Groen is de kleur van Ghadaffiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Op de Libische staats tv.. Al die mensen met dat groen. Zijn die nou voor Khaddafi of tegen hem?
Linkje??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Op de Libische staats tv.. Al die mensen met dat groen. Zijn die nou voor Khaddafi of tegen hem?
Wat denk je zelf? Op de staatstelevisie..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zijn die mensen dus NU aan het protesteren? Of zijn die beelden van een paar jaar terug?quote:
Er worden ontzettend veel beelden getoond van Khaddafi in zijn hoogtijdagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn die mensen dus NU aan het protesteren? Of zijn die beelden van een paar jaar terug?
Hoeveel propaganda en censuur wil je hebben zeg.
Dank je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=1
Waarom zouden ze níet nu aan het protesteren zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn die mensen dus NU aan het protesteren? Of zijn die beelden van een paar jaar terug?
Hoeveel propaganda en censuur wil je hebben zeg.
Die mag daar met die snor, in het midden, lijkt wel verdacht veel op Khadaffi himself.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef bokaal het volgende:
StaatsTV met pro-Khadaffi demo's // AJE:
[ afbeelding ]
Omdat, staatstelevisie nou niet om z'n betrouwbaarheid bekend staat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Waarom zouden ze níet nu aan het protesteren zijn?
Nee, maar het zou niet uitzonderlijk zijn als het regime een pro-overheidsdemonstratie de straat op heeft gestuurd. Er is volgens mij vooralsnog geen reden om aan te nemen dat die demonstratie níet nu plaatsvindt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef t-8one het volgende:
[..]
Omdat, staatstelevisie nou niet om z'n betrouwbaarheid bekend staat.
Je kan met je avatar zo aansluiten bij die groep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, maar het zou niet uitzonderlijk zijn als het regime een pro-overheidsdemonstratie de straat op heeft gestuurd. Er is volgens mij vooralsnog geen reden om aan te nemen dat die demonstratie níet nu plaatsvindt.
Lijkt mij ook raar, zeker met rondvliegende kogels.. Maar Al Jazeera lijkt het ook te geloven, dus het zal wel..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, maar het zou niet uitzonderlijk zijn als het regime een pro-overheidsdemonstratie de straat op heeft gestuurd. Er is volgens mij vooralsnog geen reden om aan te nemen dat die demonstratie níet nu plaatsvindt.
Mark zijn piemeltje wordt alweer hard omdat Nederland ook eens genoemd wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef shomila het volgende:
ThinkAfricaFeed Think Africa Press
Planes from countries such as Turkey, Netherlands and France being sent out to Libya to rescue nationals.#feb17 #gaddafi #tripoli #benghazi
35 seconds ago
Ja, heel leuk. Alleen heb ik dat usericon al jaren en heeft het niets met Libië te maken. Move along.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Je kan met je avatar zo aansluiten bij die groep.
Doe eens niet zo kribbig. Alleen maar een grapje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. Alleen heb ik dat usericon al jaren en heeft het niets met Libië te maken. Move along.
quote:BREAKING on @AJENGLISH: Airspace over #libya is CLOSED as of now #feb17
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef t-8one het volgende:
[..]
geen tv hier, maak je zo ff een mooie samenvatting![]()
Eens zoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef t-8one het volgende:
Nou de vliegtuigje uit NL kan ook weer omkeren:
[..]
op CNN wordt het wel goed vertaald.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef starsailor het volgende:
Hij is aan het raaskallen... no wonder dat die vertaler er niets mee kan.
Whahaha, dat type ken ik! Helemaal gelijk in, je zou hem zo een eurotje geven op straat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Dekatria het volgende:
Khadaffi doet me denken aan van die mensen die je soms in de metro tegenkomt, met een halve liter Euroshopper bier en dito lucht.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Dekatria het volgende:
Khadaffi doet me denken aan van die mensen die je soms in de metro tegenkomt, met een halve liter Euroshopper bier en dito lucht.
Het wordt een beetje saai, maar: linkje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
op CNN wordt het wel goed vertaald.
ik zit op m'n werk, niet heel gepast om ook nog eens AJE te gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Ik zie geen menigte in zijn brillenglazenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef henkde_j het volgende:
Staat hij nu voor een menigte te spreken, of doet hij maar alsof.
Ik zie nog steeds die begrafenisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=1
Je moet handmatig wisselen van stream want de URL veranderd niet als je wisselt van stream waardoor je alsnog de verkeerde kopieerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds die begrafenis
Klik op Libya daarnaastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds die begrafenis
Wie is dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gaat ie zichzelf nou vergelijken met Umar el Mukthar? Idioot.
Coke, rohypnol, alcohol en wat nog meer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef Dekatria het volgende:
Khadaffi staat strakkkkkkkkkkkk. Daarom heeft'ie die zonnebril ook op, al dat licht is zo fel
Verzetsstrijder uit de tijd dat Italië nog de baas was in Libië, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Omar_Mukhtarquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Klik op Libya daarnaast
TheNewsBlotter
/@LaraABCNews: Gaddafi is praising Libya's youth, slamming outside forces and Arab media (read: Al Jazeera) #Libya
Zegt ie dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij gaat supermachten aanvallen? Met dat bootje bij Malta zeker?
Dank je. Zal het later eens nazoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Libische verzetsleider tegen Italië.
Nou nog maar een keer zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef no1uknow het volgende:
Hij staat naar eigen zeggen in een huis dat gebombardeerd is door amerikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |