Dat wel, maar eigenlijk de laatste jaren pas echt internationaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:12 schreef Beregd het volgende:
Ben helaas niet thuis voor de wielerwedstrijd die langs mijn deur rijdt (het nieuwsblad).
Machtige erelijst heeft het nieuwsblad/volk toch ondertussen
La Primavera , is voor mij de openerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef Gillingham het volgende:
Met de Omloop begint het wielerseizoen écht.
nee joh, de Tour Down Underquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:42 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
La Primavera , is voor mij de opener
Ik verheug me er ook op. Sowieso vind ik de Omloop en KBK (een beetje afhankelijk van het weer) leuke koersen, plus het zijn de eerste wedstrijden die live op TV komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Beregd het volgende:
Het seizoen begint uiteraard alsom vroeger, maar dit is toch de eerste wedstrijd van het seizoen waar je je dagen op voorhand al op verlekkert, waar je als het even kan ervoor zorgt dat je ze live kan volgen.
Ik ben mss subjectief als Belg, maar toch, het seizoen begint zaterdag.
Nee hoor, ik denk dat ook voor de meeste Nederlandse wielervolgers het seizoen zaterdag begint. Hiervoor waren het toch vooral exotische koersen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Beregd het volgende:
Het seizoen begint uiteraard alsom vroeger, maar dit is toch de eerste wedstrijd van het seizoen waar je je dagen op voorhand al op verlekkert, waar je als het even kan ervoor zorgt dat je ze live kan volgen.
ook wel mee eens hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Beregd het volgende:
Eindigt het seizoen dan? De echte bikkel gaat na de Japan Cup en de Amstel Curaçao Race door naar de ronde van Rwanda via de Tour de Okinawa, of de ronde van Bolivia.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
welnee, voor mij is dat de jayco bay cycling classic
quote:Oortjes brengen Omloop in gevaar
Het doorgaan van de 66ste editie van de Vlaamse voorjaarsklassieker Omloop Het Nieuwsblad staat op losse schroeven.
In de langlopende discussie over technische communicatiemiddelen hebben de renners en de UCI de stellingen ingenomen.
Verschillende ploegen zijn zaterdag van plan het verbod op oortjes te negeren. Pat McQuaid, voorzitter van de UCI, reageerde ferm. "Als dat gebeurt, dan is er geen koers. Dan trekken wij ons terug en zijn de renners niet verzekerd."
Rabobank start met oortjes
De Rabobank-ploeg slaat het dreigement van de UCI in de wind. "Wij zullen starten met oortjes", aldus Lars Boom. "Het is belangrijk dat wij eens worden gehoord en dat er niet vanachter een grote tafel beslissingen worden genomen, waarop wij alleen maar ja en amen moeten roepen."
Tweede protest
Het is dit jaar al het tweede protest van de renners tegen de afschaffing. Tijdens de eerste rit van de Ronde van Mallorca op 6 februari gingen de renners ook met de hulpmiddelen van start. Na de koers, die door Tyler Farrar werd gewonnen, besloot de UCI om de uitslag als niet officieel te beschouwen.
Huh?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:24 schreef SuikerVuist het volgende:
Waarom zouden de renners precies hier de grote jan willen uithangen? Ze reden toch al overal zonder waar ze zonder moesten rijden. Het had veel meer impact gehad indien ze dat in het Midden-Oosten hadden gedaan.'
Dekker zit in Almeria dit weekend, dacht ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Ereinion het volgende:
Zou Langeveld ook willen dat ze met oortjes rijden, zodat Erik Dekker weer wat van dat soort briljante strategieën als 'druk van achteren zetten' kan bedenken?
Op zijn site staat ie duidelijk. Maar bij een paar namen denk ik wel vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef franklop het volgende:
aantekeningen van ducrot
[ afbeelding ]
Apart, Rafai Chtioui en Danilo Napolitano rijden in Sardinïe. Zijn allebei vandaag nog gefinished. Kan zijn dat ze zich na de etappe direct verplaatsen naar Gent, maar dat lijkt me stug, want dan zou Water & Zeep morgen de laatste etappe met zes renners rijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef franklop het volgende:
aantekeningen van ducrot
[ afbeelding ]
http://nos.nl/video/22146(...)or-nederlanders.htmlquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef ItaloDancer het volgende:
http://nos.nl/video/221194-omloop-t-volk-van-vdb-tot-gilbert.html
KBK vorig was toch een slagveld als je dat ik zo terug zie. Flens komt niet meer vooruit. Alleen Traksel kan nog iets doen wat op sprinten lijkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/22146(...)or-nederlanders.html
Zelfde voor Kuurne, let ook op de Eddy Merckx look-a-like op 5:22. Zie hem elk jaar weer voorbij komen tijdens de Ronde.
quote:
Hiep hiep hoeraaaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef Pino112 het volgende:
14.25 op Nederland 1, met verslag van De Mart
Absoluut. Iedereen die er moet zitten, zit er ook. Ik mis idd alleen Tjallingii.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef Chiappucci het volgende:
De Nederlanders rijden sterk tot nu toe
Ik ook, heerlijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:01 schreef du_ke het volgende:
Mooie koers
. Als dit door het ontbreken van de oortjes komt ben ik voor
.
Wel sneu voor Terpstra
Boom was fel tegen het rijden zonder oortjes dacht ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Rijdt Rabobank stiekum met oortjes
Ik denk het niet. Dan had Langeveld al wel moeten inhouden. Bij Rabo waren ze altijd meester in een vreemde tactiek.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Rijdt Rabobank stiekum met oortjes
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dan had Langeveld al wel moeten inhouden. Bij Rabo waren ze altijd meester in een vreemde tactiek.
Zo bezien zou het voor Rabo alleen maar goed zijnquote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo bezien zou het voor Rabo alleen maar goed zijn
Vanochtend zelf een paar uurtjes gefietst, douchen, fietsen schoonmaken, soep, brood, televisie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geweldig toch, enorm kloteweer en mooie koers
Nederland 1 en Sporza. Nog 32 km,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Sorry voor de post zonder enige vorm van teruglezen maar daar heb ik geen zin in.
...
Hoelang nog?
Waar wordt het live uitgezonden?
32km Sporza en Nederland 1.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Sorry voor de post zonder enige vorm van teruglezen maar daar heb ik geen zin in.
...
Hoelang nog?
30 km en live bij de NOS en VRTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
...
Hoelang nog?
Zeker, er lijkt zelfs een serieuze kans op een Nederlandse overwinningquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Bedankt, dan heeft het zeker nog zin om naar beneden te lopen.
Dat moet ook enorm frustrerend zijn. Keihard gaan voor je kopman en dan blijk je hem kwijt te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef alpeko het volgende:
Terpstra ook lekker bezig zich. Beetje knechten voor Boonen om hem er volgens af te poefen. En zich vervolgens kwaad maken dat Boonen er niet bij zit.
Beetje zoals cancellara nu vorig jaar. Als Nederlander wel tof natuurlijk.quote:
Terpstra kan ook gewoon winnen. Gewoon lekker meetrappen daar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet ook enorm frustrerend zijn. Keihard gaan voor je kopman en dan blijk je hem kwijt te zijn.
Dat is wel vaak bij Flecha het geval. Hij maakt in het begin veel tijd goed, maar ik vraag me af of hij het volhoudt. Sebas heeft ook een leuke tijdrit in de benen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Hij reed wel vrij hard volgens mij.
Zat achter die val en had het heel de strook al moeilijk.quote:
Ik had het over die motorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is wel vaak bij Flecha het geval. Hij maakt in het begin veel tijd goed, maar ik vraag me af of hij het volhoudt. Sebas heeft ook een leuke tijdrit in de benen.
Zal wel weer aan de afstand liggen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Zat achter die val en had het heel de strook al moeilijk.
Langeveld lijkt me wel sneller dan Jan Anton.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef TLC het volgende:
Langeveld verliest wel erg snel veel tijd op Flecha.
Wat betreft aankomen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Langeveld lijkt me wel sneller dan Jan Anton.
Nu blijft het ongeveer gelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef TLC het volgende:
Langeveld verliest wel erg snel veel tijd op Flecha.
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:21 schreef Felagund het volgende:
G3 is toch gewoon de groep Boom? Boonen zit daar nog een minuut achter.
Gaat hard nu hoor. Rap onder de 40 sec vrees ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nu al een tijd rond die 46".
21km, staat ook linksboven in beeld.quote:
ben niet in de buurt van tvquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef PirE het volgende:
[..]
21km, staat ook linksboven in beeld.
Als ie bij komt is het: d'r op en d'r over.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef TheArt het volgende:
Het lijkt me dat Flecha wel terugkomt, maar hoeveel krachten gaat hij daarmee verspillen is de vraag.
Maar Langeveld zit dan weer al veel langer in het offensief.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef TheArt het volgende:
Het lijkt me dat Flecha wel terugkomt, maar hoeveel krachten gaat hij daarmee verspillen is de vraag.
Jeps. Wie weet houdt Langeveld ook wel een beetje in. Laat Flecha zich maar helemaal kapotbeuken om in Sebas z'n wiel te komenquote:
Ja, gaat nergens over. Nu blijft het weer gelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Falco het volgende:
De tijdswaarneming slaat weer nergens op
Precies. Status quo was het daar met Boom die goed afstopte...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:27 schreef TheArt het volgende:
Zonder die val van Paolini en Maaskant was dit nooit gebeurd.
Mart bevestigt dat ook, maar toch denk ik dat die Pijl in een wedstrijd als deze rapper aan kan komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jeps. Wie weet houdt Langeveld ook wel een beetje in. Laat Flecha zich maar helemaal kapotbeuken om in Sebas z'n wiel te komen
Ben ik ook een beetje bang voor..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mart bevestigt dat ook, maar toch denk ik dat die Pijl in een wedstrijd als deze rapper aan kan komen.
Flecha was al aan het geven, Roelandts was al aan het kraken, Boom zat al te ver naar achter.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Precies. Status quo was het daar met Boom die goed afstopte...
De twee sterksten rijden vooraan. De wedstrijd lijkt mij niet oneerlijk verlopen. Boom kon ook niet meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Flecha was al aan het geven, Roelandts was al aan het kraken, Boom zat al te ver naar achter.
Boom zat in positie 4. Die was wel meegekund denk ik. Boom moest voet aan de grond zetten bij de val van Paolini en Maaskant.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Flecha was al aan het geven, Roelandts was al aan het kraken, Boom zat al te ver naar achter.
Ik geloof er niks van dat Boom hem had laten gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem anders is dit een tactische blunder van jewelstequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat Langeveld aan de andere kant wel weet wat ie doet.
Vreemd genoeg had hij waarschijnlijk wel doorgereden als er oortjes waren geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, het jaarlijkse Rabo'tje in de omloop.
Die zit op 2 minuten..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef alpeko het volgende:
De rest is kansloos. Ik neem niet aan dat Langeveld wacht op Boom.
Hij was hoe dan ook bijgehaald, dus waarom zou hij nog 10 km alleen rijden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem anders is dit een tactische blunder van jewelste
Maar kan je spreken van een tactische blunder als je totaal geen weet hebt van hoe je tegenstander eraan toe is? Verhoeven was ook niet meer dichtbij om dingen te zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem anders is dit een tactische blunder van jewelste
Ja dat klopt wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar kan je spreken van een tactische blunder als je totaal geen weet hebt van hoe je tegenstander eraan toe is? Verhoeven was ook niet meer dichtbij om dingen te zeggen.
Ik snap het ook niet, hij had eigenlijk nog even door moeten trekken, Flecha zat aardig kapot.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, het jaarlijkse Rabo'tje in de omloop.
Maar dat wist Langeveld niet. En Verhoeven zat op dat moment ook al achter Flecha, dus kon hem ook niets zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, hij had eigenlijk nog even door moeten trekken, Flecha zat aardig kapot.
Dat is zo, pff ik leef nog in het oortjestijdperkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat wist Langeveld niet. En Verhoeven zat op dat moment ook al achter Flecha, dus kon hem ook niets zeggen.
Ja, dat was denk ik ook wat Langeveld dacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef alpeko het volgende:
Flecha was er toch wel bijgekomen. Ik denk dat Langeveld daarom maar dacht van laat hem dan maar meteen aansluiten.
Gevalletje: samen naar de finish en daar uitmaken wie het sterkst is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat was denk ik ook wat Langeveld dacht.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef alpeko het volgende:
Flecha was er toch wel bijgekomen. Ik denk dat Langeveld daarom maar dacht van laat hem dan maar meteen aansluiten.
Breukink? Dat was Nico Verhoeven, gewoon de ploegleider vandaag. Breukink is niets eens ploegleider meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef alpeko het volgende:
Sebas heeft zelf besloten om te wachten zegt Breukink
Ik viel er half in op de Belg. Kon niet herkennen wie het was. Verhoeven dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Breukink? Dat was Nico Verhoeven, gewoon de ploegleider vandaag. Breukink is niets eens ploegleider meer.
Dat leek me ook duidelijk uit de beelden. Geen oortjes en niemand in de buurt, dus het moest wel uit hemzelf komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef alpeko het volgende:
Sebas heeft zelf besloten om te wachten zegt Breukink
Of heeft ie kruit over die Flecha.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef Felagund het volgende:
Het zal wel net zo'n sprint worden als KBK vorig jaar.
Maakt niet uit, als ie de laatste 2 km ofzo maar gewoon in zn wiel gaat zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef TheArt het volgende:
Sebas, waarom toch nog op kop gaan rijden?
Zullen we de inktvis inschakelen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef alpeko het volgende:
Weer een Spanje - Nederland. Dit keer hopelijk met een ander resultaat.
Geef hem een karatetrapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef alpeko het volgende:
Weer een Spanje - Nederland. Dit keer hopelijk met een ander resultaat.
Een PIJLstaartinktvis?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zullen we de inktvis inschakelen?
ik denk het ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Flecha pakt em gewoon keihard op de macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |