Nee, eigenlijk was dat het wel. Maar dat mag toch ook voldoende zijn haha! Misschien zag hij het wel gewoon niet zitten. Voor wat zou hij anders nog zijn best moeten doen? Bovendien zit ik ook niet te wachten op liefdadigheid, als hij het echt niet zag zitten is het beter dat hetgeen wat er was, nu over is. ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar hij zou je toch niet vreemd noemen omdat jij wilt reizen en hij minder zin daarin heeft? Wat voor eikel is dat? Of waren er meer dingen die er speelde dat je liever niet op in gaat?
Nee, het type CDA-kneus zegt altijd dat het van hem 'allemaal niet zo moet'. Eens een blowtje proberen, iets te veel drinken, lol hebben, dat soort dingen. Dat hoeft van hen niet zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Naar wie verwijs je dit? Mij??Zo ja, wat moet ik dan? Iemand wijst je af. Dan is het toch klaar.
Ik snap dat je het goed bedoelt, maar het is onaardig om zo naar mensen te kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, het type CDA-kneus zegt altijd dat het van hem 'allemaal niet zo moet'. Eens een blowtje proberen, iets te veel drinken, lol hebben, dat soort dingen. Dat hoeft van hen niet zoZe zijn daar te volwassen voor
![]()
![]()
Ik ben vreemd en gevaarlijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef Garisson72 het volgende:
Mja, kijk maar uit met die Countess.
so, in verhitte toestand ben je een stuk extremer. Afgekoeld waarschijnlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik ben vreemd en gevaarlijk!
Nee joh TS, is toch niet erg dat je niet wist hoe je dat schreef.
Balans is altijd goed! Dat had ook hij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:18 schreef Mishu het volgende:
Ja, dat wel. Maarja, ik kom er met een wat minder principiele doch gedisciplineerde houding ook wel. Ik ben gewoon wat gematigder. Ik vind dat je in de tussentijd ook lekker moet leven, een beetje gek doen, uit de bocht springen.
Tja, ieder zijn ding.
Omdat die het idee niet kunnen verdragen dat er mensen zijn die op alle gebieden boven hen uitstijgen. In de praktijk is het echter zo dat intelligente mensen juist ook vaker sociaal intelligent zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom hoor je dat altijd alleen van het plebs?
En dat weet je door een paar telefoon-gesprekken? "Te evenwichtige mensen" vind ik persoonlijk maar eng!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Balans is altijd goed! Dat had ook hij.
Hoezo? Niet overdrijven he dude.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat weet je door een paar telefoon-gesprekken? Te "evenwichtige" mensen vind ik maar een beetje eng!
Die mensen weten hun psycho-trekjes goed te verbergen. Dan weet je niet waar je aan toe bent tot je midden in een relatie zit met zo'n persoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Omdat die het idee niet kunnen verdragen dat er mensen zijn die op alle gebieden boven hen uitstijgen. In de praktijk is het echter zo dat intelligente mensen juist ook vaker sociaal intelligent zijn.
Dat zou inderdaad een makkelijk te bedenken conclusie zijn. Maar hij was ondanks zijn succes een normale dude. Waarom kunnen jullie niet gewoon de conclusie trekken dat het ook aan mij had kunnen liggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Door de telefoon was hij zeker de goedheid zelve/moreel en overal had hij een evenwichtig antwoord op? Die mensen weten hun tekortkomingen goed te verbloemen achter woorden.
haha! Ach doe normaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die mensen weten hun psycho-trekjes goed te verbergen. Dan weet je niet waar je aan toe bent tot je midden in een relatie zit met zo'n persoon.
Mja onzeker? Hm.. Het is meer dat ik realistisch ben en wil blijven naar mezelf. Ik wil ook wat met zo'n opmerking kunnen. Wat zou jij doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef Neurodrive het volgende:
Je zegt dat zijn opmerking je 'onzeker heeft gemaakt'.
Is er een mogelijkheid dat je al onzeker was en dat dat de reden is dat je je onprettig voelt bij die opmerking?
Aan zo'n opmerking heb je eigenlijk niets. 'Je bent vreemd' zegt ie. Ik had sowieso meteen even gevraagd waarom hij dat denkt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Mja onzeker? Hm.. Het is meer dat ik realistisch ben en wil blijven naar mezelf. Ik wil ook wat met zo'n opmerking kunnen. Wat zou jij doen?
i did, het antwoord dat daarop volgde kan niet kloppen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef Neurodrive het volgende:
[..]
Aan zo'n opmerking heb je eigenlijk niets. 'Je bent vreemd' zegt ie. Ik had sowieso meteen even gevraagd waarom hij dat denkt.
Aan de andere kant heb je wel een punt dat je onzeker overkomt als je hem dat nu nog gaat vragen. Dan rest alleen nog de vraag of je meer waarde hecht aan weten wat die opmerking precies betekende of dat je meer waarde hecht aan het 'niet onzeker overkomen'.
wat was het antwoord dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
i did, het antwoord dat daarop volgde kan niet kloppen.
Wat ik ermee wilde is weten wat die opmerking inhield. Ik vind het niet erg om onzeker over te komen, ik plaats hem met zo'n vraag wel in een vreemde ongemakkelijke situatie. En dat is wat me tegenhoudt.
Ik zei in een sms iets van; dus dat betekend dat JIJ nog vrijgezel bent?? Ofzo. Er volgde een onhandig sms gesprek. Ik stelde voor om te bellen, dat is handiger. Dus hij smste in hoofdletters GOED! Daarna hadden we THE vreemde gesprek. Waarin we dus van mening verschilden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat was het antwoord dan?
Als je echt heel vreemd bent denk jij misschien dat het niet klopt terwijl het wel klopt
i would have done the same. Bedankt toch wel dat je er was om te reagerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik krijg hier hoofdpijn van ik ben weg. Veel sucses met je verliefdheid kaiyo!
Ik heb gegoogled wat `Urika was, daarvoor had ik nog nooit van Urika gehoordquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
so, in verhitte toestand ben je een stuk extremer. Afgekoeld waarschijnlijk?
Een beetje zelfreflectie vind ik een hele normale reactie. Stel je voor dat je een bepaalde karaktertrek of gedraging van jezelf niet ziet, dan zou ik dat toch graag willen weten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Mja onzeker? Hm.. Het is meer dat ik realistisch ben en wil blijven naar mezelf. Ik wil ook wat met zo'n opmerking kunnen. Wat zou jij doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |