ook wel mee eens hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Beregd het volgende:
Het seizoen begint uiteraard alsom vroeger, maar dit is toch de eerste wedstrijd van het seizoen waar je je dagen op voorhand al op verlekkert, waar je als het even kan ervoor zorgt dat je ze live kan volgen.
Ik ben mss subjectief als Belg, maar toch, het seizoen begint zaterdag.
Eindigt het seizoen dan? De echte bikkel gaat na de Japan Cup en de Amstel Curaçao Race door naar de ronde van Rwanda via de Tour de Okinawa, of de ronde van Bolivia.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
welnee, voor mij is dat de jayco bay cycling classic
quote:Oortjes brengen Omloop in gevaar
Het doorgaan van de 66ste editie van de Vlaamse voorjaarsklassieker Omloop Het Nieuwsblad staat op losse schroeven.
In de langlopende discussie over technische communicatiemiddelen hebben de renners en de UCI de stellingen ingenomen.
Verschillende ploegen zijn zaterdag van plan het verbod op oortjes te negeren. Pat McQuaid, voorzitter van de UCI, reageerde ferm. "Als dat gebeurt, dan is er geen koers. Dan trekken wij ons terug en zijn de renners niet verzekerd."
Rabobank start met oortjes
De Rabobank-ploeg slaat het dreigement van de UCI in de wind. "Wij zullen starten met oortjes", aldus Lars Boom. "Het is belangrijk dat wij eens worden gehoord en dat er niet vanachter een grote tafel beslissingen worden genomen, waarop wij alleen maar ja en amen moeten roepen."
Tweede protest
Het is dit jaar al het tweede protest van de renners tegen de afschaffing. Tijdens de eerste rit van de Ronde van Mallorca op 6 februari gingen de renners ook met de hulpmiddelen van start. Na de koers, die door Tyler Farrar werd gewonnen, besloot de UCI om de uitslag als niet officieel te beschouwen.
Huh?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:24 schreef SuikerVuist het volgende:
Waarom zouden de renners precies hier de grote jan willen uithangen? Ze reden toch al overal zonder waar ze zonder moesten rijden. Het had veel meer impact gehad indien ze dat in het Midden-Oosten hadden gedaan.'
Dekker zit in Almeria dit weekend, dacht ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Ereinion het volgende:
Zou Langeveld ook willen dat ze met oortjes rijden, zodat Erik Dekker weer wat van dat soort briljante strategieën als 'druk van achteren zetten' kan bedenken?
Op zijn site staat ie duidelijk. Maar bij een paar namen denk ik wel vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef franklop het volgende:
aantekeningen van ducrot
[ afbeelding ]
Apart, Rafai Chtioui en Danilo Napolitano rijden in Sardinïe. Zijn allebei vandaag nog gefinished. Kan zijn dat ze zich na de etappe direct verplaatsen naar Gent, maar dat lijkt me stug, want dan zou Water & Zeep morgen de laatste etappe met zes renners rijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef franklop het volgende:
aantekeningen van ducrot
[ afbeelding ]
http://nos.nl/video/22146(...)or-nederlanders.htmlquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef ItaloDancer het volgende:
http://nos.nl/video/221194-omloop-t-volk-van-vdb-tot-gilbert.html
KBK vorig was toch een slagveld als je dat ik zo terug zie. Flens komt niet meer vooruit. Alleen Traksel kan nog iets doen wat op sprinten lijkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/22146(...)or-nederlanders.html
Zelfde voor Kuurne, let ook op de Eddy Merckx look-a-like op 5:22. Zie hem elk jaar weer voorbij komen tijdens de Ronde.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |