Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
En die zijn allemaal van de ksc?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
13 mensen willen het houden zoals het is, er zijn 32 stemmers, 1 wil iets anders maar we weten niet wat en de andere 18 willen dus iets anders. Lijkt mij vrij duidelijk.
Het lijkt me dus van welquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En die zijn allemaal van de ksc?
dus de optie met de meeste stemmen verliestquote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
13 mensen willen het houden zoals het is, er zijn 32 stemmers, 1 wil iets anders maar we weten niet wat en de andere 18 willen dus iets anders. Lijkt mij vrij duidelijk.
Heb ik al aan gedachtquote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat trainen!
tot vanavond!
oh en DM.. vergeet Sebasser niet
Train ze en bis laterquote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat trainen!
tot vanavond!
oh en DM.. vergeet Sebasser niet
Woah niet te blijquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
ik had al een ninja edit gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
lelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom niet gewoon heel simpel alle ava's naast elkaar?
zegt er een watquote:
Oh zeurde ik dan over de OP?quote:
Nee, zoals Barretje eerder al aangaf was de poll niet zuiver: 1 optie voor behouden, 3 voor wijzigen. Dus is het niet meer dan reëel om die 3 opties bij elkaar op te tellen en daar de populairste uit te pakken.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus de optie met de meeste stemmen verliest
Eetzequote:
Nah. Kliekjesgedoe vooral. En anders wel het feit dat we daar al 2800 topics = bijna een MIL-FUCKING-JOEN posts lang tegenaan zitten te loerenquote:
dat zeg ik toch nietquote:
quote:
Hoho, ik ben het gejank over de icons ook zat hoor, dus de ava's eruit vind ik heel goed. Maar deze mokken.... tja...quote:
Ik zie niet in waaromquote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de oude nog wel opgeslagen hoor, maar laten we dit eerst nou eens proberen.
quote:
quote:
Nou daar ben ik het dus niet mee eens op zich, maar okeequote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zoals Barretje eerder al aangaf was de poll niet zuiver: 1 optie voor behouden, 3 voor wijzigen. Dus is het niet meer dan reëel om die 3 opties bij elkaar op te tellen en daar de populairste uit te pakken.
Kom je hier ook wat brengen?quote:
Dus? De oude weer terugquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zoals Barretje eerder al aangaf was de poll niet zuiver: 1 optie voor behouden, 3 voor wijzigen. Dus is het niet meer dan reëel om die 3 opties bij elkaar op te tellen en daar de populairste uit te pakken.
zo maken ze ook een regeringquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we een tijdje gehad: [KSC #1.953] Zeeuwen hebben theewater in overvloed!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom niet gewoon heel simpel alle ava's naast elkaar?
mijn ideequote:
dat vind ik ook nietsquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we een tijdje gehad: [KSC #1.953] Zeeuwen hebben theewater in overvloed!
En of dat nou zo'n succes was.
Best onduidelijk en chaotischquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we een tijdje gehad: [KSC #1.953] Zeeuwen hebben theewater in overvloed!
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, lelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij pechquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef PeZu het volgende:
ja de drankjes die nu in de p staan zijn echt te starbucks
Echt wel, ben een beetje verliefdquote:
cool he. Ik denk alleen dat die deksel er wat al te makkelijk af flipt. Je kan hem dus niet vol met koffie gewoon in je tas flikkerenquote:
Zij ook nog op jou?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Echt wel, ben een beetje verliefd
Dat is wel minderquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cool he. Ik denk alleen dat die deksel er wat al te makkelijk af flipt. Je kan hem dus niet vol met koffie gewoon in je tas flikkeren
Dit:quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best onduidelijk en chaotisch
Mag ik hopenquote:
quote:
PM grragquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
OA![]()
Ik kwam net een bazenfoto tegen toen je je Stef stuntpiloot speelde.
Hier posten of PM'en?
Hoezo? 1tje per jaar?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu heb ik mijn pollquotum voor 2011 en 2012 weer gehaald.
Nijnquote:
Als ik er voordelig op sta... Dat zal niet aangezien ik niet fotogeniek benquote:
Ja daar zit 3 man inquote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo niet:
[SC] #245 [GZ] Verloren telefoon en roze pruiken
Lolquote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is al meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 8 jaar.
Nieuwe gestemdquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
Vooruit, nog 1 poll dan.
Poll: Welke OP willen we nou?
• De nieuwe
• De oude
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb reuzeleuke foto's van je anders!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef OA het volgende:
[..]
Als ik er voordelig op sta... Dat zal niet aangezien ik niet fotogeniek ben
ik wou vragen of ik de poll mocht beinvloeden maar het hoeft niet zie ik...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
Vooruit, nog 1 poll dan.
Poll: Welke OP willen we nou?
• De nieuwe
• De oude
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
OAquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou vragen of ik de poll mocht beinvloeden maar het hoeft niet zie ik...
leuke afl vanaafquote:
De grote knal theorie volgens mij, iedereen kijkt het, maar ik snap echt niet wat mensen er leuk aan vindenquote:
Ja, weet je hoe irritant?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
de PTA SC heeft elke OP iets bijzonders met het topicnummer. Maar daar zal koffie en thee wel een te smal vakgebied zijn
Dus ik moet het zo houden dat ik het niet ken?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De grote knal theorie volgens mij, iedereen kijkt het, maar ik snap echt niet wat mensen er leuk aan vinden
sheldon mam komt omdat shelodn geen werk heeftquote:
Ja, dan moet je maar net inspiratie hebben, ik ben voor vrije tt keuzequote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor als je hem moet openen bedoel je?
één keer gezien, niks leuks aan, vooral zo houden!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus ik moet het zo houden dat ik het niet ken?
Ach. Heel die OP zal me ook finaal aan m'n bilnaad schimmelen. Weet je HOE nietboeiend?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
één keer gezien, niks leuks aan, vooral zo houden!
[..]
Maar da's mijn mening! misschien vind jij het wel leuk
Mee eens en dan is het soms nog lastigquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar net inspiratie hebben, ik ben voor vrije tt keuze
En het is zo leukquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus ik moet het zo houden dat ik het niet ken?
Die was van de week ook alquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
sheldon mam komt omdat shelodn geen werk heeft
Truequote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach. Heel die OP zal me ook finaal aan m'n bilnaad schimmelen. Weet je HOE nietboeiend?
echt ik kijk het niet op tv eikquote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
En het is zo leuk
[..]
Die
[..]
Die was van de week ook al
quote:
[..]
Maar da's mijn mening! misschien vind jij het wel leuk
Tussen 1900-2013 hadden MPG en ik de gewoonte om een historisch feit aan het TT-nummer te verbindenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
de PTA SC heeft elke OP iets bijzonders met het topicnummer. Maar daar zal koffie en thee wel een te smal vakgebied zijn
Dan moet je er ook maar net op komenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen 1900-2013 hadden MPG en ik de gewoonte om een historisch feit aan het TT-nummer te verbinden.
We hebben seizoen 1 en 2 op dvdquote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt ik kijk het niet op tv eik![]()
de nieuwste episode was weer super
Hehehehequote:
Leukquote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen 1900-2013 hadden MPG en ik de gewoonte om een historisch feit aan het TT-nummer te verbinden.
quote:
Wiki is je vriendquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je er ook maar net op komen
'R'laxe met je chap'quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga 'chillen' met m'n 'matties'
Ik geloof niet dat me dat ooit opgevallen isquote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur maar een kindertestquote:
Nah, ik geloof niet dat het iets tussen ons gaat wordenquote:
Wel neuken?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, ik geloof niet dat het iets tussen ons gaat worden![]()
Vooral niet hunten dusquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
Als de volgende topicopener nou sowieso de OP uit de Wiki haalt, dan gaan we weer terug naar de oude stijl en hebben we een topic nieuwe stijl gehad.
Hoi vriendquote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Een globale schatting, 95.
Meer kan het absoluut niet zijn.
Zou wel handig zijn op VWOquote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Een globale schatting, 95.
Meer kan het absoluut niet zijn.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb reuzeleuke foto's van je anders!
Ahaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Goed kunnen leren zegt niet per definitie iets ove rje iq en vice versa.
En wat nou als die dat niet doetquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
Als de volgende topicopener nou sowieso de OP uit de Wiki haalt, dan gaan we weer terug naar de oude stijl en hebben we een topic nieuwe stijl gehad.
Niks tegen RNquote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Het verbaast me niks dat dit aan jou uitgelegd moest worden.
Jeej lekker hatenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Het verbaast me niks dat dit aan jou uitgelegd moest worden.
quote:
Und?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef PeZu het volgende:
wat een smiechten PI is de [ afbeelding ] ook
Je kent me wel, Pezuquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus waarom zou ik je haten?
Ik merk alleen het overduidelijke op.
Dat is jou meningquote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
dat het een smiley is met een vieze smiechten bek dat.
Dat is zelfs zo beschreven in de uitleg eroverquote:
En alsof er een wet is die het verplicht om je daar aan te houdenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat is zelfs zo beschreven in de uitleg erover_!
ja dat zeg ik toch helemaal niet, ik zeg alleen dat hij een vieze smiechten bek heeftquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En alsof er een wet is die het verplicht om je daar aan te houden_!
Je eigen kloon verradenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef PeZu het volgende:
gvd internet explorer slaagt er zelfs in om in de 64 bit variant gruwelijk hard vast te slaan
doeg sheldon
Nee jij vind dat want ik vind dat namelijk nietquote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch helemaal niet, ik zeg alleen dat hij een vieze smiechten bek heeft
Het lag er ook niet dik boven op of zoquote:
ja niet iedereen wist dat heh leonardquote:
Dan houden we deze OP.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat nou als die dat niet doet
echt mooi voor je manquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee jij vind dat want ik vind dat namelijk niet
[..]
Het lag er ook niet dik boven op of zo
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja niet iedereen wist dat heh leonard
Welke?quote:
oohw ja johquote:
Nee echt!quote:
j a\m oet ik terug gaan zoeken in mijn pm boxquote:
damn welke tamem dakhaas was het danquote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Geniaal topic:
I breaked up with my girlfriend Penny!
Neeeeeequote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Geniaal topic:
I breaked up with my girlfriend Penny!
Heul nietquote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Ik ben heul wel jou kloon.
Als je goed had opgelet zo net even dan wist je het nu welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn welke tamem dakhaas was het dan
tfm zeker![]()
of pgr
Je weet nog steeds niet wie LH is?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn welke tamem dakhaas was het dan
tfm zeker![]()
of pgr
ja net of het me heel erg boeit ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet zo net even dan wist je het nu wel
Nuut!quote:
Pgr!quote:
ja ik wist het alquote:
Ahhquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Zullen we coītus hebben?
wist je dat je ouders regelmatig coitus hebben, gewoon voor de lol, misschien wel met handboeien en zweepjes en voorbind dildo'squote:
Ik heb dit niet gelezenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
wist je dat je ouders regelmatig coitus hebben, gewoon voor de lol, misschien wel met handboeien en zweepjes en voorbind dildo's
stuart kwam erbijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik zat eens naar de KSC-statistieken te kijken en vroeg me af wat er hier ineens gebeurde in oktober
[ afbeelding ]
Wootquote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik zat eens naar de KSC-statistieken te kijken en vroeg me af wat er hier ineens gebeurde in oktober
[ afbeelding ]
Het werd wat gezelligerquote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriend van me zei ooit "jouw ouders doen het ook op z'n hondjes"quote:Op maandag 21 februari 2011 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
wist je dat je ouders regelmatig coitus hebben, gewoon voor de lol, misschien wel met handboeien en zweepjes en voorbind dildo's
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vriend van me zei ooit "jouw ouders doen het ook op z'n hondjes"Ik heb weken niet geslapen
quote:25.50 posts per minuut - [KSC #2255] Waar het hard gaat
hier nog 2 weken geen slaap:quote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vriend van me zei ooit "jouw ouders doen het ook op z'n hondjes"Ik heb weken niet geslapen
ANAAL!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whotthafockquote:Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben blij dat er weer een dalende lijn is hoor
En wat is DIT voor ziek gedoe
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier nog 2 weken geen slaap:
ze doen het ook anaal
POEP!quote:
well aint that cutequote:Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat geloof ik dan weer niet
But it's not wrongquote:
Jij mag niets zeggenquote:
wel waarquote:
Jouw ouders ja?quote:
Nimoy?quote:
no lifersquote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggen
[ afbeelding ]
NUUT!quote:
quote:
Achja, soms heb je datquote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggen
[ afbeelding ]
jij denkt dat ze het al die jaren gewoon recht toe recht aan doenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NUUT!
[..]![]()
Poepen die van jou niet?
Niet dat ik weetquote:Op maandag 21 februari 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NUUT!
[..]![]()
Poepen die van jou niet?
Je hebt 2 klonen, PGR?quote:
(o.O')quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggen
[ afbeelding ]
Ja, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij denkt dat ze het al die jaren gewoon recht toe recht aan doen
hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dat wil ik graag zo houden
Je bedoelt dat dat al te veel info isquote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dat wil ik graag zo houden
Kawaii? Is dat een nieuw Japans automerk?quote:
that means cutequote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kawaii? Is dat een nieuw Japans automerk?
Daar zou ik wel een auto van willen hebben danquote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kawaii? Is dat een nieuw Japans automerk?
iemand die verbaast kijkt ^_^quote:
quote:
Verkocht! Ik wil em ookquote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een auto van willen hebben dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
De volgende KSC krijgt toch een nieuwe OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
De volgende KSC krijgt toch een nieuwe OP!Snel deze volmaken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Omg wtfquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef -Penny- het volgende:
[..]
Oh echt?
Waar kan ik die kopen dan?
Misschien wel bij de Ikeaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef -Penny- het volgende:
[..]
Oh echt?
Waar kan ik die kopen dan?
-_-"quote:
Ik had em ook niet herkend hoor, is vast iets met breezers en onze onmoderne hipheidquote:
Breezers nog welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had em ook niet herkend hoor, is vast iets met breezers en onze onmoderne hipheid
die dingen zijn al zo oud als het internetquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had em ook niet herkend hoor, is vast iets met breezers en onze onmoderne hipheid
Ik ben er bang voorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Verkocht! Ik wil em ook![]()
Uhu, je kunt toch wel lezen?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
die dingen zijn al zo oud als het internet
Is toch gek, want vroeger zag ik ze nooit!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
die dingen zijn al zo oud als het internet
Jaaa, maar ik en breezersquote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, je kunt toch wel lezen?
Ik ben ook een breezersletjequote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, je kunt toch wel lezen?
Laat maarquote:
( * ^_- * )quote:
Een erg goede combi?quote:
mja dat wil niet zeggen dat ze er al niet waren hehquote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch gek, want vroeger zag ik ze nooit!
Pgr!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Ik ben ook een breezersletje
Ja alles gaat oke hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Alles goed daar? en ook met je ma?
Hoi lief meisjequote:
Huuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat maarIk ga wel voor mijn paarse Lada
Doe mij maar appelsapquote:
Er zit iets in je oog en er zijn meteorieten op je oren geland?quote:
Fijnquote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja alles gaat oke hoor![]()
[..]
Hoi lief meisje
Blosjesquote:Op maandag 21 februari 2011 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zit iets in je oog en er zijn meteorieten op je oren geland?
Misschien in sub doenquote:
Neequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zit iets in je oog en er zijn meteorieten op je oren geland?
Nonsens, ik dronk al veel te veel op haar leeftijdquote:
Zoals ik al zei; doe mij maar appelsapquote:Op maandag 21 februari 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nonsens, ik dronk al veel te veel op haar leeftijdKortom: nijner, niet doen als je een toekomst wilt
Ja doe es niequote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Men krijgt wat hulp van dubbelgangers met een andere naam.
Dat hoort nietquote:
Maar daar zit ook alcohol inquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; doe mij maar appelsap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |