quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind ze heel gaaf, Twinkly! De pinguïn is mijn favoriet. Er staat bij 'vanaf circa 3 jaar', maar zou Ivan ze niet nu al kunnen gebruiken?
nee joh! ik vind het superschattigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef Ssserpente het volgende:
Bedoel je gereformeerd..?
In de Wibra was namelijk een zwaar gereformeerde moeder die samen met oma nagenoeg hetzelfde setje uitkoos. Ik heb nog ff getwijfeld dus...
Nadat ik die opmerking over dinosauriërs had geplaatst zag ik dat we voor hem een pyjama hebben met die ellendige uitgestorven exemplaren erop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef Twinkly het volgende:
En speciaal voor Ivan natuurlijk een dinosaurus
[ afbeelding ]
Ja... euh...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef miss_sly het volgende:
Wat staat dat jurkje leuk, Sserpente
Claudia, welke dingetjes moet Ivan dan meenemen naar het kdv?
Sorryquote:
Ik bedoel 'netjes'. Een beetje chique. Op d'r paasbest, zeg maar.quote:
Oh nee!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nadat ik die opmerking over dinosauriërs had geplaatst zag ik dat we voor hem een pyjama hebben met die ellendige uitgestorven exemplaren erop.
Inderdaad! De verzorgingstas begint inmiddels bovendien aardig vol te raken met twee kinderen, dus het lijkt me inderdaad ook handig voor dat soort dingen. En ik denk dat hij nu oud genoeg is om het zelf te waarderen, spulletjes erin stoppen die speciaal voor hem zijn en zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar je kunt het ook gebruiken voor als Ivan ergens anders heen gaat! Senna begint u interesse te krijgen in haar rugzakje, en dan gaat daar bijvoorbeeld de duplo kitty en een popje met auto in om mee te nemen als we ergens heen gaan
Ja dat! Dat begint Senna ook te krijgen inderdaad. En is ook leuk dat hij dan zelf iets kan bedenken dat hij mee wil nemen en dan zelf in de tas doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! De verzorgingstas begint inmiddels bovendien aardig vol te raken met twee kinderen, dus het lijkt me inderdaad ook handig voor dat soort dingen. En ik denk dat hij nu oud genoeg is om het zelf te waarderen, spulletjes erin stoppen die speciaal voor hem zijn en zo.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh nee!!![]()
Nou, ik hoop dat Niels ervan gaat houden, en dat hij dan een bioloogje wordt en geen autofreak. Maar volgens mij is het al te laat![]()
Jemig, vooral die broeken zijn HUGE!quote:De kleren die Niels aandoet op zijn eerste schooldag![]()
Oftewel de maat 104 kleertjes die hij van zijn oma gekregen heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
Nu nog mijn lief ervan overtuigen dat we een rugzak nodig hebben. Ik denk dat ik het als volgt aan ga pakken: "Zeg, welke rugzak zullen we voor Ivan kopen: de hond, de pinguïn of de aap?"
Die heb ik uit 'How 2 talk 2 kids'.quote:
ROFLquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heb ik uit 'How 2 talk 2 kids'.
Die pyjama is echt heel schattig! Ik weet niet eens meer hoe ik eraan kom. Zal wel H&M zijn, kinderafdeling. Eerst dacht ik dat 'ie veel te lang en smal zou zijn voor Ivan, maar hij zit heel netjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Twinkly het volgende:
Haha, vooral die botjes in de lijven van die dino'sMaar ik vind het toch een hele leuk pyjama, helemaal met dat jongetje erin!
Nou ja, het is eigenlijk how2talksoIcangetwhatIwantquote:
Hier worden de rugzakjes ook gebruikt in huis, er gaat van alles in wat ze graag bij zich willen hebben. Een van mijn zoontjes is inmiddels al 2 x in slaap gevallen met dat ding op zn rug vol met auto'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar je kunt het ook gebruiken voor als Ivan ergens anders heen gaat! Senna begint u interesse te krijgen in haar rugzakje, en dan gaat daar bijvoorbeeld de duplo kitty en een popje met auto in om mee te nemen als we ergens heen gaan
Dat bestaat al en het heet NLPquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk how2talksoIcangetwhatIwant
Anders wordt het echt de hoogste tijd! Ze hebben daar zulk leuk kinderspul!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat leuk, kaatjejannie! En dat vestje/bolerootje staat er heel gaaf bij!
Heeft de Wibra geen webwinkel?![]()
Je hebt nooit een 'alternatieve' periode in je puberteit gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Poppejans het volgende:
Nu ik de DC schoenen zie zegt het me nog niks![]()
Tasje en portomonee vind ik erg leuk
Juist wel, ik liep op Airwalks en later op legerkistjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je hebt nooit een 'alternatieve' periode in je puberteit gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |