Dat. Ik word ook wel vaker vreemd genoemd, maar dat trek ik me niet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef Garisson72 het volgende:
Wat was de context waarin hij dat zei?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Je bent iig extreem onzeker als je je zo aantrekt van zijn mening. Of En je vindt hem leuk.
Hij lijkt me maar een vreemde vent. Waarom vind je zijn mening over jou zo belangrijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Kaiyo het volgende:
ehm, er ging een gesprek aan vooraf dat niet helemaal goed voelde. Toen ik hem daarnaar vroeg, klopte dat. En daarop belde hij om dat te bevestigen en meteen contact te verbreken. (niet gek, want we kenden elkaar echt nog maar heel kort)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Je bent iig extreem onzeker als je je zo aantrekt van zijn mening. Of je vindt hem leuk.
Dat kan wel degelijk, dat noemt men een vooroordeel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:45 schreef Wickyleaks het volgende:
Iemand die je amper kent kan geen oordeel over je vellen
Dat zeg je goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, dat noemt men een vooroordeel.
En nu heb je meteen het gevoel dat je jezelf niet meer kunt zijn? Nu ben je in één klap onzeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Kaiyo het volgende:
ehm, er ging een gesprek aan vooraf dat niet helemaal goed voelde. Toen ik hem daarnaar vroeg, klopte dat. En daarop belde hij om dat te bevestigen en meteen contact te verbreken. (niet gek, want we kenden elkaar echt nog maar heel kort)
...en anders ben je idd vreemd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Je bent iig extreem onzeker als je je zo aantrekt van zijn mening. Of je vindt hem leuk.
tja, contact met mensen moet ergens beginnen he. Zie jij je contacten alleen in de kroeg op basis van toeval dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef Techno het volgende:
Je kent hem niet goed maar je smst en belt wel met hem?
Het is ook menselijk om soms je schouders op te halen en iets anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Kaiyo het volgende:
Nee, een intelligent persoon staat voor mij niet vanwege zijn IQ hoger aangeschreven. Ik begon eigenlijk zonder duidelijk doel met hem te beschrijven. En ja, het is een leuke man maar ik zou me er net zoveel van aantrekken als een niet-leuk iemand me vreemd vind.
Is het niet alleen maar menselijk om te weten hoe je op anderen overkomt?
Ja, maar kennelijk was dat vóór dit figuur nooit een probleem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Kaiyo het volgende:
Is het niet alleen maar menselijk om te weten hoe je op anderen overkomt?
Precies. Aangezien hij zoveel moeite met je heeft en geen contact meer met je wil: lekker laten gaan die kerel. Zijn verlies, niet het jouwe. Zo moet je denken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook menselijk om soms je schouders op te trekken en iets anders te gaan doen.
hmm.. misschien heb ik het wat aangedikt in het verhaal maar ik ben inderdaad meer onzeker bij nieuwe mensen, verjaardagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu heb je meteen het gevoel dat je jezelf niet meer kunt zijn? Nu ben je in één klap onzeker?
Ik heb het idee dat je iets weglaat, of dit:
[..]
...en anders ben je idd vreemd.
Ik ben ook vreemd maar ik vind dat juist leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:51 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
hmm.. misschien heb ik het wat aangedikt in het verhaal maar ik ben inderdaad meer onzeker bij nieuwe mensen, verjaardagen.
Ik vind het niet erg om vreemd te zijn, maar ik wil graag weten op welke manier. Ik zou het niet leuk vinden als iemand weg blijft omdat hij/zij me te brutaal vind overkomen bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |