FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Laat me alleen, alleen met al m'n verdriet,quote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef pjotterdeotter het volgende:
LAAT ME laat me nu maar even alleeeeeeeen laat me laahaaat me
ramses shaffie
Met Alexquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Nune het volgende:
En ze huilt niet wegens de nominaties maar vanwege een kutgesprek dat ze net had.
Met Alex natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Nune het volgende:
En ze huilt niet wegens de nominaties maar vanwege een kutgesprek dat ze net had.
daar zijn veel vrouwen goed in ja hahahaahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Cynthia doet lief...puur acteerwerk...oscarworthy......
gesprek met alex over hun relatie in het huis. Wat ik er kort van begreep heeft zij vanmiddag tegen hem gezegd dat ze hem niets vond oid?. Ik gok dat ze dit gedaan heeft om de relatie met guido tot stand te houden, terwijl ze alex wel leuk vindquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef MissHobje het volgende:
Laura had een kutgesprek zegt ze.. dem heb ik gemist, wat was het dan?
Ja hoor, vlak voor de SL.quote:
hahahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
GUIDO in the tuin...........IVANHOOOO...te paard, ga verdomme je meisje helpen.............(*gayalert Gayalert)
Arme Laura, jankend in beeld is erg, getroost worden door Mister Wratten-op-zijn-lul is nog veel erger...................
En Aafke.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik durf het bijjjjjjjjjjjna niet te vragen, maar wie zijn er nou genomineerd dan?
Laura en Cynthia?
je moet je continu verdedigenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
nou begint laura ook al: het lijkt wel een herhaling van Joanna: Iedereen veroordeelt je
+ Aafke.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik durf het bijjjjjjjjjjjna niet te vragen, maar wie zijn er nou genomineerd dan?
Laura en Cynthia?
En Aafkequote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
Laura en Cynthia?
Er werd daar weer gerefereerd naar een gesprek van die middag, kon 't ook maar moeilijk volgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef MissHobje het volgende:
Maar wat werd er gezegd? weet je dat toevallig?
En Aafke.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
Laura en Cynthia?
Heul niet!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
Guido lijkt haast... he.. het.. hetero!
Zei hij datquote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef Ireth het volgende:
"Zal ik zeggen dat het nep is van mijn vriendin?"
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
Guido lijkt haast... he.. het.. hetero!
heb het gesprek stukje gevolgd, kwam erop neer dat het voor beide duidelijk was hoe de vork in elkaar steekt door het gesprek van vanmiddag. Wat dat gesprek inhield heb ik niet gehoord maar kwam op mij over als een gesprek waarin laura verteld heeft dat ze niets voor hem voelt, natuurlijk omdat ze een relatie met guido moet hebben. Eigenlijk vind ze alex wel leuk gok ikquote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar wat werd er gezegd? weet je dat toevallig?
Yes you have!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef pullup het volgende:
In ieder geval een paar spannende COS- TTs sinds vanmiddag![]()
Vertel me nu niet dat ik daadwerkelijk iets gemist heb
helaas je bent te laat, en leuk dat het wordt, het gaat nu pas beginnenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef Marieke_B het volgende:
Guido stelt voor om te zeggen dat het verhaal over zijn vriendin nep is.
Ja! Maar Laura zei dat Joanne het wel geloofde ofzoiets!quote:
Laura kan er fakking ook niks aan doen dat ze heeft gekozen voor fakking nep tieten?!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
nou begint laura ook al: het lijkt wel een herhaling van Joanna: Iedereen veroordeelt je
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helaas je bent te laat, en leuk dat het wordt, het gaat nu pas beginnen
Je hebt SL's een crisis en veel geschreeuw gemist, het is heel mooi bijgehouden in het streamverslag topic, pak een biertje en game on.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laura kan er fakking ook niks aan doen dat ze heeft gekozen voor fakking nep tieten?!.
Nee dat is een prestatiequote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja! Maar Laura zei dat Joanne het wel geloofde ofzoiets!
Tof.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je hebt SL's een crisis en veel geschreeuw gemist, het is heel mooi bijgehouden in het streamverslag topic, pak een biertje en game on.
Ik vind daar juist zeer weinig instaanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je hebt SL's een crisis en veel geschreeuw gemist, het is heel mooi bijgehouden in het streamverslag topic, pak een biertje en game on.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik vind daar juist zeer weinig instaan.
Maargoed, zonder al te voorbarig te willen zijn, wil ik jullie vast een beetje bedanken want de reclames lijken alsnog verleden tijd.
Het volgde elkaar allemaal zeer snel op, hulde voor degenen die de moeite hebben genomen het letterlijk weer te geven.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Maargoed, zonder al te voorbarig te willen zijn, wil ik jullie vast een beetje bedanken want de reclames lijken alsnog verleden tijd.
Hodr. Morgen weer streamlocksquote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
laura gaat morgen ook boos worden en schreeuwen
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef catwaezle het volgende:
Dit vind ik dus een van mijn mooiste captures tot nu toe
[ afbeelding ]
Ja sowieso hulde voor de mensen die die moeite nemen ..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het volgde elkaar allemaal zeer snel op, hulde voor degenen die de moeite hebben genomen het letterlijk weer te geven.
Het is ook echt een kutsituatie.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef angeljacky het volgende:
Maar laura krijgt dus alle negatieviteit over zich heen dat ze zo aan pampt met Guido terwijl hij een vriendin heeft. Ja kan me er heel wat bij voorstellen dus en dan Alex die er ook niets van begrijpt zei ze.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Refurb het volgende:
Bij het introductiefilmpje was Fok ook te zien
quote:
we waren in beeeeeeeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Refurb het volgende:
Bij het introductiefilmpje was Fok ook te zien
Wat niemand weet is dat hij eigenlijk ook DE MOL is....doet 2 programma's...multitasken enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
De Net-niet-miss en het wrattenzwijntje.............A Lovestory.........it will end shocking.
(dont mind my bad english)
Gut, een relatie faken real live en een relatie faken in dit huis......een dubbelrol voor Guido.
Jij hebt ook het inlevingsgevoel van een bos wortels of niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Maria44 het volgende:
Net als toen ze vorige week Guido noemde als haar maatje in het huis. Toen ging ze daarna ook buiten zitten janken omdat ze geen mensen wilde kwetsen. Maar het moet van achter he. En nu moet ze weer dingen ivm haar missie doen en heeft ze weer een probleem want Alex wil haar niet meer, boe fucking hoe.
Ja is ook niet leuk voor hem, volgens mij is hij verliefdquote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Nostalgist het volgende:
Alex heeft dus tegen Laura gezegd dat hij afstand gaat nemen...
En haar dan advies geeft, maar dan wel een stuk of 20 'je moet het zelf weten' tussendoor gooit.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat joanna zo weer komt, en alles begrijpt
Notendop: Sofia was een beetje gespannen over wat er al dan niet over haar bekend was, Cynthia heeft het eea losgelaten over wat Jurrien had gevonden over haar, blijkt dat Gerard van alles heeft gehoord van zijn begeleider, iemand van EndeMol, hij wist haar met naam en toenaam te noemen. Sofietje ging naar achter om te vragen hoe het zat en zij hebben daar tegen haar gelogen, daarom is ze uit haar plaat gegaan en Gerard ging zich verdedigen door te benoemen hoe het precies ging. Resusltaat: "Een technische storing" volegens twitter, dat bericht is later weggehaald.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Voordat ze haar schoenen heeft beoordeeldquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat joanna zo weer komt, en alles begrijpt
Daar is ze alquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Day het volgende:
[..]
En haar dan advies geeft, maar dan wel een stuk of 20 'je moet het zelf weten' tussendoor gooit.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja is ook niet leuk voor hem, volgens mij is hij verliefd
hij moet raden nep relatiequote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Nostalgist het volgende:
Alex gaat volgende week mischien drukken voor het feit dat Laura en Guido een relatie hebben !
Die doet het!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
Uurtje of 11? Het is daar toch pas half 10 nu?
Heb ik maar hij doet het niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
FireFox installeren
en http://www.spixtv.nl/iframe.php
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef MissHobje het volgende:
whehe ze sturen Alex er op afde oplossende ridder
Wat zijn jullie allemaal negatief over Joanna zeg. Ze deed het op haar eigen wat onbeholpen manier prima met Sofia en nu ook weer met Lauraquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Day het volgende:
[..]
En haar dan advies geeft, maar dan wel een stuk of 20 'je moet het zelf weten' tussendoor gooit.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Loopt er een blij "wat zullen we drinken" te fluiten
Vind ik ook. Joannaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal negatief over Joanna zeg. Ze deed het op haar eigen wat onbeholpen manier prima met Sofia en nu ook weer met Laura
Dit is ook mogelijk 4 streamsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik je kan geven Lies http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
Daarom baalde ze ook van de opdrachtquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ja kom nou Laura had dit kunnen verwachten toch?
Ik denk eerder dat de productie of redactie dat heeft gedaan. De regie bemoeit zich alleen met in beeld brengen daarvanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef itsme het volgende:
Zo Laura. Jij mag nu zeker blijven. De regie heeft haar er duidelijk op gewezen dat ze niet genoeg in beeld komt en dat als ze wilt blijven ze wel wat moet doen.
Wat? Dat ze een beetje gek wordt op iemand maar dat niet kan laten merken omdat ze vanwege een missie moet doen dat ze gek is op een ander? Kom op zegquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ja kom nou Laura had dit kunnen verwachten toch?
Ja natuurlijk. Volgens mij heb ik deze fout dan meerdere keren gemaakt vanavond.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de productie of redactie dat heeft gedaan. De regie bemoeit zich alleen met in beeld brengen daarvan
Indd jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Alex druk gewoon op die knop... win-win lul, heb dat nou ff door
als hij idd door heeft dat het geheim niet is dat laura en guido een relatie hebben kan hij zijn zinnen weer op laura zettenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Alex druk gewoon op die knop... win-win lul, heb dat nou ff door
Alles goed Juud?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Juud79 het volgende:
Ik lig al in bed, maar zo alleen met tekst en zonder streams is t een stuk leuker.
En dubbele jackpot...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als hij idd door heeft dat het geheim niet is dat laura en guido een relatie hebben kan hij zijn zinnen weer op laura zetten
ik weet iig wel dat er hele verdrietige muziek op de achtergrond zal spelen bij het laura huilt momentje.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
En wat zien we hiervan overmorgen in de uitzending?__!
Ik bedoel die actie rondom Sofia netquote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef itsme het volgende:
[..]
ik weet iig wel dat er hele verdrietige muziek op de achtergrond zal spelen bij het laura huilt momentje.
Jij hebt mij nog niet gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef Kaasmix het volgende:
Ik vind t best zielig voor Laura en Alex, Laura kan beter gewoon heel t geheim vergeten en lekkker voor Alex gaan; ze passen goed bij elkaar van wat ik kan zien!
Hoezo Alex een klootzak?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk vind ik Alex een enorme klootzak, maar omdat Laura mag-ie wel ff blijven. Gewoon omdat er dan een 'Made in Portugal'-stempel op dat kind, dat ze produceren, komt te staan
Ja dat bad moet wel vol hè!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Soury het volgende:
Zit je in Portugal. Huis met zwembad. Ga je lopen janken.
Ze huilt echt, maar de reden klopt nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Huilt Laura nou eigenlijk nep omdat ze huilt om net te doen of ze Guido leuk vindt?
Ik ben ffkes gestopt met het volgen van dat topic, wordt te druk maar hou het zeker in mijn acherhoofd. Fijn dat het zo goed met jullie gaat.quote:
Het is best kut natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef Kaasmix het volgende:
Ik vind t best zielig voor Laura en Alex, Laura kan beter gewoon heel t geheim vergeten en lekkker voor Alex gaan; ze passen goed bij elkaar van wat ik kan zien!
Oh, nou, dan zoom ik maar ff wat scherper op hem in. Dacht dat 'ie wel leuk was.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook niet erg sympathiek eigenlijk.
Het was ook niet te verwachten dat ze het lang zouden volhouden met al die spanningen om hen heen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef kahaarin het volgende:
Mijn god, het is daar kwart voor tien en men gaat al naar bed? WTF......
Wat moet Alex drukkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Of Alex drukt nu niet om ervoor te zorgen dat ze nog in het huis blijft donderdag.
Servio heeft een vriendje en Guido heeft er 100 gehad.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer maakt Servio onderhand eens zijn move bij Guido...
En dat kan maar vanwege 1 reden zijn.... en dat is omdat hij dus een vriendin thuis heeft. Was dat niet het geval, dan had Guido heus wel veel meer werk gemaakt van de opdracht.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is best kut natuurlijk.
Maar als ze het écht héél erg vindt, dan laat ze dat geheim gewoon stikken. 't Is nou ook niet zo dat Guido zijn ziel en zaligheid stopt in de uitvoering ervan.
Mee eens.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als ze het écht héél erg vindt, dan laat ze dat geheim gewoon stikken. 't Is nou ook niet zo dat Guido zijn ziel en zaligheid stopt in de uitvoering ervan.
Belachelijk, tijd voor sjoelen, klaverjassen en een nachtzuster.....quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Nune het volgende:
[..]
Het was ook niet te verwachten dat ze het lang zouden volhouden met al die spanningen om hun heen.
Maar kunnen ze hun geheim wel laten stikken?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Man.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Servio heeft een vriendje en Guido heeft er 100 gehad.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
haai! Ik mag geen biertjes meer, alleen sap. Zie sig.
Nou, door het verhaal dat hij net tegen Iggy vertelde heb ik wel het idee dat hij op het juiste spoor zitquote:
Ach kom, dat valt toch op? De hele week mengt ze zich niet in de groep. Ze speelt het doelbewust zo.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jij hebt ook het inlevingsgevoel van een bos wortels of niet?
Ja precies, dan krijgen ze na 2 weken hun oude geheim terug.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Maar kunnen ze hun geheim wel laten stikken?
Hij mag deze week niet meer drukken.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, door het verhaal dat hij net tegen Iggy vertelde heb ik wel het idee dat hij op het juiste spoor zit
Iemand waarvan 't geheim geraden is of geen geheim meer heeft maakt geen kans meer tijdens de nominaties en stemmingenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeg ik!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Juud79 het volgende:
Ik lig al in bed, maar zo alleen met tekst en zonder streams is t een stuk leuker.
Als Alex nou na donderdag gewoon dat geheim even raadt dan zijn ze er vanaf toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Toch wel jammer dat Alex en Laura nu niets krijgen.
Laura moet dat met Guido blijven volhouden.
Of Guido 100 vriendjes heeft gehad weet ik niet. Dat gok ik eerder bij Servio.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Servio heeft een vriendje en Guido heeft er 100 gehad.
Voor wie heeft hij dan al gedrukt?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hij mag deze week niet meer drukken.
Nope, het gaat gewoon snel.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Kaasmix het volgende:
COS is echt super irritant om te volgen op een smartphone zeg, heeft FOK! een android app mss?
Nopequote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Kaasmix het volgende:
COS is echt super irritant om te volgen op een smartphone zeg, heeft FOK! een android app mss?
thanks!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://www.delandschapswi(...)rary/vruchtensap.jpg
Pas maar op. Straks gooien ze er Lord of the rings in. ALLE DRIE FILMS!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Belachelijk, tijd voor sjoelen, klaverjassen en een nachtzuster.....
Dat is al week zo tochquote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Maar kunnen ze hun geheim wel laten stikken?
Ohja. [Joanna] Fak!! [/Joanna].quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand waarvan 't geheim geraden is of geen geheim meer heeft maakt geen kans meer tijdens de nominaties en stemmingen.
Dacht het niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
vraagje ???
is Laura vanavond alleen naar de kvdw geweest ????
Ik snap eigenlijk niet waarom Laura niet gewoon zorgt dat niemand denkt dat Guido en zij wat hebben na die twee weken, dan kan het geheim ook niet meer en is er een kans dat ze het oude geheim terugkrijgt dat ze al had.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Alex nou na donderdag gewoon dat geheim even raadt dan zijn ze er vanaf toch?
volgens mij nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
vraagje ???
is Laura vanavond alleen naar de kvdw geweest ????
Kan ook zijn dat hij het daarom tegen Iggy heeft gezegd. Zodat hij er vol voor kan gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hij mag deze week niet meer drukken.
Raakt ze een hele smak geld kwijt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Laura niet gewoon zorgt dat niemand denkt dat Guido en zij wat hebben na die twee weken, dan kan het geheim ook niet meer en is er een kans dat ze het oude geheim terugkrijgt dat ze al had.
Win-win.
Suc6 met de laatste 100 dagen !!quote:
Ja door het mislukken van de missie? Als sanctie? Dat moet dan maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Raakt ze een hele smak geld kwijt.
Sneu voor haar, leuk voor onsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het toch wel sneu dat Laura een geheim heeft die haar in de weg staat in het huis.
Dan weigert ze een opdracht /missie en dat mag toch niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Laura niet gewoon zorgt dat niemand denkt dat Guido en zij wat hebben na die twee weken, dan kan het geheim ook niet meer en is er een kans dat ze het oude geheim terugkrijgt dat ze al had.
Win-win.
Was gesprekje met alexquote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Flow3r het volgende:
misschien móet ze ermee doorgaan van de regie?
Ze had een vervelend gesprek gehad zei ze...
als de redactie dit wist hadden ze dat geheim wel aan iemand anders gegevenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het toch wel sneu dat Laura een geheim heeft die haar in de weg staat in het huis.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Suc6 met de laatste 100 dagen !!
![]()
![]()
Het is bijna donderdag, kan ze het nou echt niet zo lang uitzingen? Dan zitten de 2 weken erop. Gedoequote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Juist nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als de redactie dit wist hadden ze dat geheim wel aan iemand anders gegeven
Jurien had weer een kut-missie waardoor hij wellicht als eerste er al uit lag.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Volgens mij 2500.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja door het mislukken van de missie? Als sanctie? Dat moet dan maar.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef catwaezle het volgende:
Zal Gerard al balen dat het toch een aantal dagen al helemaal niet meer om hem draait?
[ afbeelding ]
En meteen Gerard zijn haar wassen dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef Killersmile het volgende:
Als ik Laura was zou ik Guido en Alex samen doen. Tegelijkertijd![]()
En als er nog tijd over is en douchetje pakke met Gerhard
Niet weigeren, gewoon doen alsof het je niet lukt. Missie mislukt zegmaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan weigert ze een opdracht /missie en dat mag toch niet?
LOL... Dan begint hun geheim pas. Ze moesten ze binnen 2 weken van de romance overtuigen. Daarna blijft hun geheim gewoon van kracht hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef camaron het volgende:
[..]
Het is bijna donderdag, kan ze het nou echt niet zo lang uitzingen? Dan zitten de 2 weken erop. Gedoe
Dan is de missie mislukt. Dat is was anders dan weigeren.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan weigert ze een opdracht /missie en dat mag toch niet?
Zal me niet verbazen als ze dat geld kost. En waarom gaan hun allemaal zo vroeg naar bed?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Win-win.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL... Dan begint hun geheim pas. Ze moesten ze binnen 2 weken van de romance overtuigen. Daarna blijft hun geheim gewoon van kracht hoor.
ze zijn moe van alle emoties van vandaagquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als ze dat geld kost. En waarom gaan hun allemaal zo vroeg naar bed?
Zware dag achter de rug hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als ze dat geld kost. En waarom gaan hun allemaal zo vroeg naar bed?
Idd is zoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jurien had weer een kut-missie waardoor hij wellicht als eerste er al uit lag.
Het is nu eenmaal niet allemaal rozengeur en maneschijn
En als de bewoners het niet oppikken als zodanig, is de missie toch al mislukt. Kan ze zich daarna op anderen stortenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL... Dan begint hun geheim pas. Ze moesten ze binnen 2 weken van de romance overtuigen. Daarna blijft hun geheim gewoon van kracht hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |