aan wie zou je dat nou moeten vragenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef SacreCoeur het volgende:
In de mama stonden kortingscodes voor oa zazou, kleertjes.com.. alleen de mama ligt bij m'n ouders nu.
Dus heeft iemand de codes misschien? gaat om 20% korting.
geen dankquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Superbe! Meteen de goede kleur
Voor onder haar koeienvachtrok
Ik heb een bestelling gedaan toen met cc. Voorgeschoten (maar was een klein cluppiequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef octopussy het volgende:
Wie heeft vorige keer de DPAM bestelling gedaan? Ik wil graag even weten wat handig is qua betalingen enzo.
Ik heb van jou, Poppejans, Beessie-jen en Rixt een bestelling doorgekregen en van Ymme en Keshet een pm dat ze mee willen doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef becky27 het volgende:
Zijn er eigenlijk veel dames die meedoen?
Is het nou bruin het broekje? Of antraciet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Twinkly het volgende:
Oeke/ Claudia, wat voor shirtje zou jij mooi vinden voor Niels voor onder het Zara tuinbroekje?
Die is leuk, ik vond die gisteren geplaatst is ook erg leuk. Dat jeansjurkje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Sorbootje het volgende:
Kiek, dit jurkje had ik bij de Wibra gekocht:
[ afbeelding ]
Alleen de kleur is niet zo duidelijk door kunstlicht met roze filters.
wat lief! En ook een veel te leuke sitequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die is leuk, ik vond die gisteren geplaatst is ook erg leuk. Dat jeansjurkje.
Zelf heb ik net eindelijk deze besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
wat lief! En ook een veel te leuke site
Jammer Missquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef miss_sly het volgende:
Damn, te laat. Mijn zus belde en we hebben 2 uur gepraat. Nou ja, goed voor de portemonnee dan maar
Ik kijk nog wel even. Ik ben nu een dappersnapper en ene riem aan het bestellen op musjes.com. Ben ik ook al een halve week over aan het denken, en nu ga ik het doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
Jammer MissMaar je kan nu dus ook met paypal betalen en het is met die kortingscode in feit nog maar 5 euro aan verzendkosten. Misschien nog wel de moeite waard.
ja, gelukkig zijn mijn kinderen al uit die maten gegroeid, maar ze hebben inderdaad leuke spulletjes. (maar wel erg duur...)quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef snoopy het volgende:
wat lief! En ook een veel te leuke site
Wat grappig dat je hem ook leuk vond! Is volgens mij ook wel iets voor Stef. De kleur is donkerpaarsquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en Poppejans, ik had laatst op de Zara-site zitten kijken en toen vond ik dat Wolfman-shirtje ook al leuk genoeg om te kopen, terwijl ik nog niet eens de link met Wolf had gelegdWel een foto van Wolf met dat shirtje posten he? Ik ben naar de Zara hier in de stad gegaan om 'm te bekijken, maar toen bleken ze daar geen kinderafdeling te hebben
Ja Dunsquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Keshet het volgende:
Twinkly, hoe ziet dat Zara tuinbroekje er uit? Ik denk dat groen, zoals de kleur van zijn speelgoedje, hem erg mooi staat!
Ik MOET een zoon. Dan kan hij altijd Dunskleertjes aan.![]()
Het is rampzalig inderdaad, zelfs de sokken zijn saai in een grotere maatquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:42 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind het momenteel ook 3x niks v jongetjes bij de Hema.En bij de grotere jongetjes vanaf mt 92 al helemaaaaal niet.Wat valt dat tegen vanaf die grotere maat zeg![]()
Ja, he!?quote:
Haha, groen of blauw zou mijn keus snel zijn, oranje is een kleur die we niet veel hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef Twinkly het volgende:
Oeke! Dankjewel! Ik vind het zo lastig om iets anders uit te zoeken dan ik normaal zou doen. Normaal zou ik onder bruin oranje of groen aantrekken, maar ik vind het leuk om nu eens iets anders uit te proberen.
Ja! Leuk hoor. Dat blauw-gestreepte shirt heb ik in romper, maar het past niet zo goed meer. Helaas kan ik er geen meer vinden in de H&M, want ik zou er graag nog een hebben in een grotere maat.quote:Niels heeft vandaag een Ko-outfit aan, vind ik danEen wijde broek met een wat strakker truitje. Het lukt me alleen niet om het goed op de foto te krijgen...
die van de nieuwe collectie zijn iets van 47 euro hequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef Incantrix het volgende:
Jullie zijn gemeen! Nu heb ik een briljante crawler van Moonkids gezien en nu moet ik die.. Maar dat is op het moment wel een aardige uitgaveMaar ze zijn zo lief!
In v&a gevraagd idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef moussy het volgende:
Ingrid, vraag het anders eens in het tweedehandskledingtopic, of had je dat al gedaan? Heb je een action in de buurt? Daar lagen bruine, bij de jongensafdeling.
Ze vallen passend, dus een maatje groter nemen, ik heb een blauwe voor Cas. Zijn 2 euro geloof ik, veel meer zal het niet zijn en daarna leg je hem gewoon in de kast voor Tylerquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
In v&a gevraagd idd.
Action nog niet aan gedacht! Tnx! Zet ik op het lijstje.
Groene sokjes hebben ze bij de hema.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef becky27 het volgende:
is zeker lastig en anders maar gewoon een wit maillotje. En dan nog op zoek naar groene sokken..... haha
Ja, ¤ 43,= ex. verzendkosten dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
die van de nieuwe collectie zijn iets van 47 euro heDe oude collectie is ook leuk en rond de 30 dacht ik
Die bruine! hebben hebben hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:30 schreef Twinkly het volgende:
Nog meer beenwarmertjes! Maar wel wat duurder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus! Smockdraad, wat is dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef Orea het volgende:
Oooooh is dat zo makkelijk? Hoe doe je dat precies??
Helemaal geweldig, maar ik ben dan ook gek op veloursquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef Incantrix het volgende:
Kijk dan:
[ afbeelding ]![]()
Er is ook een gele van, maar die lijkt me erg besmettelijk.
Dus.
ik heb m in 12maandenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Becky, het romp gedeelte van het pakje valt klein inderdaad. Ik moet bij zijn billen al flink sjorren om het lekker dicht te krijgen. Jammer is dat![]()
Ivan, gij mooierd met een super leuk rugtasje!
Voor de rest ben ik niet bijgelezen sorry
Oh, als je dat zou willen doen, graag!! Wat lief Sorbo, dankje!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:21 schreef Sorbootje het volgende:
Elmo, die rode jurkjes hingen hier nog wel bij de Wibra, moet ik even voor je kijken volgende week?
Wat betreft lengte gaat ze nu naar maat 80 en omtrek past ze nog makkelijk in 68quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hoor, no problem! Hoe groot is Tirza nu? Ze vallen niet heel ruim namelijk die jurkjes.
Heb ik wel, ik wil ook heel graag weer eens wat blousjes voor Ko maken, voor de lente en de zomer. Maar ik kom er maar niet aan toe. Te druk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:06 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, shirt over shirt is ook een leuk idee bij een tuinbroek. Dat vind ik Kobus ook zo leuk staan, laagjes met dat auto-bloesje heb je voor mij heel misschien een patroontje voor een bloesje met korte mouwtjes in maat 86?Ik zou heel graag een blousje willen maken voor Niels van dat konijntjesstofje wat ik ook voor het vogeltje gebruikt had.
zwarte maillots liggen, JAWEL bij de wibraquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef becky27 het volgende:
oooh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar ik zwarte maillots vandaan haal voor Noortje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |