Nope, het gaat gewoon snel.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Kaasmix het volgende:
COS is echt super irritant om te volgen op een smartphone zeg, heeft FOK! een android app mss?
Nopequote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Kaasmix het volgende:
COS is echt super irritant om te volgen op een smartphone zeg, heeft FOK! een android app mss?
thanks!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://www.delandschapswi(...)rary/vruchtensap.jpg
Pas maar op. Straks gooien ze er Lord of the rings in. ALLE DRIE FILMS!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Belachelijk, tijd voor sjoelen, klaverjassen en een nachtzuster.....
Dat is al week zo tochquote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Maar kunnen ze hun geheim wel laten stikken?
Ohja. [Joanna] Fak!! [/Joanna].quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand waarvan 't geheim geraden is of geen geheim meer heeft maakt geen kans meer tijdens de nominaties en stemmingen.
Dacht het niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
vraagje ???
is Laura vanavond alleen naar de kvdw geweest ????
Ik snap eigenlijk niet waarom Laura niet gewoon zorgt dat niemand denkt dat Guido en zij wat hebben na die twee weken, dan kan het geheim ook niet meer en is er een kans dat ze het oude geheim terugkrijgt dat ze al had.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Alex nou na donderdag gewoon dat geheim even raadt dan zijn ze er vanaf toch?
volgens mij nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
vraagje ???
is Laura vanavond alleen naar de kvdw geweest ????
Kan ook zijn dat hij het daarom tegen Iggy heeft gezegd. Zodat hij er vol voor kan gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hij mag deze week niet meer drukken.
Raakt ze een hele smak geld kwijt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Laura niet gewoon zorgt dat niemand denkt dat Guido en zij wat hebben na die twee weken, dan kan het geheim ook niet meer en is er een kans dat ze het oude geheim terugkrijgt dat ze al had.
Win-win.
Suc6 met de laatste 100 dagen !!quote:
Ja door het mislukken van de missie? Als sanctie? Dat moet dan maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Raakt ze een hele smak geld kwijt.
Sneu voor haar, leuk voor onsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het toch wel sneu dat Laura een geheim heeft die haar in de weg staat in het huis.
Dan weigert ze een opdracht /missie en dat mag toch niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Laura niet gewoon zorgt dat niemand denkt dat Guido en zij wat hebben na die twee weken, dan kan het geheim ook niet meer en is er een kans dat ze het oude geheim terugkrijgt dat ze al had.
Win-win.
Was gesprekje met alexquote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Flow3r het volgende:
misschien móet ze ermee doorgaan van de regie?
Ze had een vervelend gesprek gehad zei ze...
als de redactie dit wist hadden ze dat geheim wel aan iemand anders gegevenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het toch wel sneu dat Laura een geheim heeft die haar in de weg staat in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |