Ik ook, heerlijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:01 schreef du_ke het volgende:
Mooie koers
. Als dit door het ontbreken van de oortjes komt ben ik voor
.
Wel sneu voor Terpstra
Boom was fel tegen het rijden zonder oortjes dacht ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Rijdt Rabobank stiekum met oortjes
Ik denk het niet. Dan had Langeveld al wel moeten inhouden. Bij Rabo waren ze altijd meester in een vreemde tactiek.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Rijdt Rabobank stiekum met oortjes
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dan had Langeveld al wel moeten inhouden. Bij Rabo waren ze altijd meester in een vreemde tactiek.
Zo bezien zou het voor Rabo alleen maar goed zijnquote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo bezien zou het voor Rabo alleen maar goed zijn
Vanochtend zelf een paar uurtjes gefietst, douchen, fietsen schoonmaken, soep, brood, televisie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geweldig toch, enorm kloteweer en mooie koers
Nederland 1 en Sporza. Nog 32 km,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Sorry voor de post zonder enige vorm van teruglezen maar daar heb ik geen zin in.
...
Hoelang nog?
Waar wordt het live uitgezonden?
32km Sporza en Nederland 1.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Sorry voor de post zonder enige vorm van teruglezen maar daar heb ik geen zin in.
...
Hoelang nog?
30 km en live bij de NOS en VRTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
...
Hoelang nog?
Zeker, er lijkt zelfs een serieuze kans op een Nederlandse overwinningquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Bedankt, dan heeft het zeker nog zin om naar beneden te lopen.
Dat moet ook enorm frustrerend zijn. Keihard gaan voor je kopman en dan blijk je hem kwijt te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef alpeko het volgende:
Terpstra ook lekker bezig zich. Beetje knechten voor Boonen om hem er volgens af te poefen. En zich vervolgens kwaad maken dat Boonen er niet bij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |