Ik hoop het voor hem anders is dit een tactische blunder van jewelstequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat Langeveld aan de andere kant wel weet wat ie doet.
Vreemd genoeg had hij waarschijnlijk wel doorgereden als er oortjes waren geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, het jaarlijkse Rabo'tje in de omloop.
Die zit op 2 minuten..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef alpeko het volgende:
De rest is kansloos. Ik neem niet aan dat Langeveld wacht op Boom.
Hij was hoe dan ook bijgehaald, dus waarom zou hij nog 10 km alleen rijden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem anders is dit een tactische blunder van jewelste
Maar kan je spreken van een tactische blunder als je totaal geen weet hebt van hoe je tegenstander eraan toe is? Verhoeven was ook niet meer dichtbij om dingen te zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem anders is dit een tactische blunder van jewelste
Ja dat klopt wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar kan je spreken van een tactische blunder als je totaal geen weet hebt van hoe je tegenstander eraan toe is? Verhoeven was ook niet meer dichtbij om dingen te zeggen.
Ik snap het ook niet, hij had eigenlijk nog even door moeten trekken, Flecha zat aardig kapot.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, het jaarlijkse Rabo'tje in de omloop.
Maar dat wist Langeveld niet. En Verhoeven zat op dat moment ook al achter Flecha, dus kon hem ook niets zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, hij had eigenlijk nog even door moeten trekken, Flecha zat aardig kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |