Lul, mijn bierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Het heeft te maken met dit topic:
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
Dan zul je me al helemaal niet begrijpenquote:
MPG is er niet goed in die te verzamelen??quote:
Nee, ik ben sowieso een beetje onwerelds.. ook nooit iemand coke zien snuivenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan zul je me al helemaal niet begrijpen
Ooit iemand Wasabi zien snuiven?
Hij heeft het spreekwoord bedacht, dus iemand anders moet nu de oorsprong, betekenis én een voorbeeld erbij verzinnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MPG is er niet goed in die te verzamelen??
Ik ook niet hoor, dat wil nog niet zeggen dat je onwerelds bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso een beetje onwerelds.. ook nooit iemand coke zien snuiven
Dus LETTERLIJK dat topic??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij heeft het spreekwoord bedacht, dus iemand anders moet nu de oorsprong, betekenis én een voorbeeld erbij verzinnen
Och, zo vreemd is dat nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso een beetje onwerelds.. ook nooit iemand coke zien snuiven
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus LETTERLIJK dat topic??![]()
![]()
![]()
Tis dat ik niet lesbisch ben, maar frisgewassen poesjes aaien lijkt best goed hoor
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
idd. we doen zo met een aantal mensen om de beurt een spreekwoord, is ontzettend leuk hoor
.
Ik houd zo wie zo wel van spreekwoorden en gezegdes, dus dat topic is echt spekkie naar m'n bekkie
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Mijn poesjes houden niet van frisgewassen hoor...
(Tenzij ze niet onder de douche hoeven that is()
Ben jij op dit uur nog aan het fiedelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Bahbah, moet echt een nieuwe strijkstok, maar ben te lui om naar de stad te fietsen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Bahbah, moet echt een nieuwe strijkstok, maar ben te lui om naar de stad te fietsen
ben alleen thuis, ouders zijn naar een feest van kennissen, en broer is aan het logeren bij een vriend...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben jij op dit uur nog aan het fiedelen![]()
Wat vinden je huisgenoten daar van![]()
(of heb je een geluidsdichte kamer)
maar het moet al een week of 2 gebeurenquote:
En de burenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben alleen thuis, ouders zijn naar een feest van kennissen, en broer is aan het logeren bij een vriend...
Graag gedaanquote:
Wat uhhh, kan het jou schelen?? Die bellen vanzelf wel aanquote:
rechterburen wonen drie van de vier maanden in engeland, terwijl ze een kind hebben, die dus 3 van de 4 weken alleen thuis is samen met z'n broer [15 en 17] en die zijn ook volop aan het spelen en muziek aan het luisteren, en linker buren weet ik niet.quote:
Dan wil ik die wel aaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |