gaat je goed
...ehm, can someone explane what the hell just happend here :?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:23:32 #56
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_93164492
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
intelligente mensen hebben vaak de eigenschap achter te liggen op sociaal en emotionele kennis.
Dus trek jij je daar maar gewoon niet al teveel van aan ;)
Dat is een cliché waarmee veel minder begaafden zichzelf proberen te compenseren.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_93165334
@ Kaiyo

Ik denk dat je je eigenwaarde maar eens moet gaan hervatten, bij de horens moet vatten,maar wat ik eerder denk dat het een verzonnen verhaaltje is. Geeft niet, maar de antwoorden zijn steeds hetzelfde. Word een beetje saai!

Wat ik wel wil weten..
Heb je ooit weleens een foto van hem gezien?
Heb niet alles zo duidelijk gelezen

Ik hoor het nog wel.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:46:11 #58
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93165551
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Kaiyo

Ik denk dat je je eigenwaarde maar eens moet gaan hervatten, bij de horens moet vatten,maar wat ik eerder denk dat het een verzonnen verhaaltje is.
Je denkt dat ik een ego heb omdat ik het raar vind dat iemand me vreemd vind? Onderbouw eens waarom ik mijn eigenwaarde bij de horens moet vatten? Ik dacht altijd wel realistisch en zelfkritisch te zijn namelijk. En, het is echt geen verzonnen verhaal. Waarom denk je dat?

Ja, ik heb foto's van hem gezien. Waarom moet dat terzake doen?

ps, je kunt mensen quoten door in de tekst meest rechter iqoon aan te klikken :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Kaiyo op 22-02-2011 19:52:23 ]
pi_93166355
Of het een hem of haar is dat weet ik niet eens, maar foto s zeggen ook niet alles en telefoongesprekken en beetje e-mailen en msnen ook niet.. alhoewel

Maar ik doe het zelf ook met hem, maar ik zal met iemand van internet op zo n manier niet gerekend, dus ik zal eerlijk zijn.

Bij mij loopt het ook zo en ik heb al paar kortstondige relatietjes tussendoor gehad (komt door mij) en ik vertel het hen ook altijd, maar hij gaat moeilijk uit mijn hoofd, ook door wat hij mij geflikt heeft. Dat zet ik hier niet neer, want ik weet zeker dat een van zijn vrienden, familieleden, kennissen hier ook zal zitten. Hij hackt mij en voor hetzelfde geldt zit hij hier zo. Moest gisteravond wel lachen, toen lag hij al om 23.17 uur in bed. Ja, we hebben altijd van die nachtelijke rendez-vous, zeg maar.

Je wordt er gewoon niet wijzer van. Ik weet het omdat het leeftijdsverschil echt gewoon veel te groot is en hij een andere ethniciteit heeft, waarin dat helemaal niet wordt getolereerd en omstanders het raar vinden. Hij belt me s nachts wel en ook overdag. Soms ook wel met anderen of dan bel ik, maar dan wil hij me wel kennen, maar gaat hij vreemd doen.

Ik wil je alleen maar zeggen dat je er niks aan hebt en zoals ik al zei, voor hem tig anderen.

Ik ga gewoon door met mijn leven, dat weet hij en dat moet jij ook doen.

Hoelang is dit nu eigenlijk al aan de gang?
pi_93166463
Bij jou dus..
DAt aan de gang zijn
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:07:30 #61
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93166698
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Of het een hem of haar is dat weet ik niet eens, maar foto s zeggen ook niet alles en telefoongesprekken en beetje e-mailen en msnen ook niet.. alhoewel

Maar ik doe het zelf ook met hem, maar ik zal met iemand van internet op zo n manier niet gerekend, dus ik zal eerlijk zijn.

Bij mij loopt het ook zo en ik heb al paar kortstondige relatietjes tussendoor gehad (komt door mij) en ik vertel het hen ook altijd, maar hij gaat moeilijk uit mijn hoofd, ook door wat hij mij geflikt heeft. Dat zet ik hier niet neer, want ik weet zeker dat een van zijn vrienden, familieleden, kennissen hier ook zal zitten. Hij hackt mij en voor hetzelfde geldt zit hij hier zo. Moest gisteravond wel lachen, toen lag hij al om 23.17 uur in bed. Ja, we hebben altijd van die nachtelijke rendez-vous, zeg maar.

Je wordt er gewoon niet wijzer van. Ik weet het omdat het leeftijdsverschil echt gewoon veel te groot is en hij een andere ethniciteit heeft, waarin dat helemaal niet wordt getolereerd en omstanders het raar vinden. Hij belt me s nachts wel en ook overdag. Soms ook wel met anderen of dan bel ik, maar dan wil hij me wel kennen, maar gaat hij vreemd doen.

Ik wil je alleen maar zeggen dat je er niks aan hebt en zoals ik al zei, voor hem tig anderen.

Ik ga gewoon door met mijn leven, dat weet hij en dat moet jij ook doen.

Hoelang is dit nu eigenlijk al aan de gang?
wauw, ok ok duidelijk. Bedankt voor je verhaal. Bij mij is er niks meer aan de gang overigens. :)

ehm, en mag ik je vragen of je nog interesse in hem hebt. Waarom leg jij je er eigenlijk zo snel bij neer. Dat hij terug komt, steeds, wil toch wel zeggen dat hij interesse heeft? Of niet? Bovendien, als je iets kwijt wilt (dat idee heb ik een beetje), gewoon om erover te praten kun je ook een prive bericht sturen, indien je bang bent ontdekt te worden oid. :?

Ben je onzeker over je leeftijd? (als jullie daar beide geen moeite mee hebben, wat doet de mening van jullie omgeviing er dan toe) Op welke manier vind jij hem vreemd doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaiyo op 22-02-2011 20:12:31 ]
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:51:39 #62
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93169309
Had je een goede band met hem, toen je wel met hem belde en/of smste? Kijk, als het je echt interesseert, moet je hem gewoon bellen of smsen of mailen om te vragen.

Je moet eigenlijk geen zorgen maken dat hij jou nog vreemder gaat vinden. En wat, hij vindt je toch al vreemd? Als je zo geinteresseerd bent in de antwoord en je weet dat jullie waarschijnlijk elkaar toch niet meer gaan spreken, zou ik het gewoon vragen. Wie weet, misschien kan je het zelfs uitpraten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93169366
Je niet vreemd als je jezelf bent ;)
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_93169384
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ben ook een intelligente man en ik vind je helemaal niet vreemd.
Believe that anything you can imagine, you can make real.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:02:04 #65
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93169928
tering dat meen je niet, kan je daar over inzitten en reageren mensen hier serieus op?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:02:52 #66
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93169986
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef Schenkstroop het volgende:
tering dat meen je niet, kan je daar over inzitten en reageren mensen hier serieus op?
haha!

Wat zou jij doen? :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:03:08 #67
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93169997
Wat is er zo moeilijk om te vragen wat hij dan precies vreemd vindt?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:03:19 #68
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93170009
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:53 schreef kwaliteit. het volgende:

[..]

ah, lief
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:04:41 #69
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93170090
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is er zo moeilijk om te vragen wat hij dan precies vreemd vindt?
Kijk, zo makkelijk is het nu om in een niet-boeiend onderwerp gezogen te worden.

Was dit een serieuze vraag? Of lag daar een besloten antwoord in?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:06:45 #70
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93170233
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Had je een goede band met hem, toen je wel met hem belde en/of smste? Kijk, als het je echt interesseert, moet je hem gewoon bellen of smsen of mailen om te vragen.

Je moet eigenlijk geen zorgen maken dat hij jou nog vreemder gaat vinden. En wat, hij vindt je toch al vreemd? Als je zo geinteresseerd bent in de antwoord en je weet dat jullie waarschijnlijk elkaar toch niet meer gaan spreken, zou ik het gewoon vragen. Wie weet, misschien kan je het zelfs uitpraten.
Op zich wel logisch, t is niet dat ik daarmee iets verlies, wat niet al verloren was. Maar het zou toch een vreemdere situatie opleveren waarin ook hij zich misschien erg ongemakkelijk gaat voelen. Ik laat het lekker zitten ^O^

Bedankt.
pi_93170607
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef Kaiyo het volgende:

[..]

wauw... hmm. Daarmee hb jij door de jaren heen vast een heel sterk persoonlijkheid opgebouwd. Ik zou toch liever niet zo willen denken. Bovendien heb ik sowieso niet het idee dat hij iets verloren zou moeten hebben. :)
Valt wel mee, ik ben zelf vrij onzeker. Maar als er echt een reden achter zit dat mensen niet meer met je omgaan en dat ook een goede reden is, dan moet je naar jezelf gaan kijken. Maar ik bedoel, kom op, als één iemand zegt dat je vreemd bent, en dat terwijl ie je niet eens goed kent? :') Zou me daar niet druk om maken hoor.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:14:55 #72
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93170761
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Valt wel mee, ik ben zelf vrij onzeker.
Wat maakt jou onzeker?
pi_93170917
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef Kaiyo het volgende:

[..]

Wat maakt jou onzeker?
Genoeg waar ik hier niet over ga uitweiden.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:19:06 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93171042
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Kaiyo het volgende:

[..]

Kijk, zo makkelijk is het nu om in een niet-boeiend onderwerp gezogen te worden.

Was dit een serieuze vraag? Of lag daar een besloten antwoord in?
Vraag het hem gewoon. Hij is toch niet van adel ofzo?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:20:56 #75
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93171191
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Genoeg waar ik hier niet over ga uitweiden.
Je hebt in ieder geval een mooi gezichtje ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')