21km, staat ook linksboven in beeld.quote:
ben niet in de buurt van tvquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef PirE het volgende:
[..]
21km, staat ook linksboven in beeld.
Als ie bij komt is het: d'r op en d'r over.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef TheArt het volgende:
Het lijkt me dat Flecha wel terugkomt, maar hoeveel krachten gaat hij daarmee verspillen is de vraag.
Maar Langeveld zit dan weer al veel langer in het offensief.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef TheArt het volgende:
Het lijkt me dat Flecha wel terugkomt, maar hoeveel krachten gaat hij daarmee verspillen is de vraag.
Jeps. Wie weet houdt Langeveld ook wel een beetje in. Laat Flecha zich maar helemaal kapotbeuken om in Sebas z'n wiel te komenquote:
Ja, gaat nergens over. Nu blijft het weer gelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Falco het volgende:
De tijdswaarneming slaat weer nergens op
Precies. Status quo was het daar met Boom die goed afstopte...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:27 schreef TheArt het volgende:
Zonder die val van Paolini en Maaskant was dit nooit gebeurd.
Mart bevestigt dat ook, maar toch denk ik dat die Pijl in een wedstrijd als deze rapper aan kan komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jeps. Wie weet houdt Langeveld ook wel een beetje in. Laat Flecha zich maar helemaal kapotbeuken om in Sebas z'n wiel te komen
Ben ik ook een beetje bang voor..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mart bevestigt dat ook, maar toch denk ik dat die Pijl in een wedstrijd als deze rapper aan kan komen.
Flecha was al aan het geven, Roelandts was al aan het kraken, Boom zat al te ver naar achter.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Precies. Status quo was het daar met Boom die goed afstopte...
De twee sterksten rijden vooraan. De wedstrijd lijkt mij niet oneerlijk verlopen. Boom kon ook niet meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Flecha was al aan het geven, Roelandts was al aan het kraken, Boom zat al te ver naar achter.
Boom zat in positie 4. Die was wel meegekund denk ik. Boom moest voet aan de grond zetten bij de val van Paolini en Maaskant.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Flecha was al aan het geven, Roelandts was al aan het kraken, Boom zat al te ver naar achter.
Ik geloof er niks van dat Boom hem had laten gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |