Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal van Toek voor Fles:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Daar kan je heel goed gelijk in hebben. Dan gat het toch wel een investering vergen van een ieder. Dan blijven er maar weinig over. Maar dan nog, we gaan niet zwervers van de straat plukken om maar aan 4 man te komen. 4 man lijkt mij ideaal. Maar misschien hebben anderen daar ook ideeën over. En anders moeten we het doen met 3 of misschien zelfs maar 2 man. Dat zal een andere instelling vergen, maar daarmee wordt het niet meteen onmogelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik bedoelde met het inventariseren wie er mee gaan
ik denk dat als je daadwerrkelijk het reisje berlijn gaat organiseren er misschien niet eens veel mensen over blijven
we zien wel, go with the flow en manana mananaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je heel goed gelijk in hebben. Dan gat het toch wel een investering vergen van een ieder. Dan blijven er maar weinig over. Maar dan nog, we gaan niet zwervers van de straat plukken om maar aan 4 man te komen. 4 man lijkt mij ideaal. Maar misschien hebben anderen daar ook ideeën over. En anders moeten we het doen met 3 of misschien zelfs maar 2 man. Dat zal een andere instelling vergen, maar daarmee wordt het niet meteen onmogelijk.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef Barretje80 het volgende:
mja Whis.. je moet vooral zelf uitzoeken of JIJ het aan kan..
ik maak me daar weinig zorgen overIk ben niet sjaggie, ben soms erg verdrietig en vind MEZELF niks waard.. Niks tegen anderen hoor, hoewel het behoorlijk irri kan zijn als iemand in zelfmedelijden zwelgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
alweerquote:
Goed mottoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we zien wel, go with the flow en manana manana
als we 3 weken weg gaan heb ik ook wel 1 dag dat ik dat hebquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet sjaggie, ben soms erg verdrietig en vind MEZELF niks waard.. Niks tegen anderen hoor, hoewel het behoorlijk irri kan zijn als iemand in zelfmedelijden zwelgt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als we 3 weken weg gaan heb ik ook wel 1 dag dat ik dat heb![]()
![]()
dat weet ik van mezelf en op zo'n dag moet iedereen me gewoon even met rust laten en dan is het de volgende dag allemaal weer prima
Ooow, dat heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als we 3 weken weg gaan heb ik ook wel 1 dag dat ik dat heb![]()
![]()
dat weet ik van mezelf en op zo'n dag moet iedereen me gewoon even met rust laten en dan is het de volgende dag allemaal weer prima
tsja.. ik kan het niet mooier maken dan het isquote:
als we het maar niet allemaal op dezelfde dag hebbenquote:
Enige herkenning (al ligt het dan anders) isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. ik kan het niet mooier maken dan het is
Of juist wel. Een dagje ieder voor zich is misschien ook zo gek nog niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als we het maar niet allemaal op dezelfde dag hebben
laiverd...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enige herkenning (al ligt het dan anders) is![]()
![]()
True en dank!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
laiverd...
niemand is perfect en iedereen is op een gegeven moment gewoon irritant..
we hebben altijd nog de coupe/kamer lijkt mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Of juist wel. Een dagje ieder voor zich is misschien ook zo gek nog niet?
truste barretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
OK!
tijd om de oogjes dicht te doen!
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!
slaap zachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
OK!
Truste Barrretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
OK!
Hoezo dat?quote:
Hoezo niet? Ben je morgen vrij??quote:
Jup, heb vakantiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben je morgen vrij??
te vroeg gaan slapen is schlecht voor zijner imagoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben je morgen vrij??
Slaap lekker Barretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
OK!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
te vroeg gaan slapen is schlecht voor zijner imago![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
Friem, ik heb mijn frambozen in de IJssel geworpen. Wellicht wil jij nog een pas gewassen poesje aaien?
Jazekerquote:
Ik mis een geheime code he?? Toch???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
Friem, ik heb mijn frambozen in de IJssel geworpen. Wellicht wil jij nog een pas gewassen poesje aaien?
Meetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Alleen heb ik gewoon totaal geen kut te doen, vriendin is op wintersport, niemand gaat uit omdat veel mensen ziek zijn, zit ik hier een beetje de hele dag viool/gitaar te spelen, te lezen en te tekenen, te Fok! en en te voetballen met m'n broer...
nee hoor:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis een geheime code he?? Toch???
Het heeft te maken met dit topic:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
die vindt je hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar ik denk niet dat ik zoveel toevoeg op zo'n meet, ik kan me ook niet echt mengen in het gesprek van die 'volwassenen', en ik heb geen zin om te reizenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meet(niet dat ik durf, maar ok)
Heb ik wel eens gezien ja, lijkt wel een KSC-dingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor:
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
Tsss, ik was ook ooit 14/15 hoor.. En ik bedoelde een 1 op 1 meet om de verveling te verdrijven (al durf ik het niet en heb je er idd waarsch niks aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar ik denk niet dat ik zoveel toevoeg op zo'n meet, ik kan me ook niet echt mengen in het gesprek van die 'volwassenen', en ik heb geen zin om te reizen
Ahh, zo bedoel je, hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsss, ik was ook ooit 14/15 hoor.. En ik bedoelde een 1 op 1 meet om de verveling te verdrijven (al durf ik het niet en heb je er idd waarsch niks aan)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, zo bedoel je, hoe oud ben je eigenlijk?
Aan mij heb je ook vrij weinig, ik ben echt te vaag voor woorden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
Lul, mijn bierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Het heeft te maken met dit topic:
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
Dan zul je me al helemaal niet begrijpenquote:
MPG is er niet goed in die te verzamelen??quote:
Nee, ik ben sowieso een beetje onwerelds.. ook nooit iemand coke zien snuivenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan zul je me al helemaal niet begrijpen
Ooit iemand Wasabi zien snuiven?
Hij heeft het spreekwoord bedacht, dus iemand anders moet nu de oorsprong, betekenis én een voorbeeld erbij verzinnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MPG is er niet goed in die te verzamelen??
Ik ook niet hoor, dat wil nog niet zeggen dat je onwerelds bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso een beetje onwerelds.. ook nooit iemand coke zien snuiven
Dus LETTERLIJK dat topic??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij heeft het spreekwoord bedacht, dus iemand anders moet nu de oorsprong, betekenis én een voorbeeld erbij verzinnen
Och, zo vreemd is dat nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso een beetje onwerelds.. ook nooit iemand coke zien snuiven
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus LETTERLIJK dat topic??![]()
![]()
![]()
Tis dat ik niet lesbisch ben, maar frisgewassen poesjes aaien lijkt best goed hoor
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
idd. we doen zo met een aantal mensen om de beurt een spreekwoord, is ontzettend leuk hoor
.
Ik houd zo wie zo wel van spreekwoorden en gezegdes, dus dat topic is echt spekkie naar m'n bekkie
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Mijn poesjes houden niet van frisgewassen hoor...
(Tenzij ze niet onder de douche hoeven that is()
Ben jij op dit uur nog aan het fiedelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Bahbah, moet echt een nieuwe strijkstok, maar ben te lui om naar de stad te fietsen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Bahbah, moet echt een nieuwe strijkstok, maar ben te lui om naar de stad te fietsen
ben alleen thuis, ouders zijn naar een feest van kennissen, en broer is aan het logeren bij een vriend...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben jij op dit uur nog aan het fiedelen![]()
Wat vinden je huisgenoten daar van![]()
(of heb je een geluidsdichte kamer)
maar het moet al een week of 2 gebeurenquote:
En de burenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben alleen thuis, ouders zijn naar een feest van kennissen, en broer is aan het logeren bij een vriend...
Graag gedaanquote:
Wat uhhh, kan het jou schelen?? Die bellen vanzelf wel aanquote:
rechterburen wonen drie van de vier maanden in engeland, terwijl ze een kind hebben, die dus 3 van de 4 weken alleen thuis is samen met z'n broer [15 en 17] en die zijn ook volop aan het spelen en muziek aan het luisteren, en linker buren weet ik niet.quote:
Dan wil ik die wel aaienquote:
Sorry, ik kom uit een dorpje hé, daar doe je zoiets nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat uhhh, kan het jou schelen?? Die bellen vanzelf wel aan
Doe ik ook wel, maar soms...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry, ik kom uit een dorpje hé, daar doe je zoiets niet![]()
Daar probeer je een beetje rekening te houden met elkaar
slaap zequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef MPG het volgende:
Bahbah, morgen gaat om 7.00 weer de wekker...
Bedtijd dus![]()
![]()
Ligt er aan hoe dicht je op elkaar woont he??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry, ik kom uit een dorpje hé, daar doe je zoiets niet![]()
Daar probeer je een beetje rekening te houden met elkaar
Slaap wel MPEGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef MPG het volgende:
Bedtijd dus![]()
![]()
Truste MPGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef MPG het volgende:
Bedtijd dus![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef MPG het volgende:
Bedtijd dus![]()
![]()
prikt lekkerquote:
ja dat moet j eniet snuivenquote:
Als je vaag genoeg bent welquote:
nee nooitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je vaag genoeg bent wel
Vond het niet te harden bij het eten, en je moet er toch iets mee...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:37 schreef PeZu het volgende:
hee puber wasabi moe je eten, nie snuiven
je hebt al grondig onderzoek gedaan merk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is bezet hier die in de juiste leeftijdscategorie valt![]()
![]()
![]()
Niet zo raar ook trouwens![]()
Maar sommige jonkies zijn zoooo lief.. (lief he niet uhhh.,,,)
Sorry, ik ben ook al bezet, net een paar dagen te laatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is bezet hier die in de juiste leeftijdscategorie valt![]()
![]()
![]()
Niet zo raar ook trouwens![]()
Maar sommige jonkies zijn zoooo lief.. (lief he niet uhhh.,,,)
weggooienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vond het niet te harden bij het eten, en je moet er toch iets mee...
Nee hoor, onderzoek werd me opgedrongenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt al grondig onderzoek gedaan merk ik
Zonde!quote:
door wiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, onderzoek werd me opgedrongen
ja die zitten vast te springen om het ooh zo voedzame wasabiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zonde!
Al die arme kids in Afrika!
De mannen hier waren zeer uitvoerigquote:
Het ziet er nou ook niet echt super uit inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die zitten vast te springen om het ooh zo voedzame wasabi_!
het lijken net een stel oude wieven somsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De mannen hier waren zeer uitvoerig
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
het lijken net een stel oude wieven soms
kink fm staat al aanquote:
Waar hou je van?quote:
Ahh, zulksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Bon Jovi en Aerosmith en Metallica en Iron Maiden en
Van Metal tot ballad, maar geen, geen, house, trance of whateverquote:
Mooiquote:
Is prima snoesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom kunnen mensen het niet gewoon accepteren dat ik vegetariër ben, iedereen wil gelijk weten waarom, en dat het zo'n onzin is, vooral hier op FOK!, zou er bijna gek van worden
Is ook eigenlijk wel raar hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom kunnen mensen het niet gewoon accepteren dat ik vegetariër ben, iedereen wil gelijk weten waarom, en dat het zo'n onzin is, vooral hier op FOK!, zou er bijna gek van worden
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk wel raar hoor![]()
Als het niet de bedoeling was dat we varkens opeten, waarom zijn ze dan van spek gemaakt![]()
quote:
quote:
ZIE PI EN SMILEYquote:
Is wel zo lief, anders denken we dat je dood bentquote:
quote:
Friem lijkt me nog aanwezig...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, TFM is er nog.. De rest ook??
Truste liefiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
En idd. valt ik bijna in slaap dus ga ik maar nu
Weltruste![]()
En goed dat je er weer was![]()
![]()
Slaap zachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
En idd. valt ik bijna in slaap dus ga ik maar nu
Weltruste![]()
En goed dat je er weer was![]()
![]()
ik ben nog vrij actiefquote:
Kuipjequote:
tmfquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook moe, maar nog niet uitepraat
omdat jij 'm ook niet begroetquote:
WEL lees een topic of wat terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat jij 'm ook niet begroet
even de dagcijfers regelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook moe, maar nog niet uitepraat
doe ik niet hoorquote:
Ach, trek het je niet zo aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WEL lees een topic of wat terug
Ja, maar heb het er liever ff niet over.. Nou ja, bijzonder is het ook niet..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Woahh, nog iets bijzonders beleefd, Kuipje, Whisky?
Hè bahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar heb het er liever ff niet over.. Nou ja, bijzonder is het ook niet..
Nouja, vannacht sprong ik van een gebouw af en kwam gewoon op m'n voeten neer, kan ik me nog herinnerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie weet wat er in je dromen gebeurt
quote:Top 100 van maandag 21 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
014. 255 Marijkezwolle
016. 239 LovelyLady
022. 211 pgrferrari
024. 190 PeZu
027. 183 RockNijntje
033. 157 MPG
035. 152 DaMart
043. 139 Trevland
049. 130 goldfinger1963
052. 120 Muck
058. 113 Dr_Flash
065. 105 Koen66
068. 104 Barretje80
072. 100 Stuart
086. 091 Whiskers2009
088. 090 MaleDuck
095. 086 wel.o.k
ik heb je in het vorige topic nog begroet hoor lieverdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je zag me niet in het vorige topic....
Anyway: Hi GF
quote:
quote:
Owhquote:
Ja, hoi, sorry, ik kan niet de hele tijd terugpratenquote:
Slaap zacht lieve Whiskyquote:
Zal nog wel even duren, maar toch bedanktquote:
ik denk door je postenquote:
trusten TFMquote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Nouja, over 2 uur al op, lees ik net, naar het ziekenhuis voor medicijn controle, welverdiende slaap pakken, later!
En goedemorgen voor de vroege vogels
DMquote:
laters DMquote:Op dinsdag 22 februari 2011 06:48 schreef DaMart het volgende:
Welterusten GF.
Ik ben zo ook weer even weg. Tijd om naar de trein te gaan, maar ik ben straks vast wel mobiel online.
OAquote:
trevquote:
barretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:26 schreef Barretje80 het volgende:
goedemorgen!
hopelijk heeft iedereen iets beter geslapen dan ik
jaa.. jij bent een beetje vreemd..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
barretje![]()
ik moet nog gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hoi Marijkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Boh, wat wilde ik nog graag in bed blijven liggen
![]()
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Boh, wat wilde ik nog graag in bed blijven liggen
![]()
ik ga ook weer een kopje zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Kon maar moeilijk uit bed komen vanmorgen, maar flink aan de
deze ochtend.
Hai Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Marijke.
Ik herken je gevoel, had ook willen blijven liggen nog.
Goedemorgenquote:
Morgen Solquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Kon maar moeilijk uit bed komen vanmorgen, maar flink aan de
deze ochtend.
Goedemorgen meisjequote:
Wel goed... Lekker geslapen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meisje![]()
Hoe is het?
Fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed... Lekker geslapen...
Ik moet vandaag weer oppassen maar ik weet niet meer hoelaat![]()
Goedemorgen pgrquote:
Solquote:
Ach beterschapjesquote:
Ja maar het is een heel verschil of ik om half 10 moet beginnen of half 12 en ik ga liever met 2 banjers de supermarkt in dan met 4quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnRustig aan
Oeps, nou ja, je merkt het vanzelf denk ik?
Whiskers blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik nog wat gemist gisteravond?
sterkte vraariequote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whiskers blijkbaar.
Maar ik ga wat proberen te slapen
Ja, ik sliep wel goed. Wekker liep af, ik drukte hem uit en draaide me weer om... gelukkig realiseerde ik me nog net voor ik de kans kreeg weer in slaap te vallen dat het dinsdag is en geen weekendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai MartHeb jij wel een beetje lekker geslapen dan?
Ik heb zo vreemd gedroomd dat ik dat hier niet eens ga postenEr kwamen in elk geval gebakken vissen in voor
Goedemorgenquote:
Mijn opstandige bui en wat kloonsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik nog wat gemist gisteravond?
Beterschap!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whiskers blijkbaar.
Maar ik ga wat proberen te slapen
Goeiemorgen Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Hoe voel je je vanochtend?.
Die kloons heb ik nog meegemaakt, de rest nietquote:Mijn opstandige bui en wat kloons.
wat voor klonns?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen Mart![]()
Mwoah het gaat wel hoor, heb lekker geslapen
[..]
Die kloons heb ik nog meegemaakt, de rest niet
Mooi zo. Vandaag weer wat meer eten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen Mart![]()
Mwoah het gaat wel hoor, heb lekker geslapen
Het een had met het ander te makenquote:Die kloons heb ik nog meegemaakt, de rest niet
Ik doe het gewoon rustig aan hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi zo. Vandaag weer wat meer eten?
Ik snap er niks meer van, vooral omdat ik waarschijnlijk de enige ben die de kloons niet uit elkaar kan halenquote:Het een had met het ander te maken.
Was de kloners aan het pesten.
Heel verstandigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon rustig aan hoor
Nou, ik weet ook maar van eentje wie het isquote:Ik snap er niks meer van, vooral omdat ik waarschijnlijk de enige ben die de kloons niet uit elkaar kan halen
ik heb het ook allemaal gemist hoor ;0quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon rustig aan hoor
[..]
Ik snap er niks meer van, vooral omdat ik waarschijnlijk de enige ben die de kloons niet uit elkaar kan halen
Misschien had ik dat moeten doen, dan was mijn plaaggrap wat beter uit de verf gekomen, denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb het ook allemaal gemist hoor ;0
wsl has je er bij moeten zijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Panda72 het volgende:
Oke een gehaktbal voor je ontbijt om 08:20 s'morgens opwarmen in magnetron van de kantine is tot daar aan toe. Maar moet je die gehaktbal dan echt 10 minuten op vol vermogen opwarmen zodat om 08:30 het rookalarm afgaat en het hier nu stinkt naar verkoolde gehaktbal. Bedankt collega.
Is dat dezelfde weer van de bonbons? Dan zou ik hopen dat hij weer achter de deur staatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Panda72 het volgende:
Oke een gehaktbal voor je ontbijt om 08:20 s'morgens opwarmen in magnetron van de kantine is tot daar aan toe. Maar moet je die gehaktbal dan echt 10 minuten op vol vermogen opwarmen zodat om 08:30 het rookalarm afgaat en het hier nu stinkt naar verkoolde gehaktbal. Bedankt collega.
succes met werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel verstandig.
[..]
Nou, ik weet ook maar van eentje wie het is.
Maar goed, die opstandige bui ben ik wel kwijt, eens kijken of ik nu in een werkbui kan komen.
mogguhquote:
Oke het is best grappig behalve als de stank van de verkoolde gehaktbal naar jouw kamer drijftquote:
weet je zeker dat je niet bij een ministerie werkt ofzo??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Panda72 het volgende:
Nee dat is weer iemand anders. Hij snapte er niks van zei hij. Normaal warmt hij zijn gehaktbal thuis 10 minuten op het vuur en dan is het lekker goed warm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat dezelfde weer van de bonbons? Dan zou ik hopen dat hij weer achter de deur staat.
Ja maar hier werken ook genoeg idiotenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet bij een ministerie werkt ofzo??
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat is weer iemand anders. Hij snapte er niks van zei hij. Normaal warmt hij zijn gehaktbal thuis op 10 minuten op het vuur en dan is het lekker goed warm.
Hij heeft thuis geen magnetronquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Dit was de eerste keer dat hij met een magnetron in aanraking kwam?.
Aiaiai, dat doet zeer jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Houten speelgoedauto in oog=auw
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er nog steeds![]()
De echte sukkels
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aiaiai, dat doet zeer ja![]()
Morge zoetje![]()
Heb je voor noodgevallen niet een bril bij de hand ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Lens was ook nog kwijt, en nu zit ik met dik oog dat wazig kijkt en met hoofdpijn op mijn werk
*knuf*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Kusje op je oogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
zijn vervelende boemelukkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Morguh ootootjequote:
Kabeltjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen , eens mijn eerste ervaring met C# vandaagzo maar eens kijken hoe en wat
*download visual*.
Toekquote:
ze werken in een gestichtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet bij een ministerie werkt ofzo??
quote:
ik zie niksquote:
Als jij er bent schijnt de zon toch altijdquote:
Jaaaa. Fijn he.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als jij er bent schijnt de zon toch altijd![]()
oww das wel vervelend jah, heb je iets als luxaflex ofzo die je kunt laten zakken ?
overal kom je wereldvreemde volidioten tegen hoorquote:
Ja dat is zoquote:
prima ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het gaat wel hoor, rustig aan
eyy actief!quote:
Goede morgen meneer de eendquote:
het is:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
En de eerste toon is gezet vandaag
Sander zit op de trap met zijn grote mond
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het gaat wel hoor, rustig aan
Oepsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
hihih was ie ondeugend??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
hey LLquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Thijs gaat steeds zelf op de trap zitten, ook bij mijn ouders..omdat hij dat zo leuk vindtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
friem!quote:
trevquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
En de familie in Christchurch heeft het wederom overleefd...
zo is het voor hem dus ook geen strafquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs gaat steeds zelf op de trap zitten, ook bij mijn ouders..omdat hij dat zo leuk vindt
Ja hoor .. was een beetje sufquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mevrouw de engineer!
Gezellig gesprek met de CEO gehad?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs gaat steeds zelf op de trap zitten, ook bij mijn ouders..omdat hij dat zo leuk vindt
Mooi!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
En de familie in Christchurch heeft het wederom overleefd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |