Dat. Ik word ook wel vaker vreemd genoemd, maar dat trek ik me niet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef Garisson72 het volgende:
Wat was de context waarin hij dat zei?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Je bent iig extreem onzeker als je je zo aantrekt van zijn mening. Of En je vindt hem leuk.
Hij lijkt me maar een vreemde vent. Waarom vind je zijn mening over jou zo belangrijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Kaiyo het volgende:
ehm, er ging een gesprek aan vooraf dat niet helemaal goed voelde. Toen ik hem daarnaar vroeg, klopte dat. En daarop belde hij om dat te bevestigen en meteen contact te verbreken. (niet gek, want we kenden elkaar echt nog maar heel kort)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Je bent iig extreem onzeker als je je zo aantrekt van zijn mening. Of je vindt hem leuk.
Dat kan wel degelijk, dat noemt men een vooroordeel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:45 schreef Wickyleaks het volgende:
Iemand die je amper kent kan geen oordeel over je vellen
Dat zeg je goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, dat noemt men een vooroordeel.
En nu heb je meteen het gevoel dat je jezelf niet meer kunt zijn? Nu ben je in één klap onzeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Kaiyo het volgende:
ehm, er ging een gesprek aan vooraf dat niet helemaal goed voelde. Toen ik hem daarnaar vroeg, klopte dat. En daarop belde hij om dat te bevestigen en meteen contact te verbreken. (niet gek, want we kenden elkaar echt nog maar heel kort)
...en anders ben je idd vreemd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Je bent iig extreem onzeker als je je zo aantrekt van zijn mening. Of je vindt hem leuk.
tja, contact met mensen moet ergens beginnen he. Zie jij je contacten alleen in de kroeg op basis van toeval dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef Techno het volgende:
Je kent hem niet goed maar je smst en belt wel met hem?
Het is ook menselijk om soms je schouders op te halen en iets anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Kaiyo het volgende:
Nee, een intelligent persoon staat voor mij niet vanwege zijn IQ hoger aangeschreven. Ik begon eigenlijk zonder duidelijk doel met hem te beschrijven. En ja, het is een leuke man maar ik zou me er net zoveel van aantrekken als een niet-leuk iemand me vreemd vind.
Is het niet alleen maar menselijk om te weten hoe je op anderen overkomt?
Ja, maar kennelijk was dat vóór dit figuur nooit een probleem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Kaiyo het volgende:
Is het niet alleen maar menselijk om te weten hoe je op anderen overkomt?
Precies. Aangezien hij zoveel moeite met je heeft en geen contact meer met je wil: lekker laten gaan die kerel. Zijn verlies, niet het jouwe. Zo moet je denken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook menselijk om soms je schouders op te trekken en iets anders te gaan doen.
hmm.. misschien heb ik het wat aangedikt in het verhaal maar ik ben inderdaad meer onzeker bij nieuwe mensen, verjaardagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu heb je meteen het gevoel dat je jezelf niet meer kunt zijn? Nu ben je in één klap onzeker?
Ik heb het idee dat je iets weglaat, of dit:
[..]
...en anders ben je idd vreemd.
Ik ben ook vreemd maar ik vind dat juist leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:51 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
hmm.. misschien heb ik het wat aangedikt in het verhaal maar ik ben inderdaad meer onzeker bij nieuwe mensen, verjaardagen.
Ik vind het niet erg om vreemd te zijn, maar ik wil graag weten op welke manier. Ik zou het niet leuk vinden als iemand weg blijft omdat hij/zij me te brutaal vind overkomen bijvoorbeeld.
Okay, maar dan zou ik me niet laten leiden door de bevindingen van één man, die je nog nooit gezien hebt, die jou alleen kent van sms en een paar telefoontjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:51 schreef Kaiyo het volgende:
Ik vind het niet erg om vreemd te zijn, maar ik wil graag weten op welke manier. Ik zou het niet leuk vinden als iemand weg blijft omdat hij/zij me te brutaal vind overkomen bijvoorbeeld.
In de OP zei je anders dat je hem alleen kende van smsen en bellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Kaiyo het volgende:
tja, contact met mensen moet ergens beginnen he. Zie jij je contacten alleen in de kroeg op basis van toeval dan?
wauw... hmm. Daarmee hb jij door de jaren heen vast een heel sterk persoonlijkheid opgebouwd. Ik zou toch liever niet zo willen denken. Bovendien heb ik sowieso niet het idee dat hij iets verloren zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Precies. Aangezien hij zoveel moeite met je heeft en geen contact meer met je wil: lekker laten gaan die kerel. Zijn verlies, niet het jouwe. Zo moet je denken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
intelligente mensen hebben vaak de eigenschap achter te liggen op sociaal en emotionele kennis.
Dat laatste was een vraag aan jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef Techno het volgende:
[..]
In de OP zei je anders dat je hem alleen kende van smsen en bellen.
Dan heb jij het niet helemaal begrepen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Een vent die je pas net kent zegt dat je wreemd bent en daarom vraag je aan een forum vol mensen die je helemaal niet kent of dat echt zo is.
Dat is wel wreemd ja...
Dus jij geeft je telefoonnummer aan een wildvreemde man die je nog nooit gezien en/of gesproken hebt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef Kaiyo het volgende:
Dat laatste was een vraag aan jouIk ken hem echt alleen van sms, bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus jij geeft je telefoonnummer aan een wildvreemde man die je nog nooit gezien en/of gesproken hebt?so what if i did? En trouwens, ik belde op zoek naar bijles. En toen was er een goeie film op waarvan de een de ander op de hoogte stelde, haha! Eigenlijk wel funnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even serieus; wat is er vreemd aan het geven van je nummer aan een vreemde? Zijn daar adresgegevens mee op te sporen. Loop ik gevaar? Wat?
Ik vind hem wreemd dat ie per direct zonder uitleg het contact met iemand verbreekt omdat diegene "wreemd" is. Ik weet niet of het je wel moet boeien waarom hij dat vindt. Maar als je het perse wilt weten moet je hem gewoon bellen inderdaad; het ergste wat er kan gebeuren is dat ie met een perfect legitieme klacht betreffende een eigenschap van jou komt waarmee hij intelligent wetenschappelijk bewijst dat je inderdaad wreemd ben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:02 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Dan heb jij het niet helemaal begrepen hoor.Ik vraag of het dan niet nog vreemder is te vragen wát hij dan vreemd vind aangezien hij daar absoluut niet op zit te wachten.
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als iemand daarvoor nog eens contact opneemt (ik zou persoonlijk ook niemand vreemd noemen maar goed, just saying)
hmm.. we hadden een meningsverschil inderdaad. Ik kwam nogal onvruchtbaar uit de hoek. Maar dat zou niks moeten uitmaken aangezien hij -naw- toch al geen interesse had.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:04 schreef Grunge. het volgende:
Kan het niet zijn dat je je mening hebt verkondigd en dat die afweek, in ieder geval volgens zijn normen? Dat het daarom vreemd was volgens hem? Dat heb ik zo vaak. Ik kom altijd uit voor mijn mening (niet dat ik dan maar alles zeg, hoor, maar ik vind het wel belangrijk om mijn mening te geven als het ergens over gaat) en die wijkt echt heel vaak af. Ik heb daardoor al zo vaak gehoord dat ik 'vreemd', 'gek' en 'raar' ben. Ik geloof dat ik zelfs zo bekend sta. Nou ja, dat moet dan maar, ik ga mezelf niet verloochenen. Ik vind het altijd zo narrow minded om iemand 'vreemd' te noemen. We hoeven toch niet allemaal hetzelfde te zijn?
Niet VREEMD opkijken als je straks een telefoonstalker hebt dan hè. Misschien ben je niet vreemd, maar dan toch wel ietwat naief.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef Kaiyo het volgende:
Even serieus; wat is er vreemd aan het geven van je nummer aan een vreemde? Zijn daar adresgegevens mee op te sporen. Loop ik gevaar? Wat?
Zit jij hier nu halsstarrig 'vreemd' en 'wreed' door elkaar heen te contamineren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Ik vind hem wreemd dat ie per direct zonder uitleg het contact met iemand verbreekt omdat diegene "wreemd" is.
dit hecht niet te veel waarde aan zijn meningquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij lijkt me maar een vreemde vent. Waarom vind je zijn mening over jou zo belangrijk?
ha! grappigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
[..]
Ik vind hem wreemd dat ie per direct zonder uitleg het contact met iemand verbreekt omdat diegene "wreemd" is. Ik weet niet of het je wel moet boeien waarom hij dat vindt. Maar als je het perse wilt weten moet je hem gewoon bellen inderdaad; het ergste wat er kan gebeuren is dat ie met een perfect legitieme klacht betreffende een eigenschap van jou komt waarmee hij intelligent wetenschappelijk bewijst dat je inderdaad wreemd ben.Denk alleen eerder dat ie niet opneemt, sorry zegt en het uitlegt of er omheen draait omdat hij jou helemaal niet wreemd vindt maar emotioneel geraakt is door iets wat jij gezegd hebt, zonder dat jij je daarvan bewust was.
contact opnemen met iemand die het contact verbroken heeft alleen omdat die zei dat je raar was? Ja dat maakt het alleen maar erger. Ben je nog nooit in je leven beledigt dan? Zoek er neit te veel achter en blijf gewoon lekker jezelfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
ha! grappig![]()
First off, bellen nooit. Dát zou pas brutaal zijn. Ik dacht eraan om dan te mailen via marktplaats, schoolmail?![]()
Over dat laatste, dat hij emotioneel geraakt zou zijn; het kan echt van alles zijn!
- als het met mijn vreemdheid te maken heeft, wil ik het weten
- als ik hem emotioneel geraakt zou hebben, zou hij mij nu waarschijnlijk wel een bitch vinden en al vergeten zijn.
Ik ben er eigenlijk wel uit: er is nu weinig gaande, hem contacteren zou alleen maar meer weirdness meebrengen.
Eigenlijk niet nee...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
contact opnemen met iemand die het contact verbroken heeft alleen omdat die zei dat je raar was? Ja dat maakt het alleen maar erger. Ben je nog nooit in je leven beledigt dan? Zoek er neit te veel achter en blijf gewoon lekker jezelf
Wat vind je precies vreemd dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind je aan de hand van je posts tot nu toe ook vreemd, ja. Wat is er nou precies gebeurd? Context aub.
wie weet hebben we het over dezelfde situatie, of over dezelfde man?? Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Joh, ik kan dit nu zeggen tegen je, maar ik heb niet helemaal hetzelfde meegemaakt, maar hij is tikkie anders en daarom doe ik het ook. Ik bel hem en hij belt mij. Hij is tig jaar jonger, maar ik begrijp het wel dat hij in je hoofd blijft zitten, omdat hij anders dan normaal doet. Trekt toch aan.
Ik ben na bijna 2 jaar nog steeds niet klaar met hem. Relatietjes tussendoor gehad, maar dat wil hij op de een of andere manier niet. Ik weet hoe hij eruit ziet, hoor.
Hij belt mij ook, maar dat weet niemand. Hij weet ook dat ik zoveel jaar ouder ben. Kan er niet teveel over vertellen, want al die websites lopen inelkaar over.
Als hij hier voor de deur zou staan, alles heeft hij achterhaald van me, dan zal er geen bed aan te pas komen de eerste tijd.
Maar ben je door sms en telefoon verliefd op hem? Wie weet hebben we het over dezelfde? hhaha
Hij heeft me nog nooit gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Ireyon het volgende:
Waarschijnlijk vindt-ie je een beetje vreemd, maar wel lekker
vind jij het ook al Wreemd? =)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het wreemd , dat je contact blijft zoeken met iemand die niet wil. Wil je zo graag aardig gevonden worden dan??
Er zijn wel meer mensen die me vaag of vreemd vinden, maar daar lig ik niet echt van wakker, laat staan dat ik een verklaring nodig heb daarover.
Naja dat gaat hij waarschijnlijk wel denken jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:59 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
vind jij het ook al Wreemd? =)
Jah, ik vind het leuk om aardig gevonden te worden en niet leuk om stom gevonden te worden. Jij niet? En ik hoop het hiermee ook voor de laatste keer duidelijk te maken; ik wil wten in welk opzicht hij mij vreemd vpnd. Ik heb er geen problemen mee dát hij mij vreemd vind. En jammer, dat hij me niet aardig vind so be it, maar waarom dan??
Bovendien zou ik dat van iedereen willen weten. Als iemand jou/jullie vreemd vind, raar vind, niet cool, brutaal wil je toch gewoon weten waarom dat zo is?? Ik kreeg dat tijdens dat laatste gesprek niet zo goed uit mijn mond. En wil het nu gewoon alsnog weten. Maar dat is dus vreemd.... Ik zou het echt erg vinden als hij mijn bericht krijgt en denkt: "oh men, ben ik daar nu nog niet vanaf?!"
Ik doe het niet.![]()
.
.
.
.
.
.
.
denk ik.......
|
Forum Opties | |
---|---|