Ja nogalquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Huh wat?Heb je last van opvliegers?
![]()
eerst etenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een warme douche is vaak ook fijn
En morgen zoeken ze het ook maar uit, op naar het hoofdkantoor van Disney NLquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een eikels ook
Maar wel kut voor je collega's... Maar idd niet jouw probleem meer
![]()
Da's niet tof... Goed rustig aan doen danquote:
Komt van de koortsquote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de TT van deze KSC
Verkeerde tabblad gekopieerd
Ook lekkerquote:
Ik was vandaag ook niet fitquote:
Huh, wat is er gebeurd?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En morgen zoeken ze het ook maar uit, op naar het hoofdkantoor van Disney NL
Woeiquote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En morgen zoeken ze het ook maar uit, op naar het hoofdkantoor van Disney NL
quote:
Welke film ga je kijken?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef summer2bird het volgende:
En met mijn tante afgesproken voor bios
GMTAquote:
GULLIVER'S TRAVELS 3D, had eigenlijk naar the black swan gewild, maar geen van ons kan op die tijden (21.00 uur)quote:
Oeh nicequote:Op maandag 21 februari 2011 19:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
GULLIVER'S TRAVELS 3D, had eigenlijk naar the black swan gewild, maar geen van ons kan op die tijden (21.00 uur)
Is goedquote:Op maandag 21 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh niceLaat je weten hoe die was?
Skikquote:
quote:
Lekker hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
zuurkool op, afwas gedaa.
nu nog koffie.
Ik kom d'r anquote:
ik vraag me wel af waar ik moet afwassen dan....quote:Op maandag 21 februari 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Skik![]()
[..]Why the long face?
[..]
Lekker hoorKom je ook bij mij afwassen?
![]()
[..]
Ik kom d'r an
Moeilijke keuzequote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vraag me wel af waar ik moet afwassen dan....
zwolle of potugal
Dat is wel zwaar jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja wel buiten, maar dat water is 3 centimeter celsius
Het is weer zo'n typische maandag vandaagquote:
Maak er maar twee vanquote:
Duurt dan nog wel een dag hoor ;@quote:
zwolle, want daar staat mijn vaatquote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vraag me wel af waar ik moet afwassen dan....
zwolle of potugal
Knuffquote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is weer zo'n typische maandag vandaag![]()
...
Jij eet bij OA?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even een bak lasagne a la pingkast
wasser, meisjequote:
heb je gipsen modellen van de maan gemaakt?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
sorry voor de slechte kwaliteit/belichting, hij is met m'n mobiel genomen
Jup, lekker heah?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je gipsen modellen van de maan gemaakt?
Mooie keukenrol.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Had jij pannenkoeken gebakken?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Wat is er?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je gipsen modellen van de maan gemaakt?
lekker?quote:
Ik wou Itunes (quote:
Ahj ahj, mijn mobiel crashde totaal na een update, en kreeg 'm 3 maanden later teruggestuurd met de melding we hebben 'm niet kunnen maken!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wou Itunes (:') ) updaten, maar nu loopt het geheel vast en als ik op stop druk gaat tie vrolijk door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |