quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Suc6 met de laatste 100 dagen !!
![]()
![]()
Het is bijna donderdag, kan ze het nou echt niet zo lang uitzingen? Dan zitten de 2 weken erop. Gedoequote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het toch wel sneu dat Laura een geheim heeft die haar in de weg staat in het huis.
Juist nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als de redactie dit wist hadden ze dat geheim wel aan iemand anders gegeven
Jurien had weer een kut-missie waardoor hij wellicht als eerste er al uit lag.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het toch wel sneu dat Laura een geheim heeft die haar in de weg staat in het huis.
Volgens mij 2500.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja door het mislukken van de missie? Als sanctie? Dat moet dan maar.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef catwaezle het volgende:
Zal Gerard al balen dat het toch een aantal dagen al helemaal niet meer om hem draait?
[ afbeelding ]
En meteen Gerard zijn haar wassen dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef Killersmile het volgende:
Als ik Laura was zou ik Guido en Alex samen doen. Tegelijkertijd![]()
En als er nog tijd over is en douchetje pakke met Gerhard
Niet weigeren, gewoon doen alsof het je niet lukt. Missie mislukt zegmaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan weigert ze een opdracht /missie en dat mag toch niet?
LOL... Dan begint hun geheim pas. Ze moesten ze binnen 2 weken van de romance overtuigen. Daarna blijft hun geheim gewoon van kracht hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef camaron het volgende:
[..]
Het is bijna donderdag, kan ze het nou echt niet zo lang uitzingen? Dan zitten de 2 weken erop. Gedoe
Dan is de missie mislukt. Dat is was anders dan weigeren.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan weigert ze een opdracht /missie en dat mag toch niet?
Zal me niet verbazen als ze dat geld kost. En waarom gaan hun allemaal zo vroeg naar bed?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Laura niet gewoon zorgt dat niemand denkt dat Guido en zij wat hebben na die twee weken, dan kan het geheim ook niet meer en is er een kans dat ze het oude geheim terugkrijgt dat ze al had.
Win-win.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL... Dan begint hun geheim pas. Ze moesten ze binnen 2 weken van de romance overtuigen. Daarna blijft hun geheim gewoon van kracht hoor.
ze zijn moe van alle emoties van vandaagquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als ze dat geld kost. En waarom gaan hun allemaal zo vroeg naar bed?
Zware dag achter de rug hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als ze dat geld kost. En waarom gaan hun allemaal zo vroeg naar bed?
Idd is zoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jurien had weer een kut-missie waardoor hij wellicht als eerste er al uit lag.
Het is nu eenmaal niet allemaal rozengeur en maneschijn
En als de bewoners het niet oppikken als zodanig, is de missie toch al mislukt. Kan ze zich daarna op anderen stortenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL... Dan begint hun geheim pas. Ze moesten ze binnen 2 weken van de romance overtuigen. Daarna blijft hun geheim gewoon van kracht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |