Dan moet je je schamenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Juist wel, ik liep op Airwalks en later op legerkistjes
Ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb m'n kistjes nog van de dump 2000
Ik zag geen sterrenrompers, anders wou ik die ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooooh Poppejans, dat zijn toch wel heel erg leuke dingen. Ik ga vanavond toch nog eens goed neuzen. Zijn er ook 'effen' sterrenrompers nog?
Octo, kan ik vanavond nog bij je bestellen? Wil je dan de nummers hebben ofzo?
Poppejans, welke maat kies jij?
die kleuren doen me denken aan doe maar, die elpee Skunkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je hebt nooit een 'alternatieve' periode in je puberteit gehad?
Ik heb heel wat Etnies stukgelopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dan moet je je schamen![]()
Haha DC is hét merk voor alternatieve/skaters.
Net als Etnies en Vans.
'droors clothing footwear' is de oude naam misschien ken je dat?
Want nu is het alleen nog maar 'dc' omdat quicksilver het overgenomen heeft.
Waarom weet ik dit allemaal
Je kan me pm'en met de artikelnummers of de artikelen+maat. Inzending mogelijk tot morgen 21.00 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooooh Poppejans, dat zijn toch wel heel erg leuke dingen. Ik ga vanavond toch nog eens goed neuzen. Zijn er ook 'effen' sterrenrompers nog?
Octo, kan ik vanavond nog bij je bestellen? Wil je dan de nummers hebben ofzo?
Poppejans, welke maat kies jij?
Dat tassie! AH toch? Ikwillum! Van de week heb ik al een lap inpakpapier meegenomen om in te lijsten, voor in de keukenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier zijn ze.. en er is al flink op gelopen vanmiddag. (met de nodige leuke opmerkingen van oude dammetjes)
DC type: manteca 2 crazy, suede/leer.
Ik vind ze erg leuk en Isa is verliefd, maar 't moet naar net je smaak zijn.
en een tasje + bijpassend portomonee die ze vanmiddag nog even 'zo nodig' moest hebben
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Ivan de rugzak met pinguïn besteld!
Ja klopt! en nu met 35% korting op alles met dat printje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat tassie! AH toch? Ikwillum! Van de week heb ik al een lap inpakpapier meegenomen om in te lijsten, voor in de keuken
morgen maar ff kieken dan, ik heb nu geen zin meer, ben net thuis, de ah waar ik al eerder was was gesloten ivm verbouwingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja klopt! en nu met 35% korting op alles met dat printje.
Oh, wat leuk! Dat vond ik ook de leukste van die drie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Ivan de rugzak met pinguïn besteld!
Verder eigenlijk niet goed gekeken, alleen wel heel leuk ondergoed gezien & sokken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef moussy het volgende:
[..]
morgen maar ff kieken dan, ik heb nu geen zin meer, ben net thuis, de ah waar ik al eerder was was gesloten ivm verbouwingWat hebben ze er nog meer van?
Hmm.. tis voor mn keuken, om nou onderbroeken tegen de kastjes aan te timmeren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Verder eigenlijk niet goed gekeken, alleen wel heel leuk ondergoed gezien & sokken.
Toen snel het tasje enzo meegenomen, want ze wilde nog 'verder' kijken, en ik weet hoe dat gaat
Ik denk dat het de H&M was, maar het kan ook de Hema zijn geweest. Hij komt in ieder geval van de grotejongensafdeling. Bij beide winkels zie ik hem niet meer online. Ik weet niet in welke maat Wolf nu zit, maar je kunt de pyjama eventueel wel overnemen als Ivan eruit gegroeid is. Hij blijft best mooi, vind ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk!
Maar waar komt die leuke dino pyjama nou vandaan? H&M?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |