Super schattig jurkje zeg! Lijkt me héél leuk met een wit vestje en mooie schoentjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:25 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt als het goed is ons kleurthema en ik vind dit best een geinig jurkje voor twee kleine meisjes. Wit vestje erover heen en witte schoentjes![]()
Zoiets Raissa?
[ afbeelding ]
zo'n jurkje in het wit zoeken, breed hardroze satijnen lint. een kunstbloem, ook in roze, bloem met een paar steekjes aan het lint en die om de jurk, eventueel ook met een paar steekjes op de naad vastzetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef Raissa het volgende:
Hello ladies!
Ik ben dringend op zoek naar een jurkje als onderstaande maar dan eentje die wél betaalbaar is. Hoeveel ik ook van mijn kleine meisje hou, ik heb echt geen 190 euro over voor een jurkje...
[ afbeelding ]
Helemaal ideaal zou het zijn als het jurkje wit is en de bloem fuchsia roze, maar dat is misschien te veeleisend
Ik heb al lopen speuren op allerlei webshops maar ik kan niks vinden wat er echt een beetje op lijkt, het meeste heeft of geen taille of is de verkeerde kleur... Als iemand zoiets tegenkomt kan je dan even aan mij denken en me een PMetje sturen?![]()
Zo zat ik ook een beetje te denken, zag een leuk wit jurkje met een zwart riempje wat natuurlijk zo in het roze kan maar kon het plaatje niet plakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo'n jurkje in het wit zoeken, breed hardroze satijnen lint. een kunstbloem, ook in roze, bloem met een paar steekjes aan het lint en die om de jurk, eventueel ook met een paar steekjes op de naad vastzetten.
is volgens mij niet zo moeilijk, en een geheel wit jurkje is wellicht makkelijker te vinden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Twinkly, kun je jouw voorkeuren niet posten?
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Die trui vind ik ook leuk, Twinkly! En de sokken met sterren! Maar ik heb het idee dat ik dat soort dingen hier ook bij de Zara en H&M kan krijgen. En ik durf geen tuinbroeken meer voor Ivan te kopen.
Hier dacht ik net precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Die trui vind ik ook leuk, Twinkly! En de sokken met sterren! Maar ik heb het idee dat ik dat soort dingen hier ook bij de Zara en H&M kan krijgen. En ik durf geen tuinbroeken meer voor Ivan te kopen.
Deze dan Raissa? Weliswaar geen roze bloem (maar die kun je er misschien zelf op zetten), maar wel taille en betaalbaar (69,95).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef Raissa het volgende:
Hello ladies!
Ik ben dringend op zoek naar een jurkje als onderstaande maar dan eentje die wél betaalbaar is. Hoeveel ik ook van mijn kleine meisje hou, ik heb echt geen 190 euro over voor een jurkje...
[ afbeelding ]
Helemaal ideaal zou het zijn als het jurkje wit is en de bloem fuchsia roze, maar dat is misschien te veeleisend
Ik heb al lopen speuren op allerlei webshops maar ik kan niks vinden wat er echt een beetje op lijkt, het meeste heeft of geen taille of is de verkeerde kleur... Als iemand zoiets tegenkomt kan je dan even aan mij denken en me een PMetje sturen?![]()
Ilse heeft nu met haar 4 maanden en 64 cm de maat 6 maanden aan, en die begint al krap te worden. Ik zou dus als ik jou was niet de 6 mnd maat kopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef Keshet het volgende:
Memmel, post anders de link gewoon? Ben benieuwd!
Staat Floris leuk Son! 't stond Dyon trouwens ook erg leuk!
Ik wil ook DPAM bestellen maar ik twijfel zo over de maat.Muppetje is nu 68 centimeter, wat bij DPAM de 6 maanden maat is. 74 centimter is maat 12 maanden. Ik denk/hoop/ dat ze in de zomer wel die lengte heeft maar maar maar AARGH.
![]()
Dus. Ik ga die site maar eens aanslingeren.
niks doorgeslagen! hop ga je camera/computer fixen voor foto's van je scorequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:20 schreef Kleurdoos het volgende:
doorgeslagen stelletje *mompelmompel*
Heb je er opties bij, of is het een open vraag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Twinkly het volgende:
Oeke/ Claudia, wat voor shirtje zou jij mooi vinden voor Niels voor onder het Zara tuinbroekje?
o jee jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Lishe het volgende:
O jee. Nu heb ik een blaasblOemjurk gezien op die site. Maar het gaat mn portemOnee te boven.
Ik zie lis al aan het strand! <3
nouuuu je koopt een witte ennnnnnnquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek een grasgroene legging. Wie weet er een?
rainbowbabiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Van bonnie Doon en dan zo'n groene met een madeliefje aan de onderkant, die hebben ze ook in 't roze en wit, super leuk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |