Oh ja, zie hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wel hoor, alleen net iets later dan jij.. Wou de laatste poster een kans geven
Feedback as usual zeer welkom.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef raistlin6 het volgende:
Libi: Lijken op straat in Tripoli
Na luchtaanvallen op drie steden in Libi, waaronder Tripoli, en het schieten van mogelijk buitenlandse huurlingen op demonstranten liggen naar verluidt honderden lijken op de straten van de Libische hoofdstad.
Zondag vielen naar schattingen meer dan 300 doden in de oostelijke stad Benghazi toen het leger het vuur opende op demonstranten. In Tripoli wordt ook melding gemaakt van minimaal honderden doden op maandag.
De demonstranten eisen het vertrek van Gadhafi en willen hervormingen en meer democratie. Gadhafi heeft laten weten niet aan vertrek te denken en verwijst alle berichten, zonder uitzondering, van internationale media naar het rijk der fabelen. "Het zijn kwaadaardige leugens door 'dog-media", aldus de Broeder Leider of Gids van de Revolutie.
Demonstranten lijken volgens Al Jazeera hun angst voorbij te zijn en stoppen nog niet met de betogingen. Zonder uitzondering veroordeelt de hele wereld het geweld tegen de betogers. De Veiligheidsraad en de Arabische Liga zijn allebei bijeen in een spoedzitting.
Op Malta zijn maandag twee kolonels uit het Libische leger onaangekondigd geland, omdat zij weigerden de eigen bevolking in Benghazi te bombarderen. De kolonels hebben politiek asiel aangevraagd. Mogelijk zullen ze beschermde getuigen worden van de Veiligheidsraad van de VN.
De staatstelevisie heeft wederom een nieuwe speech van Gadhafi aangekondigd. Maandag leidde dat ongeveer acht uur later tot een speech van n zin vanuit een auto, omdat de regen hem weerhield van uitstappen.
Eventueel geruchten dat de straten worden 'opgeschoond'?quote:
quote:Tobruk in handen van demonstranten
Libische soldaten hebben tegenover een Reuters correspondent bevestigd dat zij niet meer achter het bewind van Gaddafi staan en dat het zij oostelijke deel van het land in handen hebben. De stad Tobruk zou drie dagen geleden al overgenomen zijn door anti-Gaddafi aanhangers. Volgens inwoners zouden de rookpluimen die boven de stad hangen afkomstig zijn van gebombardeerde munitieopslagplaatsen.
Libische havens gesloten
Libische havenautoriteiten hebben de havens van Benghazi, Tripoli en Misurata vandaag gesloten vanwege het aanhoudende geweld, meldt Reuters. Zij ontraden het aanmeren van schepen in de havens totdat de situatie in het land stabieler is.
Libisch consulaat Egypte verwijdert vlag
De staf van het Libische consulaat in het Egyptische Alexandri heeft, onder luid applaus, de Libische vlag verwijderd en hebben zich gevoegd bij demonstraties tegen Gaddafi.
Veel dictators hebben veel charisma en daar zijn hele volksstammen gevoelig voor. Ik sluit niet uit dat als ik in een dictatuur zou wonen en een dictator is goed voor mij dat ik vooraa zou staan bij parades. Dat zal je bij Balkenende nooit gebeuren, maar bij Putin wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Om uberhaupt zo 'ver' te komen is er natuurlijk al een bepaalde persoonlijkheid nodig, welke mettertijd steeds verder omhoog wordt gevoerd.
Iets erbij, dat Libische leger (nu) over het algemeen aan de kant van de demonstranten staat, vermoorde militairen, en burgers die nu wapens en uniformen krijgen, leger dat huurlingen oppakt.quote:
Thanks, voor in de volgende update.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Eventueel geruchten dat de straten worden 'opgeschoond'?
Dat had ik gemist, dank je wel! Ga ik toevoegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets erbij, dat Libische leger (nu) over het algemeen aan de kant van de demonstranten staat, vermoorde militairen, en burgers die nu wapens en uniformen krijgen, leger dat huurlingen oppakt.
Kan wel ff duren als we naar gisteren kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef LeaderRoel het volgende:
De nieuwe speech van Khadaffi zou nu toch komen?
Samen komen er wel. Fok! is zo een echte nieuwssite.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat had ik gemist, dank je wel! Ga ik toevoegen.
Ik weet niet wat ze in Libi met 'zometeen' bedoelen, maar de vorige keer duurde het 8 uur voordat hij ging speechen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan wel ff duren als we naar gisteren kijken
Misschien is het al weer voorbij. ("Mwoa, als jullie lekker naar huis gaan hervorm ik iets, andere jurk of zo. Ga nu lekker koffie drinken.")quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef LeaderRoel het volgende:
De nieuwe speech van Khadaffi zou nu toch komen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien is het al weer voorbij. ("Mwoa, als jullie lekker naar huis gaan hervorm ik iets, andere jurk of zo. Ga nu lekker koffie drinken.")
Jezus H.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:02 schreef shomila het volgende:
badhedgehog Gemma Hallam
RT @ShababLibya: when we tweet 'confirmed gunfire heard in tripoli' this is what they are going through #Libya #Feb17
5 minutes ago
Wat is AA??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef JimmyJames het volgende:
Er zijn dus wat legereenheden die overlopen. Beschikken die niet over AA?
Bovenstaand filmpje waar ik net op reageerde?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef raistlin6 het volgende:
Heeft iemand een YT-filmpje, wat best schokkend mag zijn maar niet echt gore zoals een aantal die ik heb gezien, van Tripoli wat goed bij het nieuwsbericht zou passen?
Net gecheckt, als het zoals de eerste 2 minuten blijft is het mij te onduidelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bovenstaand filmpje waar ik net op reageerde?
= luchtafweergeschut??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Anti-air. Te veel Real Time Strategy spellen gespeeld
Anonieme Alcoholistenquote:
Deze wapens kun je vaak naast vliegtuigen en helikopters ook inzetten tegen grondtroepen. In dit geval dus het volk..quote:
Zo zie je maar, heb er echt de ballen verstand van: voor mij is dat gewoon een tankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Anti Aircraft
Deze knapen, Shilkas.
[ afbeelding ]
Ik dacht meer dat de overgelopen soldaten zo de legervliegtuigen konden neerhalen die het op burgers hebben gemunt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze wapens kun je vaak naast vliegtuigen en helikopters ook inzetten tegen grondtroepen. In dit geval dus het volk..
RILquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze wapens kun je vaak naast vliegtuigen en helikopters ook inzetten tegen grondtroepen. In dit geval dus het volk..
Dit is een tank (Leopard):quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, heb er echt de ballen verstand van: voor mij is dat gewoon een tank
Waren gisteren berichten van ja, bizar. Zijn dus zulk soort kogels, ware grootte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dus zo raar was het nog niet eens dat ik er een tank in zag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dit is een tank (Leopard):
[ afbeelding ]
Zoals je ziet betreft het vooral verschil in de bewapening.
Waar wordt dat gezegd? Dat ze het vuur willen openen op het marineschip?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Libi: Lijken op straat in Tripoli
Update 16.19 uur
Buiten de haven van Malta ligt nu een Libische oorlogsschip. Het gaat hier waarschijnlijk om een schip dat weigert aanvallen uit te voeren op de betogers, net als bij de vliegtuigen die op Malta waren geland. De situatie wordt scherp in de gaten gehouden, omdat men bang is dat de Libische luchtmacht het vuur zal openen op het marineschip.
De Libische luchtmacht die in Maltese wateren aanvallen uitvoert? Wordt het dan geen oorlog?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef raistlin6 het volgende:
Update 16.19 uur
Buiten de haven van Malta ligt nu een Libische oorlogsschip. Het gaat hier waarschijnlijk om een schip dat weigert aanvallen uit te voeren op de betogers, net als bij de vliegtuigen die op Malta waren geland. De situatie wordt scherp in de gaten gehouden, omdat men bang is dat de Libische luchtmacht het vuur zal openen op het marineschip.
Democracy's? Zoals Libi en Egypte zeker!quote:Opponents of Britain's arms trade are "completely at odds with reality", David Cameron said, as he hit out critics of his three-day visit to the Gulf.
In a staunch defence of Britain's arms exports, as he tours the region with a group of senior defence manufacturers, Cameron said it was wrong to leave small Gulf countries to fend for themselves.
Speaking in Kuwait, which is marking the 20th anniversary of the expulsion of Saddam Hussein's forces, Cameron said: "The idea that we should expect small and democratic countries like Kuwait to be able to manufacture all their means of defence seems to me completely at odds with reality."
The prime minister indicated irritation with his critics when was asked during a press conference with his Kuwaiti counterpart how he could promote democracy and reform in the Middle East while travelling with businessmen selling arms to the region.
Cameron said: "I simply don't understand how you can't understand how democracies have a right to defend themselves. I would have thought this argument is particularly powerful right here in Kuwait which, 20 years ago, was invaded by a thuggish bullying neighbour who disrespected your sovereignty, invaded your country and destroyed parts of your capital city.
SLIKquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waren gisteren berichten van ja, bizar. Zijn dus zulk soort kogels, ware grootte.
[ afbeelding ]
Nergens, dat men er bang voor is melden Malta, Itali en AJE.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waar wordt dat gezegd? Dat ze het vuur willen openen op het marineschip?
Oh oke, dat lijkt me onlogisch aangezien het schip in de wateren van Malta ligt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nergens, dat men er bang voor is melden Malta, Itali en AJE.
Mij ook, maar dat ze er bang voor zijn hebben ze gezegd, dus hoort het in het nieuwsbericht en dat Libi dat volgens ons niet zal doen, hoort niet in het bericht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Oh oke, dat lijkt me onlogisch aangezien het schip in de wateren van Malta ligt.
Kun je een paar screens maken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Dance99Vv het volgende:
volgens mij zend de staattv van libie pro gov. demo van jaren terug ofzo
cnn live nu , stoel voor gadaffi staat klaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kun je een paar screens maken?
Denk dat AJE en CNN het sowieso wel uitzenden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als Khadaffi gaat speechen, kan iemand dan een link plaatsen naar de stream
(hoewel hij dan wellicht tegen die tijd alweer klaar is met speechen)?
Of moet ik gewoon naar Al Jazeera kijken?
Ja, link.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als Khadaffi gaat speechen, kan iemand dan een link plaatsen naar de stream
(hoewel hij dan wellicht tegen die tijd alweer klaar is met speechen)?
Of moet ik gewoon naar Al Jazeera kijken?
Oh, ga snel kijken nu!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
cnn live nu , stoel voor gadaffi staat klaar
Een 'normale' tank heeft een kanon en een machinegeweer, zo'n AA ding heeft (in dit geval) vier 23 millimeter machinegeweren. Ik geloof dat de Libische landmacht ook nog een versie heeft met 'slechts' twee lopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dus zo raar was het nog niet eens dat ik er een tank in zag.
Wat is de bewapening dan bij beide?
Maak hier even Libisch van, 1 e-tje te veel volgens mij. Verder prima stukje, knap dat je zoveel updates kan bijhoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef raistlin6 het volgende:
Update 16.19 uur
Dank!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een 'normale' tank heeft een kanon en een machinegeweer, zo'n AA ding heeft (in dit geval) vier 23 millimeter machinegeweren. Ik geloof dat de Libische landmacht ook nog een versie heeft met 'slechts' twee lopen.
Hier een filmpje, krijg je een beetje een idee van dat ding, brr
Van de tank is het hoofdwapen een 120 mm kanon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dus zo raar was het nog niet eens dat ik er een tank in zag.
Wat is de bewapening dan bij beide?
Hij was zeer bezorgd over de situatie. Meer heeft hij niet laten weten geloof ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Obama heeft ook nog geen speech gehouden over de situatie in Libi of wel?
Over 11 uur David Cameron interview met AJE. We kunnen vragen voor hem bedenken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.guardian.co.uk/politics/2011/feb/22/david-cameron-britain-arms-trade
[..]
Democracy's? Zoals Libi en Egypte zeker!![]()
quote:Aienaed 11 hours left to ask a question to UK PM David Cameron - http://t.co/KDJtASz - World view interview with @AJEnglish & @YouTube #anonops about 2 hours ago via Twitter for Android
verkeerde canaal is funeral van een mil.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Waarom hoor ik nu gezing en biddende katholieken op CNN Live?
Gisteren was het presidentsday in de VS, geloof ik, hij had vrij wrs, en dan gaat hij ergens in een kerkje bidden...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heb het. No sound...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
verkeerde canaal is funeral van een mil.
elektrisch hoop ik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
cnn live nu , stoel voor gadaffi staat klaar
Dat kon hij ook niet te vroeg doen, anders kreeg je weer dat gezeur dat het om de olie gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze houden rekening met die mogelijkheid. Zou mooi excuus zijn om Libi aan te vallen, maar dat is wel een beetje laat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waar wordt dat gezegd? Dat ze het vuur willen openen op het marineschip?
Groen is de kleur van Ghadaffiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Op de Libische staats tv.. Al die mensen met dat groen. Zijn die nou voor Khaddafi of tegen hem?
Linkje??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Op de Libische staats tv.. Al die mensen met dat groen. Zijn die nou voor Khaddafi of tegen hem?
Wat denk je zelf? Op de staatstelevisie..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zijn die mensen dus NU aan het protesteren? Of zijn die beelden van een paar jaar terug?quote:
Er worden ontzettend veel beelden getoond van Khaddafi in zijn hoogtijdagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn die mensen dus NU aan het protesteren? Of zijn die beelden van een paar jaar terug?
Hoeveel propaganda en censuur wil je hebben zeg.
Dank je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=1
Waarom zouden ze net nu aan het protesteren zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn die mensen dus NU aan het protesteren? Of zijn die beelden van een paar jaar terug?
Hoeveel propaganda en censuur wil je hebben zeg.
Die mag daar met die snor, in het midden, lijkt wel verdacht veel op Khadaffi himself.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef bokaal het volgende:
StaatsTV met pro-Khadaffi demo's // AJE:
[ afbeelding ]
Omdat, staatstelevisie nou niet om z'n betrouwbaarheid bekend staat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Waarom zouden ze net nu aan het protesteren zijn?
Nee, maar het zou niet uitzonderlijk zijn als het regime een pro-overheidsdemonstratie de straat op heeft gestuurd. Er is volgens mij vooralsnog geen reden om aan te nemen dat die demonstratie net nu plaatsvindt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef t-8one het volgende:
[..]
Omdat, staatstelevisie nou niet om z'n betrouwbaarheid bekend staat.
Je kan met je avatar zo aansluiten bij die groep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, maar het zou niet uitzonderlijk zijn als het regime een pro-overheidsdemonstratie de straat op heeft gestuurd. Er is volgens mij vooralsnog geen reden om aan te nemen dat die demonstratie net nu plaatsvindt.
Lijkt mij ook raar, zeker met rondvliegende kogels.. Maar Al Jazeera lijkt het ook te geloven, dus het zal wel..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, maar het zou niet uitzonderlijk zijn als het regime een pro-overheidsdemonstratie de straat op heeft gestuurd. Er is volgens mij vooralsnog geen reden om aan te nemen dat die demonstratie net nu plaatsvindt.
Mark zijn piemeltje wordt alweer hard omdat Nederland ook eens genoemd wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef shomila het volgende:
ThinkAfricaFeed Think Africa Press
Planes from countries such as Turkey, Netherlands and France being sent out to Libya to rescue nationals.#feb17 #gaddafi #tripoli #benghazi
35 seconds ago
Ja, heel leuk. Alleen heb ik dat usericon al jaren en heeft het niets met Libi te maken. Move along.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Je kan met je avatar zo aansluiten bij die groep.
Doe eens niet zo kribbig. Alleen maar een grapje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. Alleen heb ik dat usericon al jaren en heeft het niets met Libi te maken. Move along.
quote:BREAKING on @AJENGLISH: Airspace over #libya is CLOSED as of now #feb17
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef t-8one het volgende:
[..]
geen tv hier, maak je zo ff een mooie samenvatting![]()
Eens zoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef t-8one het volgende:
Nou de vliegtuigje uit NL kan ook weer omkeren:
[..]
op CNN wordt het wel goed vertaald.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef starsailor het volgende:
Hij is aan het raaskallen... no wonder dat die vertaler er niets mee kan.
Whahaha, dat type ken ik! Helemaal gelijk in, je zou hem zo een eurotje geven op straat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Dekatria het volgende:
Khadaffi doet me denken aan van die mensen die je soms in de metro tegenkomt, met een halve liter Euroshopper bier en dito lucht.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Dekatria het volgende:
Khadaffi doet me denken aan van die mensen die je soms in de metro tegenkomt, met een halve liter Euroshopper bier en dito lucht.
Het wordt een beetje saai, maar: linkje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
op CNN wordt het wel goed vertaald.
ik zit op m'n werk, niet heel gepast om ook nog eens AJE te gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Ik zie geen menigte in zijn brillenglazenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef henkde_j het volgende:
Staat hij nu voor een menigte te spreken, of doet hij maar alsof.
Ik zie nog steeds die begrafenisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=1
Je moet handmatig wisselen van stream want de URL veranderd niet als je wisselt van stream waardoor je alsnog de verkeerde kopieerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds die begrafenis
Klik op Libya daarnaastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds die begrafenis
Wie is dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gaat ie zichzelf nou vergelijken met Umar el Mukthar? Idioot.
Coke, rohypnol, alcohol en wat nog meer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef Dekatria het volgende:
Khadaffi staat strakkkkkkkkkkkk. Daarom heeft'ie die zonnebril ook op, al dat licht is zo fel
Verzetsstrijder uit de tijd dat Itali nog de baas was in Libi, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Omar_Mukhtarquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Klik op Libya daarnaast
TheNewsBlotter
/@LaraABCNews: Gaddafi is praising Libya's youth, slamming outside forces and Arab media (read: Al Jazeera) #Libya
Zegt ie dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij gaat supermachten aanvallen? Met dat bootje bij Malta zeker?
Dank je. Zal het later eens nazoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Libische verzetsleider tegen Itali.
Nou nog maar een keer zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef no1uknow het volgende:
Hij staat naar eigen zeggen in een huis dat gebombardeerd is door amerikanen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef no1uknow het volgende:
Hij staat naar eigen zeggen in een huis dat gebombardeerd is door amerikanen.
Hij heeft ook een paar gezellige zoons dus kijk mar uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Komt een hoop gelul uit zijn mond, die man is totaal geschift en zijn dagen zijn bijna geteld.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef HiZ het volgende:
Bij deze hoop ik echt dat het afloopt met een lantaarnpaal en een stuk touw.
Z'n argumentatie is wat zwakjes, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Allemensen, het is niet echt een samenhangend betoog h.
Nou als dat kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Nibb-it het volgende:
't is net alsof hij ieder moment een hartaanval kan krijgen
Uren praten maar niks zeggen, het is een kunde...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Aloulou het volgende:
Maak je borst maar nat deze man kan uren praten mensen, wordt een latertje vanavond
tis geen mooi rond verhaal, zoals mijn docent zou zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Z'n argumentatie is wat zwakjes, inderdaad.
Hitler was anders tig keer retorisch begaafder dan Gaddafi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef quirigua het volgende:
In 1938 heeft ook zo'n idioot staan schreeuwen ; dat was in Neurenberg ; het duurde nog toen nog 7 jaar voordat ie de pijp uit ging ; hoe lang gaat dit duren ?
Die man is in elk geval compleet los, volkomen geschift.
Ik mis een spanningsopbouw, ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
tis geen mooi rond verhaal, zoals mijn docent zou zeggen.
Niet te volgen (voor mij dan iig)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef Michael-H het volgende:
Kom net weer terug, wat heeft die pipo allemaal gezegd??
Niet veel bijzonders. Het is een warverhaal, geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef Michael-H het volgende:
100x Libya ... 100x Where were you 50x Americaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef Michael-H het volgende:
BLEHEWELEHBLEEHBLELNBLNLBLEEEHBLEEH america WEHBLEHLBLHJELEHLVBLBEEEHLHLE libyaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef Michael-H het volgende:
Gewoon 20 sec. film op repeat...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
BLEHEWELEHBLEEHBLELNBLNLBLEEEHBLEEH america WEHBLEHLBLHJELEHLVBLBEEEHLHLE libya
Met een flowchart en taartdiagramquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgende keer maar weer gewoon een Powerpointje
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgende keer maar weer gewoon een Powerpointje
Dank je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Libische volksheld
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omar_Mukhtar
Een van de weinig stukjes duidelijke taal in dit geraaskal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
"The fight will go on. We will continue."
Kan best kloppen, n van z'n huizen is gebombardeerd door de Amerikanen. In 1986quote:
Voor de genteresseerden. Anthony Quinn heeft zijn rol gespeeld en dat met verve gedaan. Echt een aanrader.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Libische volksheld
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omar_Mukhtar
Wees blij!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan best kloppen, n van z'n huizen is gebombardeerd door de Amerikanen. In 1986
Ik moet de speech missen trouwens, zit in de trein.
Je mist niks, hij is niet te volgen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan best kloppen, n van z'n huizen is gebombardeerd door de Amerikanen. In 1986
Ik moet de speech missen trouwens, zit in de trein.
Yep, topfilm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voor de genteresseerden. Anthony Quinn heeft zijn rol gespeeld en dat met verve gedaan. Echt een aanrader.
Ik moet lachen om hoe'ie praatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op mijn bureaustoel met de rug naar het beeld
Ik LOL'de.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Dit krijg je als iemand als Mart Smeets Minister-President zou worden.
Zou ik ook graag zien iddquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef Dekatria het volgende:
BLEHEWELEHBLEEHBLELNBLNLBLEEEHBLEEH america WEHBLEHLBLHJELEHLVBLBEEEHLHLE libya
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef Ugjerke het volgende:
EN DAN STAP IK OP MIJN ZELF ONTWORPEN VLIEGTUIG! EN DAN SCHIET IK ALLE WESTERSE VLIEGTUIGEN HELEMAAL DOOD! EN DAN PAK IK DE ZEE EN DAN GOOI IK DE ZEE OP AMERIKA EN IS AMERIKA DOOD EN BEN IK GOD!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef Ugjerke het volgende:
EN DAN STAP IK OP MIJN ZELF ONTWORPEN VLIEGTUIG! EN DAN SCHIET IK ALLE WESTERSE VLIEGTUIGEN HELEMAAL DOOD! EN DAN PAK IK DE ZEE EN DAN GOOI IK DE ZEE OP AMERIKA EN IS AMERIKA DOOD EN BEN IK GOD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |