Hij is door P&W voor het hele seizoen ingehuurd als 'Politiek watcher'.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
Chabot alweer : / wordt een beetje moe van die kerel, wil zichzelf te graag op tv zien heb ik het idee...
Waarom denk je dat Boutaïna Azzabi er ondermeer zit?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel aandacht voor Libië mag ik hopen? Dat geneuzel over een 50+ partij lijkt me niet heel relevant momenteel
Ik zou er geen geld op inzettenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef henkde_j het volgende:
Gaat zij aan het eind van de week ook buikdansend de tafel op?
Nu nog iemand vinden die daarop wil kruipen...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef Ericr het volgende:
De babyfabriek spreekt, kan ze niet weer even zwanger raken en de invoer van de OV-chipkaart nog wat langer uitstellen?
En ze steunt nog een corrupt regime ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Confetti het volgende:
Tuurlijk..gewoon binnenvallen. Waarom zetten ze haar daar neer?
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Confetti het volgende:
Tuurlijk..gewoon binnenvallen. Waarom zetten ze haar daar neer?
Inderdaad, dat is wel erg dom. Kunnen ze zich weer massaal tegen het 'westen' keren.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Even een leger naar Libie sturen, de jongedame mist duidelijk wat politieke ervaring.
Idd, toen ze nog geen kinderen had was ze nog best leuk om te zien, maar nu is het echt een uitgezakte en verlepte zeug geworden. Dus kinderen zullen er voor mij niet inzitten, die aanslag op het lichaam van mijn vrouw zou ik niet kunnen en willen verantwoorden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die daarop wil kruipen...
alleen buikdansen kan deze show nog redden!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef danos het volgende:
Kak en nu weer die Chabot, ongeleid projectiel, zegt niks en praat poep. En dan straks nog Jansma, worst uitzending everrrr?
Dit. Dat AlJazeera meisje was nog enigszins interessant vanwege de looks maar eerlijk gezegd kwam daar inhoudelijk ook heel weinig uitquote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef danos het volgende:
Kak en nu weer die Chabot, ongeleid projectiel, zegt niks en praat poep. En dan straks nog Jansma, worst uitzending everrrr?
Vroeger een huisje gekocht voor 80.000 dat ze straks kunnen verkopen voor dik 2 ton. Echt medelijden heb ikquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit vreet dus onze pensioenpot leeg
Afgeven op de PvdA, waar was ie zelf ook alweer begonnen ?quote:
Als ik die Mel zie moet ik altijd denken aan zo'n dronken studentenvereniging slet waar de hele faculteit overheen is gegaanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Sloggi het volgende:
Dikke Mel die die ouwe knar tutoyeert.
Dikke Mel, wat een briljante koosnaam.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Sloggi het volgende:
Dikke Mel die die ouwe knar tutoyeert.
Toont maar weer aan dat AlJazeera met handen en voeten gebonden is aan de machthebbers in de Arabische wereld. Niks onafhankelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dit. Dat AlJazeera meisje was nog enigszins interessant vanwege de looks maar eerlijk gezegd kwam daar inhoudelijk ook heel weinig uit
één minuut winst op de Afsluitdijkquote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef venomsnake het volgende:
Ook zo'n nutteloos voorstel.. Joepie 130.
Lekker belangrijk..
Iedere minuut sneller uit Friesland is meegenomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
één minuut winst op de AfsluitdijkJaja daar doen we het voor.
74 secondenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
één minuut winst op de AfsluitdijkJaja daar doen we het voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |