Ik bedoel die actie rondom Sofia netquote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef itsme het volgende:
[..]
ik weet iig wel dat er hele verdrietige muziek op de achtergrond zal spelen bij het laura huilt momentje.
Jij hebt mij nog niet gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef Kaasmix het volgende:
Ik vind t best zielig voor Laura en Alex, Laura kan beter gewoon heel t geheim vergeten en lekkker voor Alex gaan; ze passen goed bij elkaar van wat ik kan zien!
Hoezo Alex een klootzak?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk vind ik Alex een enorme klootzak, maar omdat Laura mag-ie wel ff blijven. Gewoon omdat er dan een 'Made in Portugal'-stempel op dat kind, dat ze produceren, komt te staan
Ja dat bad moet wel vol hè!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Soury het volgende:
Zit je in Portugal. Huis met zwembad. Ga je lopen janken.
Ze huilt echt, maar de reden klopt nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Huilt Laura nou eigenlijk nep omdat ze huilt om net te doen of ze Guido leuk vindt?
Ik ben ffkes gestopt met het volgen van dat topic, wordt te druk maar hou het zeker in mijn acherhoofd. Fijn dat het zo goed met jullie gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |