Dat is zo, pff ik leef nog in het oortjestijdperkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat wist Langeveld niet. En Verhoeven zat op dat moment ook al achter Flecha, dus kon hem ook niets zeggen.
Ja, dat was denk ik ook wat Langeveld dacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef alpeko het volgende:
Flecha was er toch wel bijgekomen. Ik denk dat Langeveld daarom maar dacht van laat hem dan maar meteen aansluiten.
Gevalletje: samen naar de finish en daar uitmaken wie het sterkst is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat was denk ik ook wat Langeveld dacht.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef alpeko het volgende:
Flecha was er toch wel bijgekomen. Ik denk dat Langeveld daarom maar dacht van laat hem dan maar meteen aansluiten.
Breukink? Dat was Nico Verhoeven, gewoon de ploegleider vandaag. Breukink is niets eens ploegleider meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef alpeko het volgende:
Sebas heeft zelf besloten om te wachten zegt Breukink
Ik viel er half in op de Belg. Kon niet herkennen wie het was. Verhoeven dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Breukink? Dat was Nico Verhoeven, gewoon de ploegleider vandaag. Breukink is niets eens ploegleider meer.
Dat leek me ook duidelijk uit de beelden. Geen oortjes en niemand in de buurt, dus het moest wel uit hemzelf komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef alpeko het volgende:
Sebas heeft zelf besloten om te wachten zegt Breukink
Of heeft ie kruit over die Flecha.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef Felagund het volgende:
Het zal wel net zo'n sprint worden als KBK vorig jaar.
Maakt niet uit, als ie de laatste 2 km ofzo maar gewoon in zn wiel gaat zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef TheArt het volgende:
Sebas, waarom toch nog op kop gaan rijden?
Zullen we de inktvis inschakelen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef alpeko het volgende:
Weer een Spanje - Nederland. Dit keer hopelijk met een ander resultaat.
Geef hem een karatetrapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:53 schreef alpeko het volgende:
Weer een Spanje - Nederland. Dit keer hopelijk met een ander resultaat.
Een PIJLstaartinktvis?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zullen we de inktvis inschakelen?
ik denk het ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Flecha pakt em gewoon keihard op de macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |