Ik denk eerder dat de productie of redactie dat heeft gedaan. De regie bemoeit zich alleen met in beeld brengen daarvanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef itsme het volgende:
Zo Laura. Jij mag nu zeker blijven. De regie heeft haar er duidelijk op gewezen dat ze niet genoeg in beeld komt en dat als ze wilt blijven ze wel wat moet doen.
Wat? Dat ze een beetje gek wordt op iemand maar dat niet kan laten merken omdat ze vanwege een missie moet doen dat ze gek is op een ander? Kom op zegquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ja kom nou Laura had dit kunnen verwachten toch?
Ja natuurlijk. Volgens mij heb ik deze fout dan meerdere keren gemaakt vanavond.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de productie of redactie dat heeft gedaan. De regie bemoeit zich alleen met in beeld brengen daarvan
Indd jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Alex druk gewoon op die knop... win-win lul, heb dat nou ff door
als hij idd door heeft dat het geheim niet is dat laura en guido een relatie hebben kan hij zijn zinnen weer op laura zettenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Alex druk gewoon op die knop... win-win lul, heb dat nou ff door
Alles goed Juud?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Juud79 het volgende:
Ik lig al in bed, maar zo alleen met tekst en zonder streams is t een stuk leuker.
En dubbele jackpot...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als hij idd door heeft dat het geheim niet is dat laura en guido een relatie hebben kan hij zijn zinnen weer op laura zetten
ik weet iig wel dat er hele verdrietige muziek op de achtergrond zal spelen bij het laura huilt momentje.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
En wat zien we hiervan overmorgen in de uitzending?__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |