Ja sowieso hulde voor de mensen die die moeite nemen ..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het volgde elkaar allemaal zeer snel op, hulde voor degenen die de moeite hebben genomen het letterlijk weer te geven.
Het is ook echt een kutsituatie.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef angeljacky het volgende:
Maar laura krijgt dus alle negatieviteit over zich heen dat ze zo aan pampt met Guido terwijl hij een vriendin heeft. Ja kan me er heel wat bij voorstellen dus en dan Alex die er ook niets van begrijpt zei ze.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Refurb het volgende:
Bij het introductiefilmpje was Fok ook te zien
quote:
we waren in beeeeeeeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Refurb het volgende:
Bij het introductiefilmpje was Fok ook te zien
Wat niemand weet is dat hij eigenlijk ook DE MOL is....doet 2 programma's...multitasken enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
De Net-niet-miss en het wrattenzwijntje.............A Lovestory.........it will end shocking.
(dont mind my bad english)
Gut, een relatie faken real live en een relatie faken in dit huis......een dubbelrol voor Guido.
Jij hebt ook het inlevingsgevoel van een bos wortels of niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Maria44 het volgende:
Net als toen ze vorige week Guido noemde als haar maatje in het huis. Toen ging ze daarna ook buiten zitten janken omdat ze geen mensen wilde kwetsen. Maar het moet van achter he. En nu moet ze weer dingen ivm haar missie doen en heeft ze weer een probleem want Alex wil haar niet meer, boe fucking hoe.
Ja is ook niet leuk voor hem, volgens mij is hij verliefdquote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Nostalgist het volgende:
Alex heeft dus tegen Laura gezegd dat hij afstand gaat nemen...
En haar dan advies geeft, maar dan wel een stuk of 20 'je moet het zelf weten' tussendoor gooit.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat joanna zo weer komt, en alles begrijpt
Notendop: Sofia was een beetje gespannen over wat er al dan niet over haar bekend was, Cynthia heeft het eea losgelaten over wat Jurrien had gevonden over haar, blijkt dat Gerard van alles heeft gehoord van zijn begeleider, iemand van EndeMol, hij wist haar met naam en toenaam te noemen. Sofietje ging naar achter om te vragen hoe het zat en zij hebben daar tegen haar gelogen, daarom is ze uit haar plaat gegaan en Gerard ging zich verdedigen door te benoemen hoe het precies ging. Resusltaat: "Een technische storing" volegens twitter, dat bericht is later weggehaald.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik vind daar juist zeer weinig instaan.
Maargoed, zonder al te voorbarig te willen zijn, wil ik jullie vast een beetje bedanken want de reclames lijken alsnog verleden tijd.
Voordat ze haar schoenen heeft beoordeeldquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat joanna zo weer komt, en alles begrijpt
Daar is ze alquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Day het volgende:
[..]
En haar dan advies geeft, maar dan wel een stuk of 20 'je moet het zelf weten' tussendoor gooit.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja is ook niet leuk voor hem, volgens mij is hij verliefd
hij moet raden nep relatiequote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Nostalgist het volgende:
Alex gaat volgende week mischien drukken voor het feit dat Laura en Guido een relatie hebben !
Die doet het!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
Uurtje of 11? Het is daar toch pas half 10 nu?
Heb ik maar hij doet het niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
FireFox installeren
en http://www.spixtv.nl/iframe.php
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef MissHobje het volgende:
whehe ze sturen Alex er op afde oplossende ridder
Wat zijn jullie allemaal negatief over Joanna zeg. Ze deed het op haar eigen wat onbeholpen manier prima met Sofia en nu ook weer met Lauraquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Day het volgende:
[..]
En haar dan advies geeft, maar dan wel een stuk of 20 'je moet het zelf weten' tussendoor gooit.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Loopt er een blij "wat zullen we drinken" te fluiten
Vind ik ook. Joannaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal negatief over Joanna zeg. Ze deed het op haar eigen wat onbeholpen manier prima met Sofia en nu ook weer met Laura
Dit is ook mogelijk 4 streamsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik je kan geven Lies http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
Daarom baalde ze ook van de opdrachtquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ja kom nou Laura had dit kunnen verwachten toch?
Ik denk eerder dat de productie of redactie dat heeft gedaan. De regie bemoeit zich alleen met in beeld brengen daarvanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef itsme het volgende:
Zo Laura. Jij mag nu zeker blijven. De regie heeft haar er duidelijk op gewezen dat ze niet genoeg in beeld komt en dat als ze wilt blijven ze wel wat moet doen.
Wat? Dat ze een beetje gek wordt op iemand maar dat niet kan laten merken omdat ze vanwege een missie moet doen dat ze gek is op een ander? Kom op zegquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ja kom nou Laura had dit kunnen verwachten toch?
Ja natuurlijk. Volgens mij heb ik deze fout dan meerdere keren gemaakt vanavond.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de productie of redactie dat heeft gedaan. De regie bemoeit zich alleen met in beeld brengen daarvan
Indd jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Alex druk gewoon op die knop... win-win lul, heb dat nou ff door
als hij idd door heeft dat het geheim niet is dat laura en guido een relatie hebben kan hij zijn zinnen weer op laura zettenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Alex druk gewoon op die knop... win-win lul, heb dat nou ff door
Alles goed Juud?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Juud79 het volgende:
Ik lig al in bed, maar zo alleen met tekst en zonder streams is t een stuk leuker.
En dubbele jackpot...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als hij idd door heeft dat het geheim niet is dat laura en guido een relatie hebben kan hij zijn zinnen weer op laura zetten
ik weet iig wel dat er hele verdrietige muziek op de achtergrond zal spelen bij het laura huilt momentje.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
En wat zien we hiervan overmorgen in de uitzending?__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |