Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal van Toek voor Fles:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Daar kan je heel goed gelijk in hebben. Dan gat het toch wel een investering vergen van een ieder. Dan blijven er maar weinig over. Maar dan nog, we gaan niet zwervers van de straat plukken om maar aan 4 man te komen. 4 man lijkt mij ideaal. Maar misschien hebben anderen daar ook ideeën over. En anders moeten we het doen met 3 of misschien zelfs maar 2 man. Dat zal een andere instelling vergen, maar daarmee wordt het niet meteen onmogelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik bedoelde met het inventariseren wie er mee gaan
ik denk dat als je daadwerrkelijk het reisje berlijn gaat organiseren er misschien niet eens veel mensen over blijven
we zien wel, go with the flow en manana mananaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je heel goed gelijk in hebben. Dan gat het toch wel een investering vergen van een ieder. Dan blijven er maar weinig over. Maar dan nog, we gaan niet zwervers van de straat plukken om maar aan 4 man te komen. 4 man lijkt mij ideaal. Maar misschien hebben anderen daar ook ideeën over. En anders moeten we het doen met 3 of misschien zelfs maar 2 man. Dat zal een andere instelling vergen, maar daarmee wordt het niet meteen onmogelijk.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef Barretje80 het volgende:
mja Whis.. je moet vooral zelf uitzoeken of JIJ het aan kan..
ik maak me daar weinig zorgen overIk ben niet sjaggie, ben soms erg verdrietig en vind MEZELF niks waard.. Niks tegen anderen hoor, hoewel het behoorlijk irri kan zijn als iemand in zelfmedelijden zwelgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
alweerquote:
Goed mottoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we zien wel, go with the flow en manana manana
als we 3 weken weg gaan heb ik ook wel 1 dag dat ik dat hebquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet sjaggie, ben soms erg verdrietig en vind MEZELF niks waard.. Niks tegen anderen hoor, hoewel het behoorlijk irri kan zijn als iemand in zelfmedelijden zwelgt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als we 3 weken weg gaan heb ik ook wel 1 dag dat ik dat heb![]()
![]()
dat weet ik van mezelf en op zo'n dag moet iedereen me gewoon even met rust laten en dan is het de volgende dag allemaal weer prima
Ooow, dat heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als we 3 weken weg gaan heb ik ook wel 1 dag dat ik dat heb![]()
![]()
dat weet ik van mezelf en op zo'n dag moet iedereen me gewoon even met rust laten en dan is het de volgende dag allemaal weer prima
tsja.. ik kan het niet mooier maken dan het isquote:
als we het maar niet allemaal op dezelfde dag hebbenquote:
Enige herkenning (al ligt het dan anders) isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. ik kan het niet mooier maken dan het is
Of juist wel. Een dagje ieder voor zich is misschien ook zo gek nog niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als we het maar niet allemaal op dezelfde dag hebben
laiverd...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enige herkenning (al ligt het dan anders) is![]()
![]()
True en dank!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
laiverd...
niemand is perfect en iedereen is op een gegeven moment gewoon irritant..
we hebben altijd nog de coupe/kamer lijkt mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Of juist wel. Een dagje ieder voor zich is misschien ook zo gek nog niet?
truste barretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
OK!
tijd om de oogjes dicht te doen!
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!
slaap zachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
OK!
Truste Barrretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
OK!
Hoezo dat?quote:
Hoezo niet? Ben je morgen vrij??quote:
Jup, heb vakantiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben je morgen vrij??
te vroeg gaan slapen is schlecht voor zijner imagoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben je morgen vrij??
Slaap lekker Barretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
OK!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
te vroeg gaan slapen is schlecht voor zijner imago![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
Friem, ik heb mijn frambozen in de IJssel geworpen. Wellicht wil jij nog een pas gewassen poesje aaien?
Jazekerquote:
Ik mis een geheime code he?? Toch???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
Friem, ik heb mijn frambozen in de IJssel geworpen. Wellicht wil jij nog een pas gewassen poesje aaien?
Meetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Alleen heb ik gewoon totaal geen kut te doen, vriendin is op wintersport, niemand gaat uit omdat veel mensen ziek zijn, zit ik hier een beetje de hele dag viool/gitaar te spelen, te lezen en te tekenen, te Fok! en en te voetballen met m'n broer...
nee hoor:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis een geheime code he?? Toch???
Het heeft te maken met dit topic:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
die vindt je hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar ik denk niet dat ik zoveel toevoeg op zo'n meet, ik kan me ook niet echt mengen in het gesprek van die 'volwassenen', en ik heb geen zin om te reizenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meet(niet dat ik durf, maar ok)
Heb ik wel eens gezien ja, lijkt wel een KSC-dingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor:
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
Tsss, ik was ook ooit 14/15 hoor.. En ik bedoelde een 1 op 1 meet om de verveling te verdrijven (al durf ik het niet en heb je er idd waarsch niks aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar ik denk niet dat ik zoveel toevoeg op zo'n meet, ik kan me ook niet echt mengen in het gesprek van die 'volwassenen', en ik heb geen zin om te reizen
Ahh, zo bedoel je, hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsss, ik was ook ooit 14/15 hoor.. En ik bedoelde een 1 op 1 meet om de verveling te verdrijven (al durf ik het niet en heb je er idd waarsch niks aan)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, zo bedoel je, hoe oud ben je eigenlijk?
Aan mij heb je ook vrij weinig, ik ben echt te vaag voor woorden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |