Waylon!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is waar
maar hmm zulke toffe artiesten komen er ook weer niet
alhoewel waylon
hoe is het weer daar vakantieganger??quote:
Wat nou?quote:
watte??quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou?
Mart en ik hebben gewoon 1337 h4ckz0r skilzz![]()
weinig bijzonders (geen zin om linkje op t zoeken)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Waylon!
wie komen er eigenlijk nog meer??
* Barretje80 gaat dit jaar geloof ik weer naar Dance valley, MayDay(al is dat geen festival) en vast nog wel een feest/festival
wat moet er gehackord wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou?
dat vind ik altijsd zooo massaalquote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weinig bijzonders (geen zin om linkje op t zoeken)
Ik wil wel naar Rock Am Ring.. maar dat gaat em niet worden... te ver weg en kinderen kunnen we echt niet 3 dagen kwijt bij pa of ma
ja ik ook maar wel gewoon echt de line up waar van ik zegquote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat vind ik altijsd zooo massaal
Joepiequote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef summer2bird het volgende:
Even een vriendin gebeld en reservering gemacht. Morgen naar de film
het weerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe is het weer daar vakantieganger??
is lekker wel, een graad of 17 en regelmatig zon, alleen ben ik zelf niet lekker, dat is dan wel weer een beetje jammer....quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe is het weer daar vakantieganger??
Preciesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies.
Whatzefak is een font-tag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Neequote:
mweh.. das wsl alle spanning die er uit komt.. gewoon laten komen .. dan ben je er ook weer vanafquote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Symphonic het volgende:
is lekker wel, een graad of 17 en regelmatig zon, alleen ben ik zelf niet lekker, dat is dan wel weer een beetje jammer....
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies.
Dat weet ik. Hele tpoics in comic sans zetten is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik voel iets aankomen....quote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hele tpoics in comic sans zetten is tof.
eerste topique in de topiquelijst: Seksquote:
Ken ik nietquote:
Ik heb sowieso het zomerparkfeest bij ons in de stadquote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ook maar wel gewoon echt de line up waar van ik zeg![]()
![]()
Verder ken ik maar weinig kleine festivalletjes die ik echt leuk vind eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |