quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind ze heel gaaf, Twinkly! De pinguïn is mijn favoriet. Er staat bij 'vanaf circa 3 jaar', maar zou Ivan ze niet nu al kunnen gebruiken?
nee joh! ik vind het superschattigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef Ssserpente het volgende:
Bedoel je gereformeerd..?
In de Wibra was namelijk een zwaar gereformeerde moeder die samen met oma nagenoeg hetzelfde setje uitkoos. Ik heb nog ff getwijfeld dus...
Nadat ik die opmerking over dinosauriërs had geplaatst zag ik dat we voor hem een pyjama hebben met die ellendige uitgestorven exemplaren erop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef Twinkly het volgende:
En speciaal voor Ivan natuurlijk een dinosaurus
[ afbeelding ]
Ja... euh...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef miss_sly het volgende:
Wat staat dat jurkje leuk, Sserpente
Claudia, welke dingetjes moet Ivan dan meenemen naar het kdv?
Sorryquote:
Ik bedoel 'netjes'. Een beetje chique. Op d'r paasbest, zeg maar.quote:
Oh nee!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nadat ik die opmerking over dinosauriërs had geplaatst zag ik dat we voor hem een pyjama hebben met die ellendige uitgestorven exemplaren erop.
Inderdaad! De verzorgingstas begint inmiddels bovendien aardig vol te raken met twee kinderen, dus het lijkt me inderdaad ook handig voor dat soort dingen. En ik denk dat hij nu oud genoeg is om het zelf te waarderen, spulletjes erin stoppen die speciaal voor hem zijn en zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar je kunt het ook gebruiken voor als Ivan ergens anders heen gaat! Senna begint u interesse te krijgen in haar rugzakje, en dan gaat daar bijvoorbeeld de duplo kitty en een popje met auto in om mee te nemen als we ergens heen gaan
Ja dat! Dat begint Senna ook te krijgen inderdaad. En is ook leuk dat hij dan zelf iets kan bedenken dat hij mee wil nemen en dan zelf in de tas doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! De verzorgingstas begint inmiddels bovendien aardig vol te raken met twee kinderen, dus het lijkt me inderdaad ook handig voor dat soort dingen. En ik denk dat hij nu oud genoeg is om het zelf te waarderen, spulletjes erin stoppen die speciaal voor hem zijn en zo.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh nee!!![]()
Nou, ik hoop dat Niels ervan gaat houden, en dat hij dan een bioloogje wordt en geen autofreak. Maar volgens mij is het al te laat![]()
Jemig, vooral die broeken zijn HUGE!quote:De kleren die Niels aandoet op zijn eerste schooldag![]()
Oftewel de maat 104 kleertjes die hij van zijn oma gekregen heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
Nu nog mijn lief ervan overtuigen dat we een rugzak nodig hebben. Ik denk dat ik het als volgt aan ga pakken: "Zeg, welke rugzak zullen we voor Ivan kopen: de hond, de pinguïn of de aap?"
Die heb ik uit 'How 2 talk 2 kids'.quote:
ROFLquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heb ik uit 'How 2 talk 2 kids'.
Die pyjama is echt heel schattig! Ik weet niet eens meer hoe ik eraan kom. Zal wel H&M zijn, kinderafdeling. Eerst dacht ik dat 'ie veel te lang en smal zou zijn voor Ivan, maar hij zit heel netjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Twinkly het volgende:
Haha, vooral die botjes in de lijven van die dino'sMaar ik vind het toch een hele leuk pyjama, helemaal met dat jongetje erin!
Nou ja, het is eigenlijk how2talksoIcangetwhatIwantquote:
Hier worden de rugzakjes ook gebruikt in huis, er gaat van alles in wat ze graag bij zich willen hebben. Een van mijn zoontjes is inmiddels al 2 x in slaap gevallen met dat ding op zn rug vol met auto'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar je kunt het ook gebruiken voor als Ivan ergens anders heen gaat! Senna begint u interesse te krijgen in haar rugzakje, en dan gaat daar bijvoorbeeld de duplo kitty en een popje met auto in om mee te nemen als we ergens heen gaan
Dat bestaat al en het heet NLPquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk how2talksoIcangetwhatIwant
Anders wordt het echt de hoogste tijd! Ze hebben daar zulk leuk kinderspul!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat leuk, kaatjejannie! En dat vestje/bolerootje staat er heel gaaf bij!
Heeft de Wibra geen webwinkel?![]()
Je hebt nooit een 'alternatieve' periode in je puberteit gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Poppejans het volgende:
Nu ik de DC schoenen zie zegt het me nog niks![]()
Tasje en portomonee vind ik erg leuk
Juist wel, ik liep op Airwalks en later op legerkistjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je hebt nooit een 'alternatieve' periode in je puberteit gehad?
Dan moet je je schamenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Juist wel, ik liep op Airwalks en later op legerkistjes
Ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb m'n kistjes nog van de dump 2000
Ik zag geen sterrenrompers, anders wou ik die ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooooh Poppejans, dat zijn toch wel heel erg leuke dingen. Ik ga vanavond toch nog eens goed neuzen. Zijn er ook 'effen' sterrenrompers nog?
Octo, kan ik vanavond nog bij je bestellen? Wil je dan de nummers hebben ofzo?
Poppejans, welke maat kies jij?
die kleuren doen me denken aan doe maar, die elpee Skunkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je hebt nooit een 'alternatieve' periode in je puberteit gehad?
Ik heb heel wat Etnies stukgelopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dan moet je je schamen![]()
Haha DC is hét merk voor alternatieve/skaters.
Net als Etnies en Vans.
'droors clothing footwear' is de oude naam misschien ken je dat?
Want nu is het alleen nog maar 'dc' omdat quicksilver het overgenomen heeft.
Waarom weet ik dit allemaal
Je kan me pm'en met de artikelnummers of de artikelen+maat. Inzending mogelijk tot morgen 21.00 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooooh Poppejans, dat zijn toch wel heel erg leuke dingen. Ik ga vanavond toch nog eens goed neuzen. Zijn er ook 'effen' sterrenrompers nog?
Octo, kan ik vanavond nog bij je bestellen? Wil je dan de nummers hebben ofzo?
Poppejans, welke maat kies jij?
Dat tassie! AH toch? Ikwillum! Van de week heb ik al een lap inpakpapier meegenomen om in te lijsten, voor in de keukenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier zijn ze.. en er is al flink op gelopen vanmiddag. (met de nodige leuke opmerkingen van oude dammetjes)
DC type: manteca 2 crazy, suede/leer.
Ik vind ze erg leuk en Isa is verliefd, maar 't moet naar net je smaak zijn.
en een tasje + bijpassend portomonee die ze vanmiddag nog even 'zo nodig' moest hebben
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Ivan de rugzak met pinguïn besteld!
Ja klopt! en nu met 35% korting op alles met dat printje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat tassie! AH toch? Ikwillum! Van de week heb ik al een lap inpakpapier meegenomen om in te lijsten, voor in de keuken
morgen maar ff kieken dan, ik heb nu geen zin meer, ben net thuis, de ah waar ik al eerder was was gesloten ivm verbouwingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja klopt! en nu met 35% korting op alles met dat printje.
Oh, wat leuk! Dat vond ik ook de leukste van die drie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Ivan de rugzak met pinguïn besteld!
Verder eigenlijk niet goed gekeken, alleen wel heel leuk ondergoed gezien & sokken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef moussy het volgende:
[..]
morgen maar ff kieken dan, ik heb nu geen zin meer, ben net thuis, de ah waar ik al eerder was was gesloten ivm verbouwingWat hebben ze er nog meer van?
Hmm.. tis voor mn keuken, om nou onderbroeken tegen de kastjes aan te timmeren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Verder eigenlijk niet goed gekeken, alleen wel heel leuk ondergoed gezien & sokken.
Toen snel het tasje enzo meegenomen, want ze wilde nog 'verder' kijken, en ik weet hoe dat gaat
Ik denk dat het de H&M was, maar het kan ook de Hema zijn geweest. Hij komt in ieder geval van de grotejongensafdeling. Bij beide winkels zie ik hem niet meer online. Ik weet niet in welke maat Wolf nu zit, maar je kunt de pyjama eventueel wel overnemen als Ivan eruit gegroeid is. Hij blijft best mooi, vind ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk!
Maar waar komt die leuke dino pyjama nou vandaan? H&M?
Ik denk meestal niet zo lang na over aankopen. Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe laptop besteld en ik ben er zelfs toe in staat zo'n aankoop van het ene op het andere moment te doen. In dit geval heb ik er wel een weekje over nagedacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het zo leuk zoals jullie zo lekker spontaan dingen kunnen kopen en bestellen
ik ben dan zo dat ik er eerst een paar dagen over denk en het vergeet, of 4 keer terugga naar de winkel en het dan soms wel en soms niet koop. Ik ben een twijfelkont
Ja, dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, BJ, post ff je keuze als je wilt? Jij pikt er altijd precies de leuke dingen uit. Ik vind het een onoverzichtelijke rotsite en hou het zoeken altijd veel te snel voor gezien...
Dat was alleen voor de foto hoor. Als ze "m omheeft loopt ze als een hond achter dr staarje, uh, rugzak aan. Het is gewoon zo"n zwemtasje, maar dan in het klein. Hij is van Takko, die hebben ze in NL ook geloof ik. Lotte heeft daar op maandag haar slaapzak en pyjama in en dan gaatie op vrijdag pas weer mee terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Door die foto van Lotte wil ik ook een rugzakje voor Ivan! Hij gaat in april naar het kinderdagverblijf dat voor hem op loopafstand ligt. Dan kan hij zelf lekker wandelen met zijn eigen spulletjes in de rugzak! Maarja, ze moeten wel passen. Nu is hij gelukkig al een hele bink, dus ik denk dat ik het erop ga wagen.
Ja, daar heb ik wel belang bij! Wolf loopt een maat achter op Ivan ongeveer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat het de H&M was, maar het kan ook de Hema zijn geweest. Hij komt in ieder geval van de grotejongensafdeling. Bij beide winkels zie ik hem niet meer online. Ik weet niet in welke maat Wolf nu zit, maar je kunt de pyjama eventueel wel overnemen als Ivan eruit gegroeid is. Hij blijft best mooi, vind ik.
Haha, je personal shopper.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Twinkly, kun je jouw voorkeuren niet posten?
ik ga spoorslags even kijken of die leuke jas er nog isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je kan me pm'en met de artikelnummers of de artikelen+maat. Inzending mogelijk tot morgen 21.00 uur
Ik weet alleen niet precies van te voren wat de verzendkosten binnen Nederland gaan zijn, dat hangt natuurlijk van de hoeveelheid kleertjes af. En anders moeten we maar een DPAM meeting organiseren
Memmel gaat naar Parijs. Misschien ff pmmen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Gap heeft weer zoveel leuks he, en zenden niet naar NL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie je, die kan ik dus ook al niet vinden, niet bij tops, niet bij coats, niet bij basics.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh wat lief Ssserpenteik ga zo die site maar eens ff doorspeuren.. en zal mijn keuzes wel ff posten daarna...
1 tip; het spijkerjasje/trenchcoatje met het konijntje! ik ben dr heeeel erg blij mee en kan niet wachten tot het warmer wordt en mijn meisje deze aan kan trekken
Hahahahahahaha!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarop ik zei: Oeke zal trots op je zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |