Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
OPSPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiequote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het zomerparkfeest bij ons in de stad. Die willen nog wel eens een verrassend goede act boeken. Zo hadden ze in 2009 Shantel als slotact
:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggghhhh!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent al een stap verder
nog 4 maanden en 1 dag
Kook zequote:
Jaaaaquote:
Ik maak altijd sinaasappel pannenkoeken, met sinaasappelsap door het deegquote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef summer2bird het volgende:
Zo maar eens pannenkoeken maken![]()
Met ontbijtspek, appel, banaan, stroop,kaas .
Dat is ook een lekker idee.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik maak altijd sinaasappel pannenkoeken, met sinaasappelsap door het deeg
Friemelquote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
er wordt vandaag niet veel gevist uit het molenraam
whutquote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
er wordt vandaag niet veel gevist uit het molenraam
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
whut![]()
het is iig niet erg druk hier meer
jajajaja..quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
Meeposten in dat topic?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Friemel![]()
Dat kan kloppen, want drukdrukdruk... Ik bedenk me nog altijd dat ik vanavond iets moet doen.
Nee, me ergens voor aanmeldenquote:
ga je bij GF langs??quote:
die arme polenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je gezien dat je fontein leeg was
heheh territorium drift??quote:
heb ik het goed onthouden??quote:
Scherp, maar neequote:
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je gezien dat je fontein leeg was
Jawel...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen PM gestuurd naar KG?
Ga jij mee danquote:
ik denk niet dat dat van BarMan magquote:Op maandag 21 februari 2011 17:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Scherp, maar nee![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugde daaro![]()
Kom je ook eens binnenkort
Gewoon meebrengen , niets zeggen van tevoren en dan ........quote:Op maandag 21 februari 2011 17:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat van BarMan mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Moeten wij nu gaan raden waarvoor je je gaat aanmelden?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gewoon meebrengen , niets zeggen van tevoren en dan ........nope.. dat deed ik in het verleden heel vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werd niet goed ontvangen
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* Barretje80 heeft ergens ook nog een twitter accountquote:Op maandag 21 februari 2011 17:28 schreef pgrferrari het volgende:
*pgr nog een twitteraccount maken gaat
Nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeten wij nu gaan raden waarvoor je je gaat aanmelden?
Je gaat je eigen Twitteraccount maken!
Jij nam Barman in het verleden vaak mee naar parenclubsquote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. dat deed ik in het verleden heel vaakwerd niet goed ontvangen
nog 1?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:28 schreef pgrferrari het volgende:
*pgr nog een twitteraccount maken gaat
neuh.. dat ik iets deed of regelde en dat ik achteraf zei dat ik dat deed..quote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij nam Barman in het verleden vaak mee naar parenclubs![]()
?
Kippenragoutquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
Saus klaar, nu nog wachten op de rijst
Whehehe. En daar kon Barman niet tegen?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. dat ik iets deed of regelde en dat ik achteraf zei dat ik dat deed..
Je moet ook op voorhand zeggen dat het een verassing voor hem isquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. dat ik iets deed of regelde en dat ik achteraf zei dat ik dat deed..
Smakelijk Martquote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
De magnetron zegt dat het eten klaar is, dus ik ga even eten en ondertussen Time Team kijken.
Een verassing? Das wel heel drastischquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet ook op voorhand zeggen dat het een verassing voor hem is
Time Team?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
De magnetron zegt dat het eten klaar is, dus ik ga even eten en ondertussen Time Team kijken.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Smakelijk Mart![]()
Time team ? welke zender?
Time Teamquote:
Wacht eens ff.. is dat niet met die knakker van Blackadder?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Time Team.
Archeologie leuk gemaakt II - Time Team
Afgespeeld op Mart1.
Ja, met Tony Robinson, aka Baldrickquote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht eens ff.. is dat niet met die knakker van Blackadder?
Jaa! Dan ken ik dat, dat is wel leuk en interessant indd.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met Tony Robinson, aka Baldrick.
Klopt, dus ik ga nu even kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaa! Dan ken ik dat, dat is wel leuk en interessant indd.
Jammer dat het niet meer op discovery komtquote:Op maandag 21 februari 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, dus ik ga nu even kijken.
Kijk zequote:Op maandag 21 februari 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, dus ik ga nu even kijken.
Ja dat loopt weer leukquote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
Als je door loopt lijkt het me van welquote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Barretje80 het volgende:
18:17 Eindhoven
19:07 Utrecht Centraal 7a
19:10 Utrecht Centraal 5a Amsterdam Centraal Intercity (NS)
20:56 Den Helder 2
Die overstap op Utrecht CS.. is die haalbaar in 3 minuten??
ik wet niet hoe ver het is op Utrecht CSquote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je door loopt lijkt het me van wel
Ik zo ook niet maar zo te zien kan het niet zo heel ver zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wet niet hoe ver het is op Utrecht CS
Straks maar eens rustig lezenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Zo, er is weer een nieuw spreekwoord
Hey RNquote:
* Barretje80 moet met een zware offshore tas sjouwen en heeft geen zin om te moeten wachtenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zo ook niet maar zo te zien kan het niet zo heel ver zijn
Verkoudheid met vanalles erbijquote:
Dat snap ik, is er geen stoere vent die je kan helpenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 moet met een zware offshore tas sjouwen en heeft geen zin om te moeten wachten
Ziek dusquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
die rijdt met de auto naar huisquote:Op maandag 21 februari 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, is er geen stoere vent die je kan helpen
dat moet je aan fles vragenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Barretje80 het volgende:
Dat is wel jammer. Wanneer ga je vliegen en hoelang blijf je weg?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die rijdt met de auto naar huis
En je bent op vakantie?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem ook aardig te pakken....
Ja, het is helaas niet anders...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En je bent op vakantie?Da's wel heel erg balen dan
Het er goed uitzwetenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, het is helaas niet anders...
ik neem vanavond wel een goede bel whisky
Je hoeft alleen maar naar de andere kant van het perronquote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Barretje80 het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit, maar na de laatste twee werkdagen ben ik wel toe aan sterk spul.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ik ben eigenlijk helemaal niet van de sterke drank:N
ow dat is geen goed teken....quote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit, maar na de laatste twee werkdagen ben ik wel toe aan sterk spul.
zoveel stress pinguin?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit, maar na de laatste twee werkdagen ben ik wel toe aan sterk spul.
OK!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar de andere kant van het perron.
En voor wat het waard is: van spoor 18 naar spoor 5 is binnen een minuut te doenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
OK!
DAT wilde ik even weten
nou hopen dat 1e klas ook in de buurt van elkaar is
Korte samenvatting:quote:
Vanavond op tijd gaan slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop dat ik me morgen niet meer zo beroerd voel...
Dat is chillquote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
OK!
DAT wilde ik even weten
nou hopen dat 1e klas ook in de buurt van elkaar is
MET zware offshore tas??quote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voor wat het waard is: van spoor 18 naar spoor 5 is binnen een minuut te doen.
dat is inderdaad knap lastigquote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- drie verbindingen nodig van andere interne units
- twee doen het sinds vanmiddag (dank Pheno), de ander niet
- nummer drie vorige week vrijdag: "Voor verbinding Y, is dit IP-adres, username en wachtwoord goed, kun je dat bevestigen, want verbinding X werkt nog niet?".
"Ja hoor, werkt".
Maandagmiddag:
Verbinding X werkt
Error verbinding Y
Kijken watskeburt: user niet eens aangemaakt
Als je voor een trein springt op spoor 18 en je resten zo ver nog te vinden zijn wel ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voor wat het waard is: van spoor 18 naar spoor 5 is binnen een minuut te doen.
gelukkig welquote:
Ah well, morgen lekker naar Lego Pirates of the Caribbean. Een interview en de game spelen.quote:
In ieder geval met rugzak... en doorrennen terwijl je je even afsluit voor de omgeving... de treinreis heb je dan wel nodig om weer op adem te komen, maar je hebt wel je treinquote:Op maandag 21 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
MET zware offshore tas??
en ik ben lui
Dat is het zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig welhet is ook een eindje rijden!
heb je sterke drank?quote:
quote:
marijkequote:
Nu wel even goed, maar het verleden heeft me geleerd dat dat niet lang zal durenquote:
Ook niet buiten?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien wel een goed idee, maar helaas geen bad hier
Zou ik geen eucalyptusspul ingooienquote:
Das wel een beetje frisquote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja wel buiten, maar dat water is 3 centimeter celsius
quote:
Haiquote:Op maandag 21 februari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Moe maar goed en daar?
He GFquote:
Houd moed Bosquote:Op maandag 21 februari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu wel even goed, maar het verleden heeft me geleerd dat dat niet lang zal duren
en met jou?
Huh wat?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
snotterig vooral met een gevoelstemperatuur tussen de -10 en plus 50
Whehehehe, ik zag de updatequote:
Een warme douche is vaak ook fijnquote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef Toekito het volgende:
ik heb geen bad...............maar kan er wel 1 gebruiken om vooral mijn ge-pacemakerde schouder te kunnen laten ontspannen.
Welthuisquote:
Geniet ervanquote:
Zo laks als het maar kanquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voor jou altijd
Hoe reageerde je manager nou op het vreugdevolle nieuws?
[..]
Woah, wat stond er eerst?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo laks als het maar kanMaar mijn dagelijkse collega's en manager zijn niet zo heel blij. Nou ja, hun probleem. Ik de mijn ding nu nog en begin april is het toedeledokie
Ja nogalquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Huh wat?Heb je last van opvliegers?
![]()
eerst etenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een warme douche is vaak ook fijn
En morgen zoeken ze het ook maar uit, op naar het hoofdkantoor van Disney NLquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een eikels ook
Maar wel kut voor je collega's... Maar idd niet jouw probleem meer
![]()
Da's niet tof... Goed rustig aan doen danquote:
Komt van de koortsquote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de TT van deze KSC
Verkeerde tabblad gekopieerd
Ook lekkerquote:
Ik was vandaag ook niet fitquote:
Huh, wat is er gebeurd?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En morgen zoeken ze het ook maar uit, op naar het hoofdkantoor van Disney NL
Woeiquote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En morgen zoeken ze het ook maar uit, op naar het hoofdkantoor van Disney NL
quote:
Welke film ga je kijken?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef summer2bird het volgende:
En met mijn tante afgesproken voor bios
GMTAquote:
GULLIVER'S TRAVELS 3D, had eigenlijk naar the black swan gewild, maar geen van ons kan op die tijden (21.00 uur)quote:
Oeh nicequote:Op maandag 21 februari 2011 19:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
GULLIVER'S TRAVELS 3D, had eigenlijk naar the black swan gewild, maar geen van ons kan op die tijden (21.00 uur)
Is goedquote:Op maandag 21 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh niceLaat je weten hoe die was?
Skikquote:
quote:
Lekker hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
zuurkool op, afwas gedaa.
nu nog koffie.
Ik kom d'r anquote:
ik vraag me wel af waar ik moet afwassen dan....quote:Op maandag 21 februari 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Skik![]()
[..]Why the long face?
[..]
Lekker hoorKom je ook bij mij afwassen?
![]()
[..]
Ik kom d'r an
Moeilijke keuzequote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vraag me wel af waar ik moet afwassen dan....
zwolle of potugal
Dat is wel zwaar jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja wel buiten, maar dat water is 3 centimeter celsius
Het is weer zo'n typische maandag vandaagquote:
Maak er maar twee vanquote:
Duurt dan nog wel een dag hoor ;@quote:
zwolle, want daar staat mijn vaatquote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vraag me wel af waar ik moet afwassen dan....
zwolle of potugal
Knuffquote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is weer zo'n typische maandag vandaag![]()
...
Jij eet bij OA?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even een bak lasagne a la pingkast
wasser, meisjequote:
heb je gipsen modellen van de maan gemaakt?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
sorry voor de slechte kwaliteit/belichting, hij is met m'n mobiel genomen
Jup, lekker heah?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je gipsen modellen van de maan gemaakt?
Mooie keukenrol.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Had jij pannenkoeken gebakken?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Wat is er?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je gipsen modellen van de maan gemaakt?
lekker?quote:
Ik wou Itunes (quote:
Ahj ahj, mijn mobiel crashde totaal na een update, en kreeg 'm 3 maanden later teruggestuurd met de melding we hebben 'm niet kunnen maken!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wou Itunes (:') ) updaten, maar nu loopt het geheel vast en als ik op stop druk gaat tie vrolijk door
Een doos?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef wel.o.k het volgende:
mijn laatste knutsel projectje![]()
[ afbeelding ]
Woah, vlindersquote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Een prachtig versierd afdakjequote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar wat is het gevolg dan ?!
leuk hoekjequote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar wat is het gevolg dan ?!
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een prachtig versierd afdakje
Ach, nu zie ik het ook. Mooi heurquote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een prachtig versierd afdakje
Ziet er goedquote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Tenacious Dquote:
Merelquote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Zo, die TT past idd wel bij mij
Druk dagje gehad.
Avond trouwens
Hoe ist met iedereen?
Gaan je handen al trillen?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kut ik heb geen tv meer![]()
Dus heb maar Digitenne besteld
2 weken geen tv, afkicken
er is niks opquote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey Enfequote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Druk dagje gehad.
Avond trouwens
Hoe ist met iedereen?
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik ookquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Neequote:
Soms wel en discoveryquote:
Weet je hoeveel goedkoperquote:
Omdat ik al een tijdje zwart keekquote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Wel goed en daar?
[..]
Hoezo niet?
enferquote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Druk dagje gehad.
Avond trouwens
Hoe ist met iedereen?
yourdiscovery.comquote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar af en toe hersenloos tv kijken is het beste wat er is
![]()
Dus dan maar filmpjes kijken
[..]
Soms wel en discovery![]()
[..]
Weet je hoeveel goedkoperDus dan kies ik daar wel voor
[..]
Omdat ik al een tijdje zwart keekOmdat de prijs steeds zo belachelijk omhoog ging. En ik dacht als ze me afsluiten ga ik over op Digitenne en dat moment is nu aangebroken
Boefjequote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar af en toe hersenloos tv kijken is het beste wat er is
![]()
Dus dan maar filmpjes kijken
[..]
Soms wel en discovery![]()
[..]
Weet je hoeveel goedkoperDus dan kies ik daar wel voor
[..]
Omdat ik al een tijdje zwart keekOmdat de prijs steeds zo belachelijk omhoog ging. En ik dacht als ze me afsluiten ga ik over op Digitenne en dat moment is nu aangebroken
Oh noesss!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pgrquote:
Trevquote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Wel goed en daar?
[..]
Hoezo niet?
Ja, kan ik voor de komende weken wel eens op kijkenquote:
Binnen 2 wekenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Boefjestiekem zwart kijken
Maar moet je op digitenne nog zo lang wachten?
Slaap zachtquote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga maar eens tv kijken en dan slaapje doen![]()
Dag beste Fok!kers, ik zie jullie morgen wel weer
plus kuiken en dan zelf in goede kwaliteit kijken wat je wiltquote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kan ik voor de komende weken wel eens op kijken
[..]
Binnen 2 wekenKomt goed
Oh en je beeldkwaliteit wordt er niet minder van hoor, als het gratis is
een tijdens fotoquote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens kijken of ik ook een voor foto heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een tijdens fotoWok de klusserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
Is als het goed is zeker beter als dat ik nu hier hebquote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kan ik voor de komende weken wel eens op kijken
[..]
Binnen 2 wekenKomt goed
Oh en je beeldkwaliteit wordt er niet minder van hoor, als het gratis is
Kijk plezier en alvast slaap lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef summer2bird het volgende:
Maar af en toe vind ik tv kijken ook heerlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus kuiken en dan zelf in goede kwaliteit kijken wat je wilt![]()
tv
wat?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar af en toe vind ik tv kijken ook heerlijkKookprogramma's en Amerikaanse sfeerverlichting
![]()
Dat laatste is zeker fijn en vergeet niet achtergrond geluidquote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar af en toe vind ik tv kijken ook heerlijkKookprogramma's en Amerikaanse sfeerverlichting
![]()
[..]
een tijdens fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je paaldansen in je tuin??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
[..]
een tijdens fotoIk wil ook zo'n man, die dingen voor me timmertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Die mini van een van mijn buren lijkt spreekt op die van je ava
Amerikaanse sfeerverlichtingquote:De tv wel aan hebben staan maar niet kijken, ken je die uitdrukking niet?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]ga je paaldansen in je tuin??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende meet bij Wok!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nee ik noem dat gewoon op de achtergrond.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n man, die dingen voor me timmert![]()
[..]
NiceDie mini van een van mijn buren lijkt spreekt op die van je ava
[..]
Amerikaanse sfeerverlichtingDe tv wel aan hebben staan maar niet kijken, ken je die uitdrukking niet?
Ik zeg doenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
Aan het aantal stemmen te zien, heeft bijna iedereen inmiddels wel gestemd. Een meerderheid is toch voor verandering (die opties bij elkaar opgeteld), waarvan de optie 'geen users meer vermelden' de voorkeur krijgt. Daarom weer even wat geknutseld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in de Koffie- & Theeslowchat. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je übersterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 2800 kun je hier op een aparte pagina vinden.
2801 | 2802 | 2803 | 2804 | 2805 | 2806 | 2807 | 2808 | 2809 | 2810 |
2811 | 2812 | 2813 | 2814 | 2815 | 2816 | 2817 | 2818 | 2819 | 2820 |
2821 | 2822 | 2823 | 2824 | 2825 | 2826 | 2827 | 2828 | 2829 | 2830 |
2831 | 2832 | 2833 | 2834 | 2835 | 2836 | 2837 | 2838 | 2839 | 2840 |
2841 | 2842 | 2843 | 2844 | 2845 | 2846 | 2847 | 2848 | 2849 | 2850 |
2851 | 2852 | 2853 | 2854 | 2855 | 2856 | 2857 | 2858 | 2859 | 2860 |
2861 | 2862 | 2863 | 2864 | 2865 | 2866 | 2867 | 2868 | 2869 | 2870 |
2871 | 2872 | 2873 | 2874 | 2875 | 2876 | 2877 | 2878 | 2879 | 2880 |
2881 | 2882 | 2883 | 2884 |
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.
28 februari 2009 bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:
[*]Bericht van de GC-mods (Symphonic, kanovinnie en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes(spoilers) plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
[*]overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
• OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.En plaats daarna deze OP in de openingspost.
[ afbeelding ]
wat een gedoe zegquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
Aan het aantal stemmen te zien, heeft bijna iedereen inmiddels wel gestemd. Een meerderheid is toch voor verandering (die opties bij elkaar opgeteld), waarvan de optie 'geen users meer vermelden' de voorkeur krijgt. Daarom weer even wat geknutseld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in de Koffie- & Theeslowchat. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je übersterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.
28 februari 2009 bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:
[*]Bericht van de GC-mods (Symphonic, kanovinnie en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes(spoilers) plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
[*]overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
• OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.En plaats daarna deze OP in de openingspost.
[ afbeelding ]
Niet iedereen dusquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik noem dat gewoon op de achtergrond.
iedereen die ik ken btw
Muck Muck Muck!!!quote:
Ik wil er zo graag eenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n man, die dingen voor me timmert![]()
[..]
NiceDie mini van een van mijn buren lijkt spreekt op die van je ava
[..]
Amerikaanse sfeerverlichtingDe tv wel aan hebben staan maar niet kijken, ken je die uitdrukking niet?
hmm.. vooruit dan maar..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer:
[ afbeelding ]
Beetje zonder toevoegende waarde, die koffie mokken.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer:
[ afbeelding ]
Nee, niemand staat meer in de OP, helemaal klaar met dat geneuzelquote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een gedoe zeg_!
ooh ik sta niet in de op, jank jank jank
die ik ken staat er, jou ken ik niet zo goed dus daar val jij niet onderquote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet iedereen dus![]()
[..]
Muck Muck Muck!!!![]()
Ziet er goed uit DMquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer:
[ afbeelding ]
Daarom juist, hoeft er ook niemand meer na twee scheten in de KSC te janken dat hij er niet in staat.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een gedoe zeg_!
ooh ik sta niet in de op, jank jank jank
Krak, dat was m'n hartquote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ik ken staat er, jou ken ik niet zo goed dus daar val jij niet onder
Zeg..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Beetje zonder toevoegende waarde, die koffie mokken.
Dan kan je beter gewoon helemaal geen ava's/plaatjes doen.
ze kunne ook gewoon niet jankenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom juist, hoeft er ook niemand meer na twee scheten in de KSC te janken dat hij er niet in staat.
ik ken je toch niet goed?quote:
het waren er 4!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom juist, hoeft er ook niemand meer na twee scheten in de KSC te janken dat hij er niet in staat.
Voor mobiele gebruikers is hij niet echt vriendelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zeg..
eerst geen ava's en nu ook nog geen kopjes
De OP moet nog wel een beetje slick blijven he!
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]ga je paaldansen in je tuin??
ik niet, jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Mee eensquote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zeg..
Jouw brakke mobiel was de aanleiding voor de hele discussie, we kijken naar alternatieven, dus een beetje dankbaar mag je best zijn!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Beetje zonder toevoegende waarde, die koffie mokken.
Dan kan je beter gewoon helemaal geen ava's/plaatjes doen.
Ik vindt dat de ava's gewoon moeten blijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zeg..
trusten summer en tot morgenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik weet het, maar voor mijn part had ie helemaal niet veranderd hoeven worden, ik merkte het alleen maar even op.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw brakke mobiel was de aanleiding voor de hele discussie, we kijken naar alternatieven, dus een beetje dankbaar mag je best zijn!
flikker op met je mobiele gebruikers!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voor mobiele gebruikers is hij niet echt vriendelijk
Marijke Marijke Marijkequote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet iedereen dus![]()
[..]
Muck Muck Muck!!!![]()
Nergens op, ik kijk nooit naar de OPquote:
ik heb geen tuinquote:
Ik ga de afbeelding even naar FOK! uploaden, sebasser terugzetten en dan gaat hij zo de Wiki inquote:
Behalve wie?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
flikker op met je mobiele gebruikers!
NIEMAND heeft er last van..behalve....
Ik heb er helemaal geen last van!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb mobiel anders nergens last vanquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voor mobiele gebruikers is hij niet echt vriendelijk
degene van wie het veranderd moet worden..quote:
bij mij geeft de stemming toch aan dat de meeste het gewoon zo willen latenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef PeZu het volgende:
btw wat een hoop plaatjes zonder echte koffie in de nwe op![]()
koffie is zwart en sterk, zoals muhammed ali
koffie is geen jp balkende
Hij is nog schoolgaand, dus zal wel een brakke wifiverbinding van school hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb mobiel anders nergens last van.
als je naar school gaat moet je opletten in de lesquote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is nog schoolgaand, dus zal wel een brakke wifiverbinding van school hebben
Ikke wel op het werk, kut bereik daarquote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik flikker niet op, als mobiele gebruiker.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Omdat de voorstanders van verandering verspreid zijn over 3 opties, samen zijn ze toch in de meerderheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij geeft de stemming toch aan dat de meeste het gewoon zo willen laten
dat is bullshitquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de voorstanders van verandering verspreid zijn over 3 opties, samen zijn ze toch in de meerderheid.
Ik ook niet, behalve van het gezeur over de OP en wie er in wil steeds... dat is nu dus opgelostquote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik flikker niet op, als mobiele gebruiker.
Maar ik klaag dan ook niet.
en voel je je al weer beterquote:
Zekerwetenquote:
13 mensen willen het houden zoals het is, er zijn 32 stemmers, 1 wil iets anders maar we weten niet wat en de andere 18 willen dus iets anders. Lijkt mij vrij duidelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is bullshit![]()
doe dan geen stemming als je het toch wil veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |