Hij is door P&W voor het hele seizoen ingehuurd als 'Politiek watcher'.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
Chabot alweer : / wordt een beetje moe van die kerel, wil zichzelf te graag op tv zien heb ik het idee...
Waarom denk je dat Boutaïna Azzabi er ondermeer zit?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel aandacht voor Libië mag ik hopen? Dat geneuzel over een 50+ partij lijkt me niet heel relevant momenteel
Ik zou er geen geld op inzettenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef henkde_j het volgende:
Gaat zij aan het eind van de week ook buikdansend de tafel op?
Nu nog iemand vinden die daarop wil kruipen...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef Ericr het volgende:
De babyfabriek spreekt, kan ze niet weer even zwanger raken en de invoer van de OV-chipkaart nog wat langer uitstellen?
En ze steunt nog een corrupt regime ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Confetti het volgende:
Tuurlijk..gewoon binnenvallen. Waarom zetten ze haar daar neer?
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Confetti het volgende:
Tuurlijk..gewoon binnenvallen. Waarom zetten ze haar daar neer?
Inderdaad, dat is wel erg dom. Kunnen ze zich weer massaal tegen het 'westen' keren.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Even een leger naar Libie sturen, de jongedame mist duidelijk wat politieke ervaring.
Idd, toen ze nog geen kinderen had was ze nog best leuk om te zien, maar nu is het echt een uitgezakte en verlepte zeug geworden. Dus kinderen zullen er voor mij niet inzitten, die aanslag op het lichaam van mijn vrouw zou ik niet kunnen en willen verantwoorden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die daarop wil kruipen...
alleen buikdansen kan deze show nog redden!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef danos het volgende:
Kak en nu weer die Chabot, ongeleid projectiel, zegt niks en praat poep. En dan straks nog Jansma, worst uitzending everrrr?
Dit. Dat AlJazeera meisje was nog enigszins interessant vanwege de looks maar eerlijk gezegd kwam daar inhoudelijk ook heel weinig uitquote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef danos het volgende:
Kak en nu weer die Chabot, ongeleid projectiel, zegt niks en praat poep. En dan straks nog Jansma, worst uitzending everrrr?
Vroeger een huisje gekocht voor 80.000 dat ze straks kunnen verkopen voor dik 2 ton. Echt medelijden heb ikquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit vreet dus onze pensioenpot leeg
Afgeven op de PvdA, waar was ie zelf ook alweer begonnen ?quote:
Als ik die Mel zie moet ik altijd denken aan zo'n dronken studentenvereniging slet waar de hele faculteit overheen is gegaanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Sloggi het volgende:
Dikke Mel die die ouwe knar tutoyeert.
Dikke Mel, wat een briljante koosnaam.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Sloggi het volgende:
Dikke Mel die die ouwe knar tutoyeert.
Toont maar weer aan dat AlJazeera met handen en voeten gebonden is aan de machthebbers in de Arabische wereld. Niks onafhankelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dit. Dat AlJazeera meisje was nog enigszins interessant vanwege de looks maar eerlijk gezegd kwam daar inhoudelijk ook heel weinig uit
één minuut winst op de Afsluitdijkquote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef venomsnake het volgende:
Ook zo'n nutteloos voorstel.. Joepie 130.
Lekker belangrijk..
Iedere minuut sneller uit Friesland is meegenomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
één minuut winst op de AfsluitdijkJaja daar doen we het voor.
74 secondenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
één minuut winst op de AfsluitdijkJaja daar doen we het voor.
Waarom ga je er dan uberhaupt heen?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedere minuut sneller uit Friesland is meegenomen.
Droom maar lekker verder, kan gewoon niet in Nederland, afstanden zijn veel te klein hier.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk maken ze er dan 160 van als rustig is, want 130 is echt een verhoging van niks.
en dan heb je die handige brug nogquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef rubbereend het volgende:
Bij Rotterdam heb ik sowieso nooit harder kunnen rijden op dat stukje waar je 80 moetaltijd druk en afrit na afrit
Op eigen verzoek dan even een bash:quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
ik wil nieteens 130 met mijn auto. dan rammelt het te veel.
C1 haters, kom er maar in!
Niet mee eens, Rotterdam - Deventer doe ik regelmatig in net iets meer dan een uur, vooral na Amersfoort op de A1 kan je hem lekker lostrekken. Ik rij dan natuurlijk we'll voornamelijk aan de dagranden of in de weekenden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Droom maar lekker verder, kan gewoon niet in Nederland, afstanden zijn veel te klein hier.
Hoe erg de schade is aan je auto en ook aan je zelf dus ligt vooral aan de auto, niet aan de snelheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef alors het volgende:
Krijg maar eens een hert in je ruit, dan piep je wel anders.
tja je zal wat moeten als je verder het grootste deel van je verkiezingsprogramma hebt moeten inleveren om te regerenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef venomsnake het volgende:
VVD.
Zo enorm triest om met dit onderwerp de verkiezingen in te gaan.
van 120 naar 130 is niet ff opentrekken natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet mee eens, Rotterdam - Deventer doe ik regelmatig in net iets meer dan een uur, vooral na Amersfoort op de A1 kan je hem lekker lostrekken. Ik rij dan natuurlijk we'll voornamelijk aan de dagranden of in de weekenden.
D'r uit!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die vrouw van Al Jazeera is zo bloed en bloedmooi...
Wel als je een C1 hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van 120 naar 130 is niet ff opentrekken natuurlijk
Om die afstand in net iets meer dan een uur te overbruggen moet je we'll sneller dan 130 rijden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van 120 naar 130 is niet ff opentrekken natuurlijk
Ja maargoed dat is nou net de discussie van het gebrek aan nut van die 130quote:Op maandag 21 februari 2011 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om die afstand in net iets meer dan een uur te overbruggen moet je we'll sneller dan 130 rijden.
oke oke nu kan ie wel weerquote:
Zoals ik al eerder aangaf, mijn boete's worden door de verhoging we'll weer wat goedkoper. Want dikke Mel wil immers met een lasergun in het struweel gaan staan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja maargoed dat is nou net de discussie van het gebrek aan nut van die 130
De X5 pleur ik net zo makkelijk overal neer, alleen neemt het wat meer plaats van anderen weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oke oke nu kan ie wel weer
Lekkere stadsbakkies hoorik kan parkeren in de kleinste hoeken en gaten waar jij 5 kilometer moet omrijden.
Duitsland en ook Frankrijk zijn niet Nederland, hier zijn de afstanden veel kleiner. Waarom is dat nou zo moeilijk te snappen?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hoe erg de schade is aan je auto en ook aan je zelf dus ligt vooral aan de auto, niet aan de snelheid.
In Duitsland mag je ook op de meeste plekken zo hard rijden als je wilt en dat gaat erg goed aar dus waarom niet in Nederland op rustige tijdstippen.
Ik parkeer overal met m'n fiets.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oke oke nu kan ie wel weer
Lekkere stadsbakkies hoorik kan parkeren in de kleinste hoeken en gaten waar jij 5 kilometer moet omrijden.
Plus vervuiling, maar daar geeft de VVD niet zo veel om.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Duitsland en ook Frankrijk zijn niet Nederland, hier zijn de afstanden veel kleiner. Waarom is dat nou zo moeilijk te snappen?
Ook het gebied buiten de Randstad valt onder Nederland, daarvan ben je je bewust? Op een dag 400 / 500 kilometer rijden is geen kunst, en als je 's avonds nog vanuit Groningen / Enschede / Maastricht naar bijv. Utrecht terug moet kan je er zeker winst op behalen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Duitsland en ook Frankrijk zijn niet Nederland, hier zijn de afstanden veel kleiner. Waarom is dat nou zo moeilijk te snappen?
Dat dusquote:Op maandag 21 februari 2011 23:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die vrouw van Al Jazeera is zo bloed en bloedmooi...
Ja en, waarom moet de overheid zoveel bepalen voor de burger laat iemand zelf lekker kiezen of die nou 100 of 180 km/h rijdt als het kan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
mooi is mooi, maakt verder niet uit of ze nu moslim is of een christenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
Ik heb naar een docu op Ned.2 gekeken, maar zo nalezend waren alle jochies aan het geilen op een meisje met een hoofddoek?
Het moet niet gekker worden op FOK!.
Waar zijn de tijden gebleven van alle moslima's op 1 hoop gooien?
Zou de Wilders-aanhang dan toch eindelijk slinken?
neem jij de hoofddoek dan zal ik haar wel doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:21 schreef Specularium het volgende:
Ben ik de eerste om te zeggen wat een heerlijke hoofddoek (nopvv) dat was?
Een echte PVV-er kijkt natuurlijk niet naar dat extreemlinkse programma, die heeft bij zijn kabelleverancier gevraagd om de NPO uit het pakket te halen want de media is toch volledig links.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
Ik heb naar een docu op Ned.2 gekeken, maar zo nalezend waren alle jochies aan het geilen op een meisje met een hoofddoek?
Het moet niet gekker worden op FOK!.
Waar zijn de tijden gebleven van alle moslima's op 1 hoop gooien?
Zou de Wilders-aanhang dan toch eindelijk slinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |