quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind ze heel gaaf, Twinkly! De pinguïn is mijn favoriet. Er staat bij 'vanaf circa 3 jaar', maar zou Ivan ze niet nu al kunnen gebruiken?
nee joh! ik vind het superschattigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef Ssserpente het volgende:
Bedoel je gereformeerd..?
In de Wibra was namelijk een zwaar gereformeerde moeder die samen met oma nagenoeg hetzelfde setje uitkoos. Ik heb nog ff getwijfeld dus...
Nadat ik die opmerking over dinosauriërs had geplaatst zag ik dat we voor hem een pyjama hebben met die ellendige uitgestorven exemplaren erop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef Twinkly het volgende:
En speciaal voor Ivan natuurlijk een dinosaurus
[ afbeelding ]
Ja... euh...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef miss_sly het volgende:
Wat staat dat jurkje leuk, Sserpente
Claudia, welke dingetjes moet Ivan dan meenemen naar het kdv?
Sorryquote:
Ik bedoel 'netjes'. Een beetje chique. Op d'r paasbest, zeg maar.quote:
Oh nee!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nadat ik die opmerking over dinosauriërs had geplaatst zag ik dat we voor hem een pyjama hebben met die ellendige uitgestorven exemplaren erop.
Inderdaad! De verzorgingstas begint inmiddels bovendien aardig vol te raken met twee kinderen, dus het lijkt me inderdaad ook handig voor dat soort dingen. En ik denk dat hij nu oud genoeg is om het zelf te waarderen, spulletjes erin stoppen die speciaal voor hem zijn en zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar je kunt het ook gebruiken voor als Ivan ergens anders heen gaat! Senna begint u interesse te krijgen in haar rugzakje, en dan gaat daar bijvoorbeeld de duplo kitty en een popje met auto in om mee te nemen als we ergens heen gaan
Ja dat! Dat begint Senna ook te krijgen inderdaad. En is ook leuk dat hij dan zelf iets kan bedenken dat hij mee wil nemen en dan zelf in de tas doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! De verzorgingstas begint inmiddels bovendien aardig vol te raken met twee kinderen, dus het lijkt me inderdaad ook handig voor dat soort dingen. En ik denk dat hij nu oud genoeg is om het zelf te waarderen, spulletjes erin stoppen die speciaal voor hem zijn en zo.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh nee!!![]()
Nou, ik hoop dat Niels ervan gaat houden, en dat hij dan een bioloogje wordt en geen autofreak. Maar volgens mij is het al te laat![]()
Jemig, vooral die broeken zijn HUGE!quote:De kleren die Niels aandoet op zijn eerste schooldag![]()
Oftewel de maat 104 kleertjes die hij van zijn oma gekregen heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
Nu nog mijn lief ervan overtuigen dat we een rugzak nodig hebben. Ik denk dat ik het als volgt aan ga pakken: "Zeg, welke rugzak zullen we voor Ivan kopen: de hond, de pinguïn of de aap?"
Die heb ik uit 'How 2 talk 2 kids'.quote:
ROFLquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heb ik uit 'How 2 talk 2 kids'.
Die pyjama is echt heel schattig! Ik weet niet eens meer hoe ik eraan kom. Zal wel H&M zijn, kinderafdeling. Eerst dacht ik dat 'ie veel te lang en smal zou zijn voor Ivan, maar hij zit heel netjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Twinkly het volgende:
Haha, vooral die botjes in de lijven van die dino'sMaar ik vind het toch een hele leuk pyjama, helemaal met dat jongetje erin!
Nou ja, het is eigenlijk how2talksoIcangetwhatIwantquote:
Hier worden de rugzakjes ook gebruikt in huis, er gaat van alles in wat ze graag bij zich willen hebben. Een van mijn zoontjes is inmiddels al 2 x in slaap gevallen met dat ding op zn rug vol met auto'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar je kunt het ook gebruiken voor als Ivan ergens anders heen gaat! Senna begint u interesse te krijgen in haar rugzakje, en dan gaat daar bijvoorbeeld de duplo kitty en een popje met auto in om mee te nemen als we ergens heen gaan
Dat bestaat al en het heet NLPquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk how2talksoIcangetwhatIwant
Anders wordt het echt de hoogste tijd! Ze hebben daar zulk leuk kinderspul!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat leuk, kaatjejannie! En dat vestje/bolerootje staat er heel gaaf bij!
Heeft de Wibra geen webwinkel?![]()
Je hebt nooit een 'alternatieve' periode in je puberteit gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Poppejans het volgende:
Nu ik de DC schoenen zie zegt het me nog niks![]()
Tasje en portomonee vind ik erg leuk
Juist wel, ik liep op Airwalks en later op legerkistjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je hebt nooit een 'alternatieve' periode in je puberteit gehad?
Dan moet je je schamenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Juist wel, ik liep op Airwalks en later op legerkistjes
Ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb m'n kistjes nog van de dump 2000
Ik zag geen sterrenrompers, anders wou ik die ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooooh Poppejans, dat zijn toch wel heel erg leuke dingen. Ik ga vanavond toch nog eens goed neuzen. Zijn er ook 'effen' sterrenrompers nog?
Octo, kan ik vanavond nog bij je bestellen? Wil je dan de nummers hebben ofzo?
Poppejans, welke maat kies jij?
die kleuren doen me denken aan doe maar, die elpee Skunkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je hebt nooit een 'alternatieve' periode in je puberteit gehad?
Ik heb heel wat Etnies stukgelopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dan moet je je schamen![]()
Haha DC is hét merk voor alternatieve/skaters.
Net als Etnies en Vans.
'droors clothing footwear' is de oude naam misschien ken je dat?
Want nu is het alleen nog maar 'dc' omdat quicksilver het overgenomen heeft.
Waarom weet ik dit allemaal
Je kan me pm'en met de artikelnummers of de artikelen+maat. Inzending mogelijk tot morgen 21.00 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooooh Poppejans, dat zijn toch wel heel erg leuke dingen. Ik ga vanavond toch nog eens goed neuzen. Zijn er ook 'effen' sterrenrompers nog?
Octo, kan ik vanavond nog bij je bestellen? Wil je dan de nummers hebben ofzo?
Poppejans, welke maat kies jij?
Dat tassie! AH toch? Ikwillum! Van de week heb ik al een lap inpakpapier meegenomen om in te lijsten, voor in de keukenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier zijn ze.. en er is al flink op gelopen vanmiddag. (met de nodige leuke opmerkingen van oude dammetjes)
DC type: manteca 2 crazy, suede/leer.
Ik vind ze erg leuk en Isa is verliefd, maar 't moet naar net je smaak zijn.
en een tasje + bijpassend portomonee die ze vanmiddag nog even 'zo nodig' moest hebben
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Ivan de rugzak met pinguïn besteld!
Ja klopt! en nu met 35% korting op alles met dat printje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat tassie! AH toch? Ikwillum! Van de week heb ik al een lap inpakpapier meegenomen om in te lijsten, voor in de keuken
morgen maar ff kieken dan, ik heb nu geen zin meer, ben net thuis, de ah waar ik al eerder was was gesloten ivm verbouwingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja klopt! en nu met 35% korting op alles met dat printje.
Oh, wat leuk! Dat vond ik ook de leukste van die drie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Ivan de rugzak met pinguïn besteld!
Verder eigenlijk niet goed gekeken, alleen wel heel leuk ondergoed gezien & sokken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef moussy het volgende:
[..]
morgen maar ff kieken dan, ik heb nu geen zin meer, ben net thuis, de ah waar ik al eerder was was gesloten ivm verbouwingWat hebben ze er nog meer van?
Hmm.. tis voor mn keuken, om nou onderbroeken tegen de kastjes aan te timmeren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Verder eigenlijk niet goed gekeken, alleen wel heel leuk ondergoed gezien & sokken.
Toen snel het tasje enzo meegenomen, want ze wilde nog 'verder' kijken, en ik weet hoe dat gaat
Ik denk dat het de H&M was, maar het kan ook de Hema zijn geweest. Hij komt in ieder geval van de grotejongensafdeling. Bij beide winkels zie ik hem niet meer online. Ik weet niet in welke maat Wolf nu zit, maar je kunt de pyjama eventueel wel overnemen als Ivan eruit gegroeid is. Hij blijft best mooi, vind ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk!
Maar waar komt die leuke dino pyjama nou vandaan? H&M?
Ik denk meestal niet zo lang na over aankopen. Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe laptop besteld en ik ben er zelfs toe in staat zo'n aankoop van het ene op het andere moment te doen. In dit geval heb ik er wel een weekje over nagedacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het zo leuk zoals jullie zo lekker spontaan dingen kunnen kopen en bestellen
ik ben dan zo dat ik er eerst een paar dagen over denk en het vergeet, of 4 keer terugga naar de winkel en het dan soms wel en soms niet koop. Ik ben een twijfelkont
Ja, dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, BJ, post ff je keuze als je wilt? Jij pikt er altijd precies de leuke dingen uit. Ik vind het een onoverzichtelijke rotsite en hou het zoeken altijd veel te snel voor gezien...
Dat was alleen voor de foto hoor. Als ze "m omheeft loopt ze als een hond achter dr staarje, uh, rugzak aan. Het is gewoon zo"n zwemtasje, maar dan in het klein. Hij is van Takko, die hebben ze in NL ook geloof ik. Lotte heeft daar op maandag haar slaapzak en pyjama in en dan gaatie op vrijdag pas weer mee terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Door die foto van Lotte wil ik ook een rugzakje voor Ivan! Hij gaat in april naar het kinderdagverblijf dat voor hem op loopafstand ligt. Dan kan hij zelf lekker wandelen met zijn eigen spulletjes in de rugzak! Maarja, ze moeten wel passen. Nu is hij gelukkig al een hele bink, dus ik denk dat ik het erop ga wagen.
Ja, daar heb ik wel belang bij! Wolf loopt een maat achter op Ivan ongeveer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat het de H&M was, maar het kan ook de Hema zijn geweest. Hij komt in ieder geval van de grotejongensafdeling. Bij beide winkels zie ik hem niet meer online. Ik weet niet in welke maat Wolf nu zit, maar je kunt de pyjama eventueel wel overnemen als Ivan eruit gegroeid is. Hij blijft best mooi, vind ik.
Haha, je personal shopper.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Twinkly, kun je jouw voorkeuren niet posten?
ik ga spoorslags even kijken of die leuke jas er nog isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je kan me pm'en met de artikelnummers of de artikelen+maat. Inzending mogelijk tot morgen 21.00 uur
Ik weet alleen niet precies van te voren wat de verzendkosten binnen Nederland gaan zijn, dat hangt natuurlijk van de hoeveelheid kleertjes af. En anders moeten we maar een DPAM meeting organiseren
Memmel gaat naar Parijs. Misschien ff pmmen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Gap heeft weer zoveel leuks he, en zenden niet naar NL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie je, die kan ik dus ook al niet vinden, niet bij tops, niet bij coats, niet bij basics.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh wat lief Ssserpenteik ga zo die site maar eens ff doorspeuren.. en zal mijn keuzes wel ff posten daarna...
1 tip; het spijkerjasje/trenchcoatje met het konijntje! ik ben dr heeeel erg blij mee en kan niet wachten tot het warmer wordt en mijn meisje deze aan kan trekken
Hahahahahahaha!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarop ik zei: Oeke zal trots op je zijn.![]()
Super schattig jurkje zeg! Lijkt me héél leuk met een wit vestje en mooie schoentjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:25 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt als het goed is ons kleurthema en ik vind dit best een geinig jurkje voor twee kleine meisjes. Wit vestje erover heen en witte schoentjes![]()
Zoiets Raissa?
[ afbeelding ]
zo'n jurkje in het wit zoeken, breed hardroze satijnen lint. een kunstbloem, ook in roze, bloem met een paar steekjes aan het lint en die om de jurk, eventueel ook met een paar steekjes op de naad vastzetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef Raissa het volgende:
Hello ladies!
Ik ben dringend op zoek naar een jurkje als onderstaande maar dan eentje die wél betaalbaar is. Hoeveel ik ook van mijn kleine meisje hou, ik heb echt geen 190 euro over voor een jurkje...
[ afbeelding ]
Helemaal ideaal zou het zijn als het jurkje wit is en de bloem fuchsia roze, maar dat is misschien te veeleisend
Ik heb al lopen speuren op allerlei webshops maar ik kan niks vinden wat er echt een beetje op lijkt, het meeste heeft of geen taille of is de verkeerde kleur... Als iemand zoiets tegenkomt kan je dan even aan mij denken en me een PMetje sturen?![]()
Zo zat ik ook een beetje te denken, zag een leuk wit jurkje met een zwart riempje wat natuurlijk zo in het roze kan maar kon het plaatje niet plakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo'n jurkje in het wit zoeken, breed hardroze satijnen lint. een kunstbloem, ook in roze, bloem met een paar steekjes aan het lint en die om de jurk, eventueel ook met een paar steekjes op de naad vastzetten.
is volgens mij niet zo moeilijk, en een geheel wit jurkje is wellicht makkelijker te vinden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Twinkly, kun je jouw voorkeuren niet posten?
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Die trui vind ik ook leuk, Twinkly! En de sokken met sterren! Maar ik heb het idee dat ik dat soort dingen hier ook bij de Zara en H&M kan krijgen. En ik durf geen tuinbroeken meer voor Ivan te kopen.
Hier dacht ik net precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Die trui vind ik ook leuk, Twinkly! En de sokken met sterren! Maar ik heb het idee dat ik dat soort dingen hier ook bij de Zara en H&M kan krijgen. En ik durf geen tuinbroeken meer voor Ivan te kopen.
Deze dan Raissa? Weliswaar geen roze bloem (maar die kun je er misschien zelf op zetten), maar wel taille en betaalbaar (69,95).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef Raissa het volgende:
Hello ladies!
Ik ben dringend op zoek naar een jurkje als onderstaande maar dan eentje die wél betaalbaar is. Hoeveel ik ook van mijn kleine meisje hou, ik heb echt geen 190 euro over voor een jurkje...
[ afbeelding ]
Helemaal ideaal zou het zijn als het jurkje wit is en de bloem fuchsia roze, maar dat is misschien te veeleisend
Ik heb al lopen speuren op allerlei webshops maar ik kan niks vinden wat er echt een beetje op lijkt, het meeste heeft of geen taille of is de verkeerde kleur... Als iemand zoiets tegenkomt kan je dan even aan mij denken en me een PMetje sturen?![]()
Ilse heeft nu met haar 4 maanden en 64 cm de maat 6 maanden aan, en die begint al krap te worden. Ik zou dus als ik jou was niet de 6 mnd maat kopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef Keshet het volgende:
Memmel, post anders de link gewoon? Ben benieuwd!
Staat Floris leuk Son! 't stond Dyon trouwens ook erg leuk!
Ik wil ook DPAM bestellen maar ik twijfel zo over de maat.Muppetje is nu 68 centimeter, wat bij DPAM de 6 maanden maat is. 74 centimter is maat 12 maanden. Ik denk/hoop/ dat ze in de zomer wel die lengte heeft maar maar maar AARGH.
![]()
Dus. Ik ga die site maar eens aanslingeren.
niks doorgeslagen! hop ga je camera/computer fixen voor foto's van je scorequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:20 schreef Kleurdoos het volgende:
doorgeslagen stelletje *mompelmompel*
Heb je er opties bij, of is het een open vraag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Twinkly het volgende:
Oeke/ Claudia, wat voor shirtje zou jij mooi vinden voor Niels voor onder het Zara tuinbroekje?
o jee jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Lishe het volgende:
O jee. Nu heb ik een blaasblOemjurk gezien op die site. Maar het gaat mn portemOnee te boven.
Ik zie lis al aan het strand! <3
nouuuu je koopt een witte ennnnnnnquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek een grasgroene legging. Wie weet er een?
rainbowbabiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Van bonnie Doon en dan zo'n groene met een madeliefje aan de onderkant, die hebben ze ook in 't roze en wit, super leuk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Superbe! Meteen de goede kleurquote:
aan wie zou je dat nou moeten vragenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef SacreCoeur het volgende:
In de mama stonden kortingscodes voor oa zazou, kleertjes.com.. alleen de mama ligt bij m'n ouders nu.
Dus heeft iemand de codes misschien? gaat om 20% korting.
geen dankquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Superbe! Meteen de goede kleur
Voor onder haar koeienvachtrok
Ik heb een bestelling gedaan toen met cc. Voorgeschoten (maar was een klein cluppiequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef octopussy het volgende:
Wie heeft vorige keer de DPAM bestelling gedaan? Ik wil graag even weten wat handig is qua betalingen enzo.
Ik heb van jou, Poppejans, Beessie-jen en Rixt een bestelling doorgekregen en van Ymme en Keshet een pm dat ze mee willen doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef becky27 het volgende:
Zijn er eigenlijk veel dames die meedoen?
Is het nou bruin het broekje? Of antraciet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Twinkly het volgende:
Oeke/ Claudia, wat voor shirtje zou jij mooi vinden voor Niels voor onder het Zara tuinbroekje?
Die is leuk, ik vond die gisteren geplaatst is ook erg leuk. Dat jeansjurkje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Sorbootje het volgende:
Kiek, dit jurkje had ik bij de Wibra gekocht:
[ afbeelding ]
Alleen de kleur is niet zo duidelijk door kunstlicht met roze filters.
wat lief! En ook een veel te leuke sitequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die is leuk, ik vond die gisteren geplaatst is ook erg leuk. Dat jeansjurkje.
Zelf heb ik net eindelijk deze besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
wat lief! En ook een veel te leuke site
Jammer Missquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef miss_sly het volgende:
Damn, te laat. Mijn zus belde en we hebben 2 uur gepraat. Nou ja, goed voor de portemonnee dan maar
Ik kijk nog wel even. Ik ben nu een dappersnapper en ene riem aan het bestellen op musjes.com. Ben ik ook al een halve week over aan het denken, en nu ga ik het doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
Jammer MissMaar je kan nu dus ook met paypal betalen en het is met die kortingscode in feit nog maar 5 euro aan verzendkosten. Misschien nog wel de moeite waard.
ja, gelukkig zijn mijn kinderen al uit die maten gegroeid, maar ze hebben inderdaad leuke spulletjes. (maar wel erg duur...)quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef snoopy het volgende:
wat lief! En ook een veel te leuke site
Wat grappig dat je hem ook leuk vond! Is volgens mij ook wel iets voor Stef. De kleur is donkerpaarsquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en Poppejans, ik had laatst op de Zara-site zitten kijken en toen vond ik dat Wolfman-shirtje ook al leuk genoeg om te kopen, terwijl ik nog niet eens de link met Wolf had gelegdWel een foto van Wolf met dat shirtje posten he? Ik ben naar de Zara hier in de stad gegaan om 'm te bekijken, maar toen bleken ze daar geen kinderafdeling te hebben
Ja Dunsquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Keshet het volgende:
Twinkly, hoe ziet dat Zara tuinbroekje er uit? Ik denk dat groen, zoals de kleur van zijn speelgoedje, hem erg mooi staat!
Ik MOET een zoon. Dan kan hij altijd Dunskleertjes aan.![]()
Het is rampzalig inderdaad, zelfs de sokken zijn saai in een grotere maatquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:42 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind het momenteel ook 3x niks v jongetjes bij de Hema.En bij de grotere jongetjes vanaf mt 92 al helemaaaaal niet.Wat valt dat tegen vanaf die grotere maat zeg![]()
Ja, he!?quote:
Haha, groen of blauw zou mijn keus snel zijn, oranje is een kleur die we niet veel hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef Twinkly het volgende:
Oeke! Dankjewel! Ik vind het zo lastig om iets anders uit te zoeken dan ik normaal zou doen. Normaal zou ik onder bruin oranje of groen aantrekken, maar ik vind het leuk om nu eens iets anders uit te proberen.
Ja! Leuk hoor. Dat blauw-gestreepte shirt heb ik in romper, maar het past niet zo goed meer. Helaas kan ik er geen meer vinden in de H&M, want ik zou er graag nog een hebben in een grotere maat.quote:Niels heeft vandaag een Ko-outfit aan, vind ik danEen wijde broek met een wat strakker truitje. Het lukt me alleen niet om het goed op de foto te krijgen...
die van de nieuwe collectie zijn iets van 47 euro hequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef Incantrix het volgende:
Jullie zijn gemeen! Nu heb ik een briljante crawler van Moonkids gezien en nu moet ik die.. Maar dat is op het moment wel een aardige uitgaveMaar ze zijn zo lief!
In v&a gevraagd idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef moussy het volgende:
Ingrid, vraag het anders eens in het tweedehandskledingtopic, of had je dat al gedaan? Heb je een action in de buurt? Daar lagen bruine, bij de jongensafdeling.
Ze vallen passend, dus een maatje groter nemen, ik heb een blauwe voor Cas. Zijn 2 euro geloof ik, veel meer zal het niet zijn en daarna leg je hem gewoon in de kast voor Tylerquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
In v&a gevraagd idd.
Action nog niet aan gedacht! Tnx! Zet ik op het lijstje.
Groene sokjes hebben ze bij de hema.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef becky27 het volgende:
is zeker lastig en anders maar gewoon een wit maillotje. En dan nog op zoek naar groene sokken..... haha
Ja, ¤ 43,= ex. verzendkosten dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
die van de nieuwe collectie zijn iets van 47 euro heDe oude collectie is ook leuk en rond de 30 dacht ik
Die bruine! hebben hebben hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:30 schreef Twinkly het volgende:
Nog meer beenwarmertjes! Maar wel wat duurder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus! Smockdraad, wat is dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef Orea het volgende:
Oooooh is dat zo makkelijk? Hoe doe je dat precies??
Helemaal geweldig, maar ik ben dan ook gek op veloursquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef Incantrix het volgende:
Kijk dan:
[ afbeelding ]![]()
Er is ook een gele van, maar die lijkt me erg besmettelijk.
Dus.
ik heb m in 12maandenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Becky, het romp gedeelte van het pakje valt klein inderdaad. Ik moet bij zijn billen al flink sjorren om het lekker dicht te krijgen. Jammer is dat![]()
Ivan, gij mooierd met een super leuk rugtasje!
Voor de rest ben ik niet bijgelezen sorry
Oh, als je dat zou willen doen, graag!! Wat lief Sorbo, dankje!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:21 schreef Sorbootje het volgende:
Elmo, die rode jurkjes hingen hier nog wel bij de Wibra, moet ik even voor je kijken volgende week?
Wat betreft lengte gaat ze nu naar maat 80 en omtrek past ze nog makkelijk in 68quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hoor, no problem! Hoe groot is Tirza nu? Ze vallen niet heel ruim namelijk die jurkjes.
Heb ik wel, ik wil ook heel graag weer eens wat blousjes voor Ko maken, voor de lente en de zomer. Maar ik kom er maar niet aan toe. Te druk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:06 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, shirt over shirt is ook een leuk idee bij een tuinbroek. Dat vind ik Kobus ook zo leuk staan, laagjes met dat auto-bloesje heb je voor mij heel misschien een patroontje voor een bloesje met korte mouwtjes in maat 86?Ik zou heel graag een blousje willen maken voor Niels van dat konijntjesstofje wat ik ook voor het vogeltje gebruikt had.
zwarte maillots liggen, JAWEL bij de wibraquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef becky27 het volgende:
oooh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar ik zwarte maillots vandaan haal voor Noortje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |